Karol G-Ocean
Okyanus
Oy ve yorum plz ♡♡♡
Keyifli Okumalar ~
Yaşadığım şoku atlattıktan sonra kafamda bir plan kurmuş, pijamamı giyip yüzüme ve çatlamalar olmasın diye karnıma sürdüğüm bakım kremlerini sürmüi bir halde yatağa geçmiştim.
Gene de aklım hala karışıktı. Dayımın hep bu olayla parmağı olabileceğini ihtimal olarak düşünmüştüm ama Jungkook onu aldattığıma bayağa inanmıştı. Dayım tehditi severdi ama Jungkook'la baskı altında gibi ayrılık yaşamamıştık.
O zaman dayımın tam olarak bu işle ilgili nasıl bağlantısı olabilirdi?
Öğrenmem gerekti. Belki evliliğim kurtulmayacaktı ama Jungkook kandırılmış olabilirdi ve eğer öyleyse dayım bana bu kötülüğü yaptığı için büyük bedel ödetecektim. Büyüğüm ve sevdiğim bir insan olabilirdi ama bana ve eşime böyle korkunç bir kötülüğü yaptıysa bağlar kopardı.
Sabah işe koyulacaktım ama önce enerjik olmam için uyumam lazımdı.
Tabi düşüncelerim izin verirse.
...
Şaşırtıcı şekilde uyuya kalmış ve erken saatte uyanmıştım.
Dünyanın sonu gelmişti sanırım.
Benim erken kalkmam, özellikle kimsenin baskısı altında olmadan şaşırtıcıydı.
Bunları boşverip üzerime geçirdiğim hardal rengi elbisem ve kırık beyaz renginde olan ceketimi giydikten sonra yüzüme nude bir makyaj yapmış ve odadan çıkmıştım.
Sanırım daha kimse uyanmamıştı, bu yüzden sessizce kahvaltıyı hazırladıktan sonra biraz televizyon seyretmiştim.
Yaklaşık 15 dakika sonra saat 9'u gösterdiğinde dayım ve Mert kahvaltıya inmişlerdi.
Günaydın faslından sonra çayları doldurmuş ve maillerime bakarak sessiz bir kahvaltı geçirmiştik.
Ta ki dayım konuşana kadar.
"Mert bugün seninle ortak olduğumuz şirketle rezidansları kontrol etmeye gideceğiz, biliyorsun henüz dairelerin reklamları yayınlanmadı ve adamlar bizden onay bekliyorlar. İç mimarla da konuşup bu hafta Kore'ye sunmalıyız reklamı."
Demek ki bugün işleri yoğundu ve akşam olmadan gelmezlerdi.
Gizlice gülümsedim. Bu işime gelirdi. Hemen o güvenlikçiyi bulup neyi sakladığını bulmalıydım. Ayrıca yeni güvenlikçiyi de yoklasam fena olmayacaktı.
Bunları bugün halletmek zorundaydım.
"Baba anlıyorum sabırsız bir insansın ama daha 4 gün önce adamlar reklam filmi bitmedi dedi. Biz bugün neyi görmeye gideceğiz?"
Mert, kuzen işimi zorlaştırma. He de git!
Dayım bayık bir bakış attıktan sonra peçeteyle ağzını sildi. "Yakışıklı oğlum, ben onları geçen gün uyardım salıya hazır olsun diye eh bugünde pazartesi olduğuna göre çoktan işleri bitmiştir diye düşünüyorum ayrıca bizden haber bekleyen ve çoktan 10 daireyi ayırtan insanlar var. Yani bugün gidiyoruz." dedi ve sofradan kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gᴜ̈ʏᴀ İꜱ̧ᴋᴏʟɪᴋ✔✔
FanfictionTAMAMLANDI✔✔ 《𝕁𝕖𝕠𝕟 𝕁𝕦𝕟𝕘𝕜𝕠𝕠𝕜 》 "Aşkın temeli güvendir, eğer güven yoksa o aşk başımıza yıkılır ve biz o yıkığın altında eziliriz." Argo ve küfür içerir. (Eğer beğenirsen beni takip etmeyi unutma lütfen!♡) ••• #bangtanboys 1🥲💜 #bts 1🥲💜...