Takırdayanlar: Tamamen kör olup duyduğu sese göre hareket eden güçlü ölü(zombi) türü.
Giflerle oyunu bilmeyenlerin de atmosferi algılamasını sağlamaya çalıştım, umarım becerebilmişimdir. İyi okumalar.
The Last Of Us
Başlangıç
22 Ekim 11.24
"Hoshi ve diğerleri yok, tam tamına üç gün oldu. Eğer bir sik yapmayacaksanız kendim defolup gidiyorum." dedi hiddetle kapıyı yararak açan Woozi. Odadaki herkes ona dönerken kapıyı çarparak kapattı.
"Hyung, sakin ol-"
"Onlara da aynısı olmayacak Dokyum. İzin vermeyeceğim."
Dokyum sustu, konuşacak bir kelime bile bulamadı bu yüzden fiilen harekete geçti ve yatağının yanındaki sırt çantasını omzuna alıp diğerlerine döndü.
"Gidelim. O haklı." diye seslendiğinde Dokyum, Hoshi de kalktı. Tıpkı onun gibi ağır çantasını taktı omzuna. Yalnızca Joshua kalmıştı. Aklı birbirine girmişti, başlarında Seungcheol yoktu ve şu an en büyük oydu. Kardeşlerine sahip çıkamazsa ne yapacağını bilmiyordu.
"Kalk." Woozi Joshua'nın ayağını sertçe dürttüğünde Joshua kafasını yerden kaldırdı. Baktı Woozi'ye. İkilemde kalmış kahve gözlerdeki korkuyu ve endişeyi gördü önce, sonra da açığa çıkan cesareti. Ve yüzü güldü.
"Bulalım onları."
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
12.10
"Gece olmadan Köprüye varmalıyız. Bir saat oyalanmak bile bizi geceye itebilir. Bu yüzden kendine mukayet ol Hoshi." Woozi elindeki haritayı inceleyip planlarken arkasındakilere konuştu.
"Neden ben?" Hoshi elindeki silahın şarjörünü değiştirirken sordu sitemle.
"Çünkü buradaki tek manyak sensin."
Hoshi somurtup homurdandı. Yanındaki Dokyum da bıyık altından sırıttı.
"Belki de erken karar verdik. Daha önce bir hafta gelmeyenler olmuştu."
Woozi yanındaki hyunguna döndü. Kısık gözleriyle keskin bir bakış atıp mırıldandı. "Bir hafta boyunca telsizle iletişim kurmuştuk. Ama şimdi lanet olası bir işaret bile yok."
"Haklısın." deyip önüne döndü Joshua. İçten içe endişesi onu yiyip bitiriyordu. Woozi fark etse bile üstüne düşmedi. Bir kişi daha kaybetmek istemiyordu artık.
"Durun." Gelen tank sesi dördünü oldukları yere sabitlerken Woozi herkesi el hareketiyle peşinden sürükleyip sokağın sonundaki büyük çöp bidonun arkasına saklandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Last Of Us | SEVENTEEN
Mystery / Thriller●The Last Of Us oyunundan esinlenerek yazılmıştır. Çerezlik bir hikâyedir.●