Capitolul 2.Liceul.

43 7 1
                                    


Este prima zi de liceu din viata mea. Am emoții.

Incep sa ma pregatesc pentru a merge cu Rebeka la liceu. Este si primul an in care o sa fiu in acelasi liceu cu Rebeka doar ca avem cursuri diferite deoarece ea este clasa a 10 a.

Fac un dus care dureaza aproximativ 30 de minute,imi iau o fusta neagra si un top negru destul de dragut si o pereche de cizme negre cu platforma,sper sa nu fiu imbracata prea extravagant pentru prima zi.

*aud cum telefonul vibreaza pe dulăpiorul din camera mea*

Rebeka:Ce ti-a luat asa de mult sa răspunzi?Coboara jos, sunt cu masina de 10 minute si te aștept.
Sofia:Eram la dus si nu am auzit telefonul.Imediat cobor!

Ma dau cu un ruj nude de culoarea buzelor mele rozalii si cobor jos.

Rebeka si-a luat permisul acum cateva luni si o sa ma ducă destul de des la liceu,inca un moment pe care il petrecem impreuna.

Intram in masina, dam muzica la maxim, si profitam de cele 10 minute petrecute impreuna.

Intram cu masina pe poarta liceului, si observ cum toata lumea se uita la noi.Rebeka le ofera o privire ca de ghiata iar studentii se intorc prefăcându-se ca nu s-a întâmplat nimic.

Eu:De ce toată lumea se uita asa la noi?

Rebeka:Ah! Cred ca am uitat sa iti spun, Sofia,aici eu sunt "fata cea rea", toata lumea se fereste de mine si de prietenii mei.

Eu:Nu stiam ca ai si alti prieteni... (intorc capul spre geam,putin supărată)

Parcam masina in locul rezervat si coboram. Mergem spre intrarea in liceu, loc in care ne despărțim.

****

Orele de curs au mers foarte bine. Profesorii par sa fie destul de acceptabili(pentru început), la fel si colegii. Ca in orice liceu avem acele mici bisericuțe foarmate din cate 3-4 studenți,dar nu ma deranjeaza in mod deosebit, eu prefer sa nu fiu in niciun grupuleț deoarece vreau sa ma axez pe scoala momentan,grupurile sunt o distragere,timp pierdut.

Ma intalnesc cu Rebeka in parcarea liceului si o vad destul de trista.

Eu:Rebeka,esti ok?
Rebeka:S-a despărțit iubitul meu de mine....Chiar nu ma așteptăm la asa ceva. Mi-a spus ca sunt o materialista si ca nu vrea sa se faca de ras cu mine.
Eu:Înseamnă ca nu era potrivit pentru tine. Stai liniștită, ai timp si pentru altii.
Rebeka:Tu nu stii ce inseamna asta, daca afla cei din liceu ca s-a despărțit de mine, toti o sa rada si nu o sa mai fiu la fel de populara ca si inainte.

***

Am terminat de facut dusul, a fost o zi extrem de obositoare. Chiar imi pare rau pentru Rebeka, eu nu i-am cunoscut personal iubitul *fostul iubit *dar dacă s-a despărțit de ea cu siguranță nu era un băiat ok. Citesc puțin din cartea mea preferata si ma asez in pat, adorm imediat cum închid ochii.

Sofia

Sofia

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Shane CollinsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum