- Ale jen Marcus. -

827 33 58
                                    

Martinus

Marcus odešel, z kufru vzal pár věcí a vypařil se. To. To bylo poprvé co jsem si do někoho zasunul.

Vždycky jsem sloužil jen já jemu.

Je možné že se v něm něco zlomilo?

Něco, nějaká pravděpodobně silná věc která by ho přiměla mi neubližovat?

Tak rád bych to věděl.

Sklopil jsem hlavu a natáhl si boxerky a kalhoty, vyšel z auta ale hned na to si sednul zase zpět.

Začal jsem kašlat a v krku ucítil hlen, (já sama to upřímně strašně nenávidím) který jsem nakonec vyplivl do kapesníku a hodil ho do koše, který byl umístěný v rohu garáže.

Bože. Asi na mě leze chřipka nebo něco.

Začal jsem kašlat znovu. A zrovna přišel Marcus.

Marcus

Už v dáli jsem uslyšel kašel. Určitě tomu paku zase něco zaskočilo.

„Doufám, že mi nežereš bonbóny!" zařval jsem tak, aby mě slyšel a přidal k tomu směšný tón, aby se mě nebál.

Když jsem však přišel, nevypadalo to jakoby mu zaskočilo jídlo.

Držel se auta a kašlal. Hodně.

„Jsi v pohodě?"

„Kapesník" zachraptěl a já mu ho podal. On do něj vyplivl opravdu nechutný zelený hlen (😂)

„Hovado" zasmál jsem se.

„Asi na mě leze chřipka" (korona!!!!)

„Ty jsi trdlo. Pojď. Jdeme nahoru."

„A kdo odnese věci?"

„Jsme dost bohatí na to, aby jsme měli sluhy."

Najednou přiběhli moji poskokové (Stoupa! 😂 Pochopí jen ten, kdo zná takovou tu pohádku s medvídkama kteří když se napijou nějaké srajdy, tak skáčou jak klokani. Jestli nějací ještě jsou... Bože to jsou fetky😂. Jen tak btw. Nemá někdo to pitíčko?) a já Tinuse vedl k nám do bytu.

Martinus

„Teď se tady porozhlídni. Já si jdu dát vanu po té cestě. Jinak dveře nech otevřené. Budou nám nosit krabice." poručil Mac a zaplul nejspíše do koupelny.

Byt byl opravdu obrovský. Byl ve 4.poschodí, které bylo taky nejvýše umístěné.

Stal jsem na dlouho chodbě, ve které byly čtvery dveře a na konci byla chodba otevřená do nějaké velké místnosti. Pokoje musí být opravdu velké jelikož jsou od sebe daleko vzdáleny.

Šel jsem dlouhou chodbou a došel do zmíněné velké místnosti. Na jedné straně byl obrovský, moderně vybavený obývák s velkou televizí.

Větší jsem v životě neviděl.. Vše bylo laděno do bílo-černé barvy. Na druhé straně byla kuchyň také ve stejných barvách.

K čemu nám bude když neumíme vařit?

Šel jsem do obýváku a zjistil, že pokračuje.

Byly tam další dveře.

Posilka?! To vážně? A byla opravdu velká. Prosklená s výhledem na les.

No, večer tu asi cvičit nebudu. Bůhví co na mě vyskočí.

Zavřel jsem dveře a šel do kuchyně, kde též byly dveře.

Kolik ten byt mohl stát?

Když jsem vešel, zděsil jsem se. Místnost byla černá a světlo se rožlo pár sekund po tom, co jsem vešel.

Obrovská obrazovka přes celou stěnu a naproti ní červené sedačky. My vážně máme domácí kino.

Radši jsem odešel neby bych asi omdlel.

Ani jsem si nevšiml balkónových dveří, tak jsem do nich též vešel.

Pár schodů vedlo na tu nejkrásnější terasu. Obrovská výřivka, gril, posezení lehátka, květinové záhony. A ten výhled? Málem jsem sebou sekl.

Radši jsem zase odešel a šel hledat dál. Teď do těch pokojů na chodbě. První dveře, do kterých jsem chtěl vejít, byly otevřené a zrovna z nich vycházel chlap. Nakoukl jsem a uviděl postel, stůl a počítačem a obrovskou televizi. A taky ps4. A krabice s nápisem MARTINUS.

Takže můj pokoj. Byly v něm další dveře tak jsem vešel. Koupelna. Vana. Sprchový kout. Velké zrcadlo. Černé kachličky jinak vše v bílém. Bylo to krásné ale já se rozhodl jít dál.

Pokoj naproti mě byl Marcusův. Byly tam krabice s jeho jménem.

Pokoj vedle mě byl s dvěma stoly. Plno počítačů. Vypadalo to jako pro takový ty fortnite mástry.

Dveře jsem zavřel. Tohle mě nijak nelákalo.

Na druhé straně bylo nahrávací studio?

Opravdu.. Klavír. Kytary. Mikrofon a tak.

Chce se mnou zase začít v hudbě? Já myslel že tohle je konec.

Že už není marcus&martinus.

Ale jen Marcus

Rozhodl jsem se jít za ním a zeptat se, jak si na tenhle byt vidělal.

Vešel jsem do jeho pokoje a následně koupelny. On ležel ve vaně a spal.

Viděl jsem ho nahého několikrát.

Nenechám ho v té vaně. Ještě se utopí. Nevím jak ale on je toho schopen.

Sundal jsem si tričko, aby nebylo mokré a pár ručníků položil na jeho postel, na kterou jsem ho následně v náručí odnesl. Ani se nehnul.

Spal opravdu tvrdě.

Ani se mu nedivím. Po tak dlouhé cestě..

Ručníkama jsem ho osušil a zanesl je zpět do koupelny.

Chtěl jsem najít boxerky ale jeho byly úplně mokré.

Nezbývá nic jiného než mu dát svoje.

Ze své krabice jse vyhrabal svoje boxerky a navlékl mu je. Následně jsem ho zakryl a musel jsem si ho vyfotit.

Chtěl jsem udělat jednu věc.

A proto jsem ji udělal. Sklonil jsem se k němu, a položil své rty na jeho.

Jemně jsem s nimi pohnul a on s nimi Pohl proti těm mým taky..

Prosimvas. Dneska mi trochu jeblo tak doufám že jste se neleklY té části s medvídkama 😂😂😂😂

Jinak fotka: 😏😏

Jinak fotka: 😏😏

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Takže za 1.- Marcusi. Ty třeba vypadáš jak kdyby jsi byl Tiniho starší brácha 😂

Za 2.- Můžeš mi Marcusi říct, kam mu ukazuješ?

Za 3.- Já ti dala už 100× svolení, že ho můžeš ohnout tak to sakra udělej!

Za 4.- vůbec by mi nevadilo kdyby jste si na té fotce dávali pusinku 🥺 ale i tak ta fotka patří do alba s Couplefotkama 😂

Za 5.- prosim si tu fotku ještě jednou. Ale novou 😏

Doufám že se kapitola líbila 😂❤️ dnes trochu delší heeej 😏❤️

Brácho, vypršel ti čas {M&M incest} Kde žijí příběhy. Začni objevovat