/ Nagy baj van. Éreztem a zsigereimben, hogy Chanyeol kihasználta a helyzetet még nem figyeltünk oda.Mivan ha Taehyung nem lesz otthon? Mit fogok csinálni?
Remegtem az idegtől, főleg akkor mikor a házunk elé érkeztem.
Kivágódva az autóból siettem be a házba, de mikor megláttam Taehyung riadt tekintetét és az előtte ülő mostohatestvérem, ráfagyott minden érzelem az arcomra. /
Taehyung Pov.
Mikor meghallottam Chanyeol hangját a telefonból, meglepődve néztem a kijelzőre. Még mindig Jungkook neve világított rajta. Összevoltam zavarodva. Chanyeol honnan ismeri Kookot? Na és ha ismeri is hogy kerül hozzá a telefonja?
- Taehyung? Ott vagy? - hallottam meg az alfa mély hangját újra, így a fülemhez emeltem megint a készüléket.
- Chan...Hogy kerül hozzád Jungkook telefonja? Ismeritek egymást? - kérdeztem meglepődve, azt ami a fejembe is járt. Boldog voltam hogy újra hallhattam a hangját, olyan sok idő után. Talán Jungkook megakart lepni, hogy felkereste Chanyeolt a sok nyaggatás miatt?
- Jungkook adta nekem oda, hogy végre beszélhessek veled szépségem. Hogy vagy? - kérdezte kedvesen, így muszáj volt elmosolyodnom. Tényleg elképesztően hiányoztak nekem. Ő is és Baekhyun is.
- Jól vagyok, de nagyon hiányollak titeket - mondtam szomorúan, és pont ekkor lépett ki Jin a konyhából.
- Kivel beszélsz? - kérdezte a béta. - Jungkook az? Mondd neki, ha jön haza hozzon tojást - törölgette a kezét a kötényébe.
- Chanyeol az - válaszoltam Jinnek, de a reakciója hihetetlenül meglepett.
Hozzám sietett és a kezemből kikapta a telefont. - Ha jót akarsz magadnak békén hagyod Taehyungot. Ne merj bármit is csinálni velük. Nem. Ide nem teszed be a lábad - kiabált bele Jin a készülékbe, mire meglepetten rezzentem össze.
Miért csinálja ezt? Mi a baja? És kikkel tenne már Chanyeol rosszat?
Értetlenül pattantam fel a kanapéról, hogy kinyissam a bejárati falapot. Lehet itt van volt nevelőm hogy meglátogasson? Jin miért nem engedi?
Ahogy kitártam az ajtót, a rég nem látott alfa állt ott, így boldogan ugrottam a nyakába még ő kinyomva a telefont rakta zsebre.
- Engedd el Taehyungot - kiabált ránk Jin, mire Chanyeol picit eltolva magától vett elő egy fegyvert és tartotta Jin felé azt.
- Húzz vissza szépen a konyhába. Taehyunghoz jöttem és nem hozzád - morrant rá Jinre, még én értetlenül néztem a két személyre felváltva.
Mi a baja mindenkinek? Miért van Chanyeolnál fegyver?
Láttam Jinen hogy tartott az előttem álló személytől, de mégis védelmezően húzott maga elé. Miért félt ennyire Chanyeoltól?
- Nem szólok többször. Vagy azt szeretnéd hogy Taehyung lássa ahogy szarrá lőlek? - kérdezte idegesen, mire én is megijedtem így félve néztem fel Jinre, aki szép lassan elengedett és besietett a házba.
- M...mi ez az egész Chan? - kérdeztem remegve. Tudtam itt valami nagyon nincs rendben. És hol van Kook ha a telefonja Chanyeolnál van? - Miért van nálad Jungkook telefonja, ha ő nincs veled?
- Gyere menjünk beljebb - rakta el a fegyverét és betolt a nappaliba.
Kezdtem nagyon elveszíteni a fonalat, és a kétségbeesés miatt egy kisebb pánik lett úrrá rajtam. Mikor leültem a kanapéra, Chanyeol a velem szemben lévő fotelon foglalt helyet.
YOU ARE READING
Singularity •Vkook•
RomanceJungkook a kemény bérgyilkos Alfa soha nem gondolta volna hogy, a megbízást amit azon a bizonyos estén fog kapni így megváltoztatja az életét. • Legszívesebben most azonnal én magam tisztítottam volna meg, hogy még véletlenül se maradjon semmi nyom...