Ειναι όντως αληθινό;

2.6K 142 7
                                    

~•Δυο δρόμοι χώριζαν στο δάσος και εγώ πηρα τον δρόμο τον λιγότερο ταξειδεμενο, και  αυτό ήταν που έκανε όλη την διαφορά•~

1 ευδομαδα αργότερα

"Πόσο χαιρομαι που σε ξανά έχω και πάλι αγκαλιά μου... Μου είχε λείψει αυτό το συναίσθημα" Της είπε καθως την έσφιξε πιο δυνατά πανω του κάνοντάς της να κουρνιασει όλο και περισσότερο στο γυμνασμένο του  στήθος...

Τα ακροδαχτυλα της χαραζαν βόλτες στο σημείο όπου βρισκόταν η καρδιά του που πανω σε αυτό ήταν ζωγραφισμένο με μαυρο μελάνι η φράση "Dulce Mortem"
με καλλιγραφικη γραμματοσειρά...

"Τι σημαίνει;" Ρώτησε καθως το βλέμμα της άλλαξε πορεία και από το τατουάζ στράφηκε προς το ζεστό του βλέμμα...

"Γλυκός θάνατος" Απάντησε και με τον αντίχειρα του σήκωσε λίγα εκατοστά πιο ψηλά το σαγόνι της με αποτέλεσμα τα χείλη τους να απέχουν μόνο μερικά εκατοστά απ'το να αγγιχτουν...

"Δεν  θυμάμαι να το  είχες παλιά" Του ανακοίνωσε σουφρονοντας με δισταγμό τα χείλη της...

"Δεν το θυμάσαι  γιατί  είναι  σχετικά προσφατο" Απάντησε με την σειρά του  καθώς της  χαϊδεψε τρυφερά το μάγουλο...

"Και τι σε ώθησε  στο  να το κάνεις;" Τον ρωτησε γλυκά  καθώς τα κρυα  μικροσκοπικά της  χέρια έκαναν βόλτες σε κάθε μέρος του σώματος  του...

"Εσυ" Είπε  καθώς τα χέρια του με αργές κινήσεις άρχισαν να κατευθυνονται από  το πρόσωπο της στο γυμνό της στήθος...

"Εγώ;" Ρώτησε γεμάτη περιεργεια που μπορουσε να  την  διακρίνει οποιος  διποτε απ'τα έντονα χαρακτηριστικά  του προσώπου της...

"Όλο αυτό τον τον καιρό που ήσουν  μακριά μου ηταν σαν ένας αργός βασανιστικός θάνατος ξέρεις" Ψιθυρισε αργά και σταθερά στο αυτί της καθώς  το χέρι του κατευθύνθηκε όλο και πιο χαμηλά και πλεον βρισκόταν ανάμεσα στα ποδια της...

"Κάθε φορά που σε έβλεπα και ήξερα πως δεν γίνεται να σε εχω,πιστεψε με ήταν ότι πιο επώδυνο εχω  ζήσει ποτε μου" Συνέχισε και τώρα το χέρι του βρισκόταν στην είδη υγρή περιοχή της...

"Δεν μπορώ να ζησω χωρις εσένα μωρό μου" Είπε χαμηλόφωνα κοντά στα χείλη της και υστερα έσκυψε χαρίζοντας της ένα παθιασμένο και κτητικό φιλί...

Την γυρισε και την ξάπλωσε από κάτω του περνοντας αυτός τον έλεγχο...

Άρχισε αργά και βασανιστικά να της μοιράζει υγρά  φιλιά κατά μήκους του λαιμου της  προκαλώντας της μικρά βογγιτα...

play with the fire BabeOù les histoires vivent. Découvrez maintenant