|Lily|
Zase pondělí, achjo. Toto byla první slova jedné rudovlásky jménem Lily. To ještě nevěděla, že toto pondělí bude jiné než ostatní.
Lily Evansová byla hubená rudovlasá dívka. Oči jí září jako dva smaragdy. Je velmi milá, hodná a rozhodně není nějak sobecká, to vůbec. Má jednoho nejlepšího přítele, jehož jméno je Remus. Remus Lupin, velmi tichý a milý chlapec. Jeho tvář zdobí velké množství jizev a jizviček z dětství. Mezi Lilyiny kamarádky patří také Dorcas Meadowsová. Dívka tmavší pleti, je úplným opakem Lily. Je chytrá, ale jedna z velmi oblíbených děvčat na škole. I přesto, že by se mohla kamarádit s kýmkoli na koho by ukázala, kamarádí se s Lily. Sice není taková kamarádka jako je Remus, ale baví se spolu a toto bavení se dá nazvat velmi dobrým kamarádstvím.
Toto ráno začalo jako každé. Ráno dívka vstala, šla do koupelny, kde vykonala všechnu ranní hygienu a poté se převlékla a vydala se do kuchyně, kde už byla u stolu její sestra Petunie, která ji každé ráno vozila do školy, do které spolu s ní chodila. U stolu také seděl rudovlásčin otec, který jako každé ráno četl noviny. Maminka Lily stála u sporáku a chystala snídani.
„Dobré ráno." Řekla Lily s úsměvem na tváři.
„Dobré ráno Lily, posad se snídaně bude za chvilku." Řekla mamka.
„Já vlastně snídat nebudu, protože dneska spěchám. Přijdu kolem čtvrté, kdyby něco napíšu." Řekla Lily, která si ani nesedla a už brala jablko.
„Dobře." Odpověděla krátce mamka. Lily se tedy vydala k vchodovým dveřím a poté na nedalekou autobusovou zastávku, ze které jí měl jet za chvilku autobus, který ji doveze až ke škole.
Se sluchátky v uších stála na zastávce do té doby než se před ní objevil autobus. Nastoupila do něj a hledala místo na sezení. Jediné volné místo bylo vedle jednoho černovlasého střapatého chlapce. A tak ač si nerada sedala vedle cizích lidí, sedla vedle něj. Chlapec se na ni koukl a v tu chvíli spatřila tajemné tmavé oči, které ji okamžitě okouzlily. Chvíli na si koukali navzájem do oči. Po chvilce si všimla, že chlapec otevřel pusu, asi jí chtel něco říct. Sundala jsem si tedy sluchátka.
„Prosím? Neslyšela jsem tě přes ty sluchátka." Řekla mírně stydlivým hlasem Lily.
„Ptal jsem se tě, jak se jmenuješ?" Řekl znovu.
„Ehm...jsem Lily." Odpověděla jsem a usmála se na něj a zčervenala.
„Jak se jmenuješ ty?" Zeptala se ještě trochu červenající se Lily.
„James." Řekl jednoduše.
„Těší mě." Řekla Lily.
„Mě též Lily." Odpověděl James. Potom Lily spozorněla, protože hlásili název její zastávky. Za chvilku bude vystupovat. James si toho všiml.
„Budeš vystupovat?" Zeptal se jí.
„Jop, budu." Řekla Lily se smutkem v hlase.
„Ehm...možná to bude blbé, ale dala by si mi tvoje telefonní číslo, nebo tak, mohli bychom někdy nekam vyrazit nebo tak." Řekl mírně stydlive James.
,,Jasně, půjč mi tvůj telefon." Řekla a hned na to jí podal odemknutý telefon. Rychle napsala svoje číslo do něj, protože autobus začal zastavovat na zastávce. Lily mu rychle mobil vrátila.
„Tak ahoj." Řekla mu.
,,Ahoj, napíšu." Řekl Lily James. Na to Lily rychle vystoupila a vydala se směrem ke škole.****
Cizí číslo: Ahoj Lily, tady James;)
Lily: Jé, ahoj;)
James: Jak se daří?;)
Lily: Ujde to, co ty, jak se daří tobě?;)
James: Ujde to, ale bylo by lépe, kdybys tady byla taky;)
Lily: Eeee, dobře?
James: Tak co kdy máš čas, jít se mnou ven?
Lily: Když to vyjde tak bych možná mohla ve středu;)
James: Vážně?
James: Já jen, že jsem to nečekal tak brzo;)
Lily: Jo, vážně:)
James: Jinak, jakto že jsem tě nikdy v tom autobuse nikde neviděl?
Lily: To bude tím, že normálně autobusem nejezdím, většinou mě veze do školy sestra
James: Aha, tak to bude tím
James: Já si říkal, že tak pěknou holku bych nepřehlédl;)
Lily: No, asi začnu jezdit autobusem častěji;)
James: Vážně a kvůli čemu, smím-li se zeptat?
Lily: Kvůli jednomu velmi pohlednému chlapci, kterého jsem tam viděla
James: A smím se zeptat jak vypadal, tento velmi pohledný chlapec?;)
Lily: Měl takové tmavé a velmi rozcuchané vlasy, krásné tmavé oči a ještě krásnější úsměv
James: Smím se zeptat na jméno?:)
Lily: Jméno si nechám pro sebe<3****
Lily: Remusi****
Lily: Remusiiiii-_-
Lily: Kde je můj nejlepší kamarád, když ho potřebuju?
Remus: Už jsem tady, byl jsem v knihovně promiň;(
Remus: Copak jsi potřebovala, Lilynečko moje nejoblíbenější?
Lily: Už nic:|
Lily: Ted to znělo jako bys znal ještě i jinou Lily xD
Lily: Já jen, že ve středu s vámi nejdu do knihovny
Remus: Proč?
Lily: Já jdu s nekým ven
Remus: Cože? S kým? Kam? V kolik přesně?
Lily: Brzdi, moc otázek najednou, s jedním klukem, neznáš ho, v kolik to není zatím určené a kde to nevím ještě, ale i kdyby jsem to věděla tak ti to neřeknu, protože tě znám a vím, že bys nás šel stalkovat, takže ti to neřeknu:)
Remus: A je alespoň pěknej?:D
Lily: Je a jak, má hrozně krásné oči a ten úsměv<3
Remus: Tady se nám někdo zamiloval, gratuluju<3
Remus: A já tady zůstanu už na ocet nejenom jako jediný, ale taky navždy xD
Remus: Ale jsem šťastný za to, že si šťastná<3
Lily: Haha zamilovaná prej xD, ale ty si někoho najdes určitě brzo****
Tak jo, vítám vás u nového příběhu. Snad se bude líbit. Takový typ příběhu na téma Lily a James jsem nikde nesnašla, takže tak:)
Další kapitálky brzy;)
ČTEŠ
Something new✔️
Teen FictionDalší příběh o Jamesovi a Lily. Ale přeci jen trošku jiný a doufám, že i originální. . . . Příběh není psán za účelem zisku, ale za účelem pobavení a popsání doby Pobertovské. Všechny postavy stejně jako prostředí Harryho Pottera, kromě mnou vymyšle...