7.

1.9K 111 15
                                    

Adrien :

Před školou už, jako vždy čekal Nino.

"Čus brácho" a dali jsme si pěsťovku.

"Ahoj Nino, dovol abych ti představil mého bratrance Felixe" a on vylezl z poza auta.

"Kámo, to je tvůj bratranec, vždyť vypadá jak tvé dvojče" a zasmál se.

"Ahoj, ty musíš být Adrienův kamarád Nino" jak to řekl, tak jsem se na něho nechápavě otočil, protože jsem mu o Ninovi ještě nic neřekl.

"To jsem a ty musíš být Felix" řekl Nino a nastavil ruku na pěsťovku. Felix se na ní jen díval a poté mu podal ruku a zatřásl s tou jeho.

"... Dobře... Tak jdeme do třídy" řekl Nino a my šli za ním a já se všude rozhlížel, jestli neuvidím Mari.

Když jsme vešli do třídy tak moje srdce přestalo bít, když jsem ji zahlédl, jak se smála. Poté se, ale otočila a měla výraz, jako by viděla ducha a rychle odešla. Já jsem trochu posmutněl, ale nedal jsem to na sobě znát.

"Čauky Alyo, kam to Mari odběhla, chtěli jsme jí tady s Adrienem někoho představit" zeptal se Nino a Alya jen pokrčila rameny.

"To kdybych věděla" řekla a dala mu pusu na tvář.

"Tak ho, ale můžete představit mně, ne?" a zasmála se.

"Dobře tak Alyo tohle je Felix a Felixi toto je moje úžasná holka Alya" Alya se jen rozhlížela, do doby kdy se za mnou nevynořil.

"Počkat, tebe já znám" Felix se jen zhrozil.

"Ty jsi ten který si hrál na Adriena a my kvůli tomu zakumovaly" musím uznat, že takovou Alyu ještě neznám. Trochu jsem se jí začínal bát.

"Přijde ti normální, se tady z ničeho nic objevit a..."

Marinette :

Dneska jsem z domova  vyběhla celkem brzo a ještě jsem musela čekat na Alyu, před naší pekárnou.

"Čau kočko, dneska nějak brzy, ne?" řekla a zasmála se.

"No trošku jsem si přivstala" řekla jsem a objala ji.

"Hele tak já si rychle skočím pro něco do pekárny a můžeme jít" já jen kývla a ona odešla.

"Přivstala, jo?" řekla posměšně Tikki, když mi vyletěla z mé kabelky.

"No přece jsem jí nemohla říct, že mě popoháněla má malá Kwami" řekla jsem a zasmála se a ona také. Poté už Alya vylezla s taškou plnou croissantů.

"Proč tolik?" zeptala jsem se, když jsme pomalu šli ke škole.

"Slíbila jsem, že jich pár vezmu i Adrienovi" já jsem jen kývla a začaly jsme se bavit o škole. Když jsme dorazili do třídy, tak jsme si šly sednout na naše místa a povídat si, Když v tom...Přišel do třídy Adrien s Ninem. Chtěla jsem je pozdravit, ale v tom jsem si vzpomněla na ten sen. Rychle jsem se zvedla a odešla pryč ze třídy.

"Marinette co to děláš?" zeptala se mě Tikki.

"Sice jsem věděla, že tady bude, ale ne, že ho Adrien vezme do školy" pomalu jsem se začala sesouvat na zem.

"Ale, ale Marinette Dupain Chengová" slyšela jsem ten protivný hlas, který nemůžu ani vystát.

"Co chceš Lilo" řekla jsem dost otráveně.

"Nic, jen si tě dobírat" zasmála se a odešla do třídy.

"Možná máš pravdu Tikki, proč bych tu měla jen tak sedět" pak jsem se zvedla a šla do třídy.






miraculous - Ona je moje, FelixiKde žijí příběhy. Začni objevovat