10. Bölüm

5.9K 198 305
                                    

2 gün sonra...

Jungkook'tan
İnanamıyorum ben dün Bong cha'yı öptüm. Ama yanlışlıkla olmuş birşeydi hem o da bana karşılık verip benim öpüşümü devam ettirmeseydi canım benim suçum ne?

Ama bu gün ben nedense bir bakıma çok mutluyum. Neden mi? Çünkü Bong cha ile evleniyorum hemde bu gün ama acaba Bong cha beni seviyor mudur ki??

Düşüncelerimden ayrılıp yatağımdan kalktım ve lavaboya doğru yol aldım.

Bong cha : inanamıyorum ya bu gün koskoca Jeon holdingin sahibinin oğlu JEON JUNGKOOK ile evleniyorum.
Acaba jungkook ta beni seviyor mudur?
Bu gün jungkook beni tam saat 12:15'te almaya gelecek ve beni kuaföre götürecek...

Düşüncelerimden ayrılıp yataktan kalktım ve lavaboya doğru yol aldım.

Rutin işlemlerimi hallettikten sonra üzerimi değiştirmek adına gardrobuma doğru yol aldım...

Rutin işlemlerimi hallettikten sonra üzerimi değiştirmek adına gardrobuma doğru yol aldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kuaföre giderken bunu giyecektim.
Umarım fazla kolaya kaçmamıştır.

Daha jungkook'un gelmesine 15 dakika vardı. Bende Jungkook'u beklerken kahve içicem.
Kahvemi yapmak için mutfağa doğru yol aldım ama kahve kalmamış.

Kendime kahve yapıp içemediğim için salona gidip elime telefonumu alıp biraz telefonum ile oynamaya başladım.
...
15 dakika sonra...

Kapı sesi duymam ile ayağa kalkıp kapıyı açtım.

Bong cha : hoşgeldin jungkook.

Jungkook : hoşbuldum Bong cha hadi çıkalım da geç kalma.

Bong cha : tmm.

Dedikten sonra montumu giyip ayakkabılarımıda giydikten sonra jungkook'un arabasına binip kuaföre doğru yol aldık...

Jungkook : geldik.

Bong cha : tamam teşekkür ederim jungkook.

Jungkook : birşey değil Bong cha ne zaman biter?

Bong cha : yaklaşık 2 ya da 3 saat sonra falan.

Jungkook : tamam sen beni ararsın o zaman ona göre seni alırım.

Bong cha : tamam görüşürüz.

Jungkook : bay bay.

3 saat sonra...

Bütün işim tamamen bitmişti. Saçım, makyajım herşeyim bitmişti sadece tek jungkook' u aramak kalmıştı.
Çok geçmeden Jungkook'u aradım ve 2 çalıştan sonra açtı.

Jungkook : efendim Bong cha?

Bong cha : jungkook bizim işimiz bitti istersen gelip alabilirsin bizi.

Jungkook : tamam geliyorum.

Çok geçmeden 15 dakika sonra jungkook geldi ve bizi aldı hesabı da ödedikten sonra arabaya bindi ve düğün yerine doğru yol aldık.

🍻MY TEACHER JJK (zoraki Evlilik)🍻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin