MERHABA ARKADAŞLAR BU BENİM İLK KİTABIM İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ
Benim adım abigail 17 yaşındayım 1,74 oyum var düz dalgalı arası omuzlarıma deyen saçlarım orta kilolu yeşil gözlü güzel bir kızım.kardeşim amy annem bella ve babam alex ile yaşıyorum yaşadığım yer şehrin hemen dışında ormana bakan büyük bir evde kalıyoruz.
dört tane efsane kankam var herzaman yanımdalar adları alanis ,aissa ,amelia ve blanie aynı okulda ve aynı sınıftayız. ben aren adında bir çocukla çıkıyorum aren sınıfımıza bu sene geldi . Aren 18 yaşında uzun boylu orta kilolu saçlarını sola atırmış şekilde onu seviyorum ama onun beni sevdğinden emin değilim ilk başlarda onunla arkadaştık ve onun arkadaşı yani en yakın arkadaşı benimde ilk okul arkadaşım calep beni seviyordu ama ben bunu ilk başlarda anlamamıştım tabi neyse hikayenin geri kalanını sonra öğrenirsiniz zaten.
sabah alarmın sesisyle birden yataktan düştüm yerden söylene söylene kalkıp okul formasını giydim ve tabi etek annem pantolonumu yıkamamıştı ' ANNE' diye bağırdım ' BOŞUNA BAĞIRMA YIKAMADIM PANTOLONUNU ' dedi bende derin bir iç çekip çantamı hazırlayıp aşağıya indim annem kahvaltıyı hazırlamıştı bende oturdum bir iki lokma yedim ve kalktım annem ter ters baktı bende omuzlarımı silkip koşar adım kapıdan çıktım birden dondum montumu unutmuştum kapıyı açtım vestiyerden siyah kalçamın üstüne gelen montumu aldım ve beni arabada bekleyen babamın yanına bindim. babam beni okulun önünde indirdi bana el sallayıp gitti. aissa bana el salladı. (kısa bir ara aissa'nın özellikleri 1,55 boy baya kısa kıvırcık saçlı neşeli ne zaman bana bişe olsa hemen yanımda olur kardeşim gibi .)hemen yanına gittim bana gözlerini kısarak baktı ve ' başımıza taş yağacak herhalde dedi ' bende ' neden ' dedim ' etek giymişsin' dedi bende ' aman boş ver' dedim sınıfa doğru gidiyorduk ve aren'i gördüm iki kızla konuşuyordu kızlar resmen içine düşecekti çocuğun ( aren benim sevgilim bu arada ) arene dik dik baktım sanki buraya gel dermişcesine hemen anladı koşarak yanımıza geldi aissa hemen atladı 'o kızlar seni sevmiyor muydu ' diye bende senibi daha o o####uların yanında görürsem kötü olur dedim' eh biraz küfür bizdede var canım aren bana 'sende o zaman calep ile konuşma ' dedi hiç bişe demedim ama ben zaten calep ile konuşmuyordum ki çok kıskanç neyse cınıfa doğru ilerledik sınıfa girdik ve blanie ve amelia yanıma gelip oturdular blanie ' nin yüzü asıktı 'ne oldu' dedim birden sinirli bir şekilde anlatmaya başladı 'calep beni hiç takmıyor yanıma oturmuyor konuşmuyor hiç bir b#k yapmıyorrr ' dedi güldüm 'ben sana demiştim' dedim iççekip suratını biraz daha astı eeee dost acı söyler birden içeri resim hocası girdi sabah ilk dersimiz resimdi ne kadarda güzel resim dersimi işliyoruz ahlak mı belli değil yani hoca bütün ders bizi eleştirip boş boş konuşuyor evet konumuza dönelim hoca içeri girdi ve dediki ' hemen eşyalarınızı alıp İ şubesine gidin dedi aman tanrım İ şubesinde nefret ettiğim hatta kavgalı olduğum bir iki çocuk vardı of laya puflaya çıktım sınıftaki kızlar beni ve benim çeteyi tanırdı slam verdiler hoca gelen kadar konuştuk ama beş altı tane göz bizi daha çok beni izliyordu kavga ettiğim çocuklar ve beni seven bir man kafa hoca geldi iki ders boyunca buradaydık offf ....
evet arkadaşlar birinci bölüm bu kadar belki biraz kısa ama bir sonraki bölümler uzun olacak sizi çoooook seviyorum bay bay
YOU ARE READING
Kurt Kızın Hayatı
Werewolfbu kitap benim ilk kitabım inşallah beğenirsiniz bu hikaye alpha bir kurt kızın hikayesi ve hayatınıda anlatıyor.