DERİN'DEN
Gözlerimi açmaya çalıştığımda yattığım yer yatak ben neredeyim? Biraz doğrulduktan sonra olanları hatırlamaya çalıştım en son sokakta ahh hayır taciz ediliyordum iğreniyorum şuan dudaklarımdan vücudumdan o pis adamların ellediği her yerimden iğreniyordum şuan. En son biri bağırmıştı ve ben düşmeden biri tutmuştu beni ve şuan buradayım neresi burası . O kadar çok içmişim ki kafam çatlamak üzere beynim iflas etmiş durumda.Birden bir kapı açıldı odanın içinden ve o çıktı Atalay . ''uyanmışsın'' dedi ''bana noldu ya-yani e-en so-soon şe-eyden sonra'' diye sordum. Neler olduğunu anlattı aynı zamanda aileme haber ettiğini de.''ben teşekkür ederim zahmet etmişim yani şey bunlar aramızda kalabilir mi ?''A: güvenebilirsin
D: ben gitsem iyi olucak her şey için teşekkür ederim . diyerek ayağa kalktığımda
A: bu gece burada kal sabah ben seni bırakırım sen duşa gir içeride temiz havlu var ben sana kıyafet hazırladıktan sonra kahve yaparım rahat olabilirsin evde başka erkek yok kadın da yok .
D: teşekkür ederim ama buna gerek yok.
A: Derin kendinden iğreniyosun şuan reddetmeyi kes ve duşa gir! diye sesli bir şekilde konuşunca titredim birazcık ondan korkmuş olabilirim.
D: ta-tamam diyerek eliyle gösterdiği yere girdim ve suyu açtım evim olmadığı için hızlı duş almam gerekiyordu ama içerde yarım saat kaldığıma emindim her yerimi ovarken kanatmıştım artık dudaklarımdan kanlar aktığını hissedebiliyordum . Üstüme havlu sarıp kapıyı açacakken gözlerim aynaya ilişti gözümden yaşlar aktı ağlamak istemiyordum ama yaşadığım olaylar beni ağlatıyordu. Ellerime su alarak yüzümü yıkadım ardından ellerimle yelpaze yaptıktan sonra banyodan çıktım yatağın üzerinde eşofman , tişört boxer vardı tamam her şeyi düşünmüş ahh şu durumda bile hala onu düşünüyorum aptalım ben aptal...
Üzerimi giyindikten sonra saçlarım kurumadan odadan çıktım karşımda büyük bir kolidor duvalarda tablolar asılı duruyordu. Bi tablo dikkatimi çekti onun yanında küçük bir çerçeve umut atalay ve anne babası olduğunu tahmin ettiğim bir aile fotoğrafı..o an içim parçalandı o kadar mutlu bir aile gibi duruyorlardı ki onları o toprağın altından kaldırmak istedim her ne kadar imkansız olduğunu bilsemde. sadece düşündüm ...
merdivenlerden aşağı inerken ortalıkta kimse yoktu neredeydi bu çocuk?
mutfak sandığım yerden bir kırılma sesi geldi ''atalay sen misin?'' diye sordum sesimi biraz fazla çıkararak.''benim bardak kırıldı sorun yok içeriye geçip oturabilirsin geliyorum.'' içim rahatlamıştı direk mutfağa gittim eğilip camları toplicakken gördünce aniden bağırdım ''dur yapma elini kesersin'' kafasını kaldırarak baktı bülümsedi aooohff allahım eridim.. '' dikkat ediyorum ıı kahveyi alabilir misin olmuştur?''
''tabii ki'' diyerek camlara basmadan ilerlemeye çalıştım ama camlar sanki bilerek canımı yakmak istiyorlardı ayağıma cam battı ''ahhh '' bağırınca atalay direk yanıma gelip kucağına aldı gözlerimden yaş gelmişti bile'' cam mı battı '' diye sordu kafamı salladım ağlamaktan önümü göremiyordum çok acıyordu bi an bana dikkatlice bakınca gözleri dudaklarıma kaydı ve '' dudaklarına ne oldu neden kanıyor ?'' diye sordu konuşamayacımı anladığında kahve makinasının fişini çketi ve beni salona götürüp koltuğa bırakıp ''yardım çantası getireceğim hemen'' diyerek üst kata çıktı 1 dakika dolmadan elinde çantayla geldi.'' canını biraz acıtıcak dayanmalısın'' diyerek elini ayağıma götürüp içinden camı çıkardı canım çok yanıyordu ses çıkarmamaya çalışsamda başarılı olamıyordum.''tamam bitti' diyerek ayağımı koltuğa doğru attı ve mutfağa gidip kahve alıp geldi iki bardakla yanıma gelip oturdu kahveyi bana uzattı. ''dinliyorum neden dudağın öyle kanıyor ne yaptın?'' ne diyeceğimi bilemedim o kadar utanıyordum ki ''be-be-ben hayatım da ilk defa birisi beni öptü çok kötüydü.'' tekrar gözlerimden yaş aktı ''kendimden iğrendim onların dokunduğu her yerimden iğreniyorum sanki vücudum artık beni terk etti .'' diye yanıtladım cevabını.
A: şşş tamam bak geçti benim yanımdasın güvendesin yanımdayken kimse sana dokunamaz korkma. diyerek beni kendi göğsüne doğru çekip sarıldı içimde ki ses ona güvenmemi söylüyordu ama ben ona zaten güvenmiştim bile neden bilmiyorum ama ona ailemden fazla güveniyordum .
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYINIZ.
BİR SONRA Kİ BÖLÜM BOMBA OLUCAK.
08.02.2020
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece'm
Acción18 yaşında bir genç kız ismi Derin ... Kendi ailesinin katili olur ama bi yandan vicdan azabından intihara kalkışır Genç adam onun her zaman yanında olur fakat kız ona yetmemektedir. Aldatılır genç kız hayatını sonlandırır fakat son böyle bitmemeli...