09.02.2020 PAZAR
*****
Yağmur dinmişti ve bir yağmur sonrası çıkan gökkuşağına bakıp gülümsedi bir de yeniden gökyüzündeki görülen güneşe gülümsedi. Aynı gece gökyüzüne bakıp ay ve yıldızlara gülümsediği gibi...
Birçok derin duyguyu aynı anda hissediyordu ve 10 dakika boyunca hastane bahçesinde etrafa baktı. Çilekten hayalleri gelirken aklına, hastane bahçesindeki çiçeklere, özellikle papatyalara gülümsedi ve şu sözler geldi aklına:
"Çiçeklerden en çok papatyayı severim çünkü o bana saflığı hatırlatıyor🌼❤🦋💫 Sonra seni severim çünkü benim kalbim sende atıyor😍💖💕💜😘 Bak! Papatya 🌼 mevsimi geldi. Mevsimlerden papatyayı severim🌼💙🍁 Sonra seni. Sonra yine seni. Ve hep seni❣️💚 "
Derin anılar gözünün önüne geldi. Ve umutla bekleyişin ve çabalarının sonucunda nihayet hastaneye ilk adımlarını doktor olarak attı. Doktor Gizem Serenay...
"Hayattan ne istiyorum? Ya tek bir şeyi ya da her şeyi... Karar vermek hiç de kolay değil... Ama ben sonunda karar verdim; ben sadece yaşadığımı hissetmek istiyorum... Doktor olma isteğimden vazgeçemiyorum... "
Attığı her adımda aklına farklı anılar geliyordu. Birinci adım; bebekken attığı ilk adımlar gibi hastaneye bebek adımlarıyla attı adımları ve ailesiyle çocukluğu geldi aklına. İkinci adım; gelgitli ama güzel anılar biriktirdiği, hedefleri için çabaladığı lise hayatı. Üçüncü adım; sil baştan ve ikinci şans... Dördüncü adım; dershane zamanları hedeflerine yeni hedefler eklediği zaman... Beşinci adım; üniversite sınavı deneyimleri. Altıncı adım; kararsızlık. Yedinci adım; doğru ve içinden geçen karar. Sekizinci adım; üniversite hayatına giriş ve alışma. Dokuzuncu adım; hayattan aldığı dersler, öğrendiği şeyler ile bir hedefine ulaşmak üzereyken diğerinden vazgeçmemek ve onun için çalışmak. Onuncu adım; üniversitesideyken çalıştığı ilk tıp konusunun heyecanı. On birinci adım; üniversitedeyken her gün ziyaret ettiği tıp fakültesi ve tıp fakültesi hastanesine ilk attığı adımlar ile çektiği fotoğraflar. On ikinci adım ise; vazgeçmeyip tıp kazanması, tıp fakültesinde herkesi şaşırtması, tıp fakültesinden başarıyla mezun olup doktor olması...
İşte hastanenin tam ortasındaydı Doktor Hanım. Anılarına yeni anılar, hikayesine yeni öyküler ekleyecekti. Eline mesleğini almış olsa da içinde hala bir çocuk vardı ve öyle olması onun için daha iyiydi. İçi çocuk, düşünceleri olgun...
Belki her şey planladığı gibi olmuştu ve hedeflerine ulaşmıştı ama asla pes etmediği için olmuştu bu. Yalnız biliyordu ki hayat, tozpembe değildir ve hayatta ikinci şansları iyi değerlendirmek gerekir...
Şanslıydı ki ikinci bir şans çıkarmıştı hayat onun karşısına ve başta ikinci şansını iyi değerlendiremiyordu sonra ise bunu başarmaya başladığında daha sıkı sarılmıştı ikinci şansına, hayallerine...
"Eğer istersen, ne kadar değişebileceğine kendin bile inanamazsın. Yeter ki umut et ve asla pes etme. Sil baştan başlarken geçmişi de ders olarak al ve ikinci şansını iyi değerlendir. "
*****
*NOT: Doktorlar&Mucize Doktor dizilerini içeren öykü kitabımın 2.bölümü geldi. Bölümü anlamak için önceki bölümlerdeki gerekli bilgileri okumanız iyi olur. Bu kitap Doktorlar'ın 87.bölüm sonrası devamını içeren bir kitap. Düzgün bir şekilde devam ettireceğim. Siz de yorumlarda fikir verebilirsiniz. Ayrıca bu kitapta Mucize Doktor dizisi de işlenecek. Mucize Doktor'un temeli aynı olur ama ufak değişiklikler ve eklemeler yaparım. Bu 1 ve 2.bölümlerde Doktorlar&Mucize Doktor dizilerinden bir şey bulamamış olabilirsiniz ama Doktorlar'ın ilk bölümünü hatırlayanlar bilir, tanıdık kısımlar var. İki dizinin (Doktorlar&Mucize Doktor) karışımı olan bu kitapta tabiki eklemeler olacaktı. Yeni bir doktor katıldı. Ben öyle istedim ve öyle yazdım. Diğer başroller kadar önemli bir doktor olduğu için bölümü onunla başlattım. Yeni başlangıçlara geçiş olarak düşünebilirsiniz. Devamında tabiki Doktorlar&Mucize Doktor karakterleri var. Zaten geçenlerde Ela, Mucize Doktor dizisine konuk oyuncu olarak katılmıştı. Neyse, kitabımı okumaya devam edin.
*****
*NOT 2: Doktorlar&Mucize Doktor dizileriyle ilgili ayrıca tıp bilgileri verip okulumun tıp fakültesinden fotoğraflar ile videolar paylaştığım sayfamı da takip edebilirsiniz.
İnstagram: doktorlarmucizedoktorstetoskop
Facebook: Tıp Doktoru&Stetoskop&Doktorlar&Mucize Doktor*****
NOT 3: Bölümün uzunluğu kısalığı duruma göre değişir. İlham perileri geldikçe yazacağım.
*****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUCİZE DOKTORLAR🩺👩⚕️👨⚕️😷🥼 İKİNCİ ŞANS🌙💫 KALBİNİ DİNLE❤️🦋💖 İSTANBUL🦋
General FictionMasallar gibi ikinci şans çıkarabiliyor hayat insanın karşısına ve hiç beklemediğin bir anda yeniden başlayabiliyorsun. Eğer istersen, ne kadar değişebileceğine kendin bile inanamazsın. Sen yeter ki çabala ve umut et. İkinci şansını iyi değerlendir...