1. Bölüm

29 1 0
                                    

Rosé'den

Sabah âlârmım çalınca kalktım ama yatağımda değildim. Çalışma masamdaydım çünkü bu gün benim Fizik sınavım vardı. Jennie ile giderdik genellikle ama jennie okula ara sıra geliyor du ve göz altı kızarıktık hep uykusuz gözüküyor du ve iğrenç derecede alkol kokuyordu midem bulanmış oluyordu... Yola çıktım

Altıma baya kısa bir pembe bir etek  ve siyah uzun kollu bir bluz giymıştim ha birde düz beyaz bir adidas ayakkabı giymıştim ve sırt çantası takmıştım.

İşte böyle giyinmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İşte böyle giyinmiştim. Jennie gilin evine gittim kapıyı çalıcaktım. Yavaş bir şekilde kapıyı çaldım. Kapıyı annesi açtı annesine“ jennie nerdeyse?? Geç kalmak üzereyiz" dedim ama annesi bana “ tatlım Jennie çoktan gitti" dedi ve peki anlamında kafamı salladım ve okulun yolunu tuttum. Aslında mutlu olmuştum demek ki artık okula gelmeye başladı dedim kendi kendime..

İlk ders zili çalmıştı ve herkes sırasına oturmuştu bende oturmuştum. Ve sınava başladık çok basitti daha doğrusu ben çok çalışmıştım jennie ye gözüm takıldı garip gözüküyordu ama sınava odaklanmalıydım çünkü 15dk kalmıştı ama benim sadece 2 sorum kalmıştı hemen onları da yazdım ve hocaya verdim 100 bekliyordum zil çaldı sınav bitti ve  herkes eve yada kursa gitmişti bende kütüphaneye gittim biraz soru çözdüm ama hala aklım Jennie'deydi ama neyse dedim ve çantamı toplayıp eve gitmek için hazırlandım.

Annem ve babam yine şirketteydi ve ben tekdim evde korkmuyordum balkondaydım ve jennieyi gördüm ve peşine düşmeye karar verdim siyah düz kısa kollu bir tişört giydim altına düz mavi bir kot ve beyaz ayakkabı giydim hemen üstüme uzun bir hırka giydim çantamı,telefonumu ve ev anahtarını aldığım gibi koştum jennie durdu birden cebinden sigara çıkarıp yaktı ve içmeye başladı kendi kendime“ bu sigaraya başlamışsa alkol de alıyordur kesin" dedim

Jennie bir mekana girdi iğrenç bir mekandı burası alkol ve sigara kokuyordu adamlar beni yeni biri sanıp içeri aldılar ve jennieyi gördüm bir grup ile takılıyordu korktum ve çaktırmadan buranın patronunu bulmaya gittim“ eğer bulursam" jennie'yi kovdurta bilirim...

~Rosekook~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin