27.rész♥️

2.5K 170 26
                                    




/ Jungkook nem hagyta ezt tovább. Újra nekiesett Chanyeolnak és hihetetlen haraggal kezdte el verni a férfit.

Sírva hátráltam el tőlük. Nem éreztem jól magam. Hányingerem volt és tudtam hogy ha tovább ácsorgok ott, minden kijön majd belőlem a nappali közepére, így futva indultam meg a mosdóba hogy kiadjak magamból minden mai bevitt táplálékot.

Talán csak a stressz teszi mindezt velem... /


Jungkook Pov.

Mikor megláttam Chanyeolt az én házamban, az én fotelemben és az én Taehyungommal, olyan harag fogott el mint már nagyon régen.

Azonnal behúztam neki, de Taehyung nem igazán engedte hogy tovább verjem. Kiállt magáért az omega és értem is. Összeállt a kép a kis fejében és hihetetlen büszke voltam rá, hogy ennyire okos és bár erősnek nem erős, de lelkileg rendíthetetlen.

Chanyeol szinte nem is törődött szerelmemmel, csak az érdekelte amiért jött. Vagyis hogy Taehyungot megszerezze magának. Igaz számított a harapás is kisajátításnak, de ez sok alfát nem érdekelt és csak akkor éreztek úgy, hogy valakihez tartozik az omega, hogyha már gyereket várt attól a személytől.

Taehyung nem volt terhes. Nem éreztem eddig a baba illatát, ami arról adott nekem visszajelzést hogy a gyerekünk nem fogant még meg.

Tudtam hogy Chanyeol ezt kifogja használni, amitől újra elkapott a harag és verni kezdtem a mostohatestvéremet.

- Mindig mindent megkaptál és elvettél tőlem - húztam be neki egyre többet, majd megálltam picit még beszéltem hozzá. - Apám neked adta a maffiát. Végig te voltál elkényeztetve és mindent a segged alá raktak. Megkeserítetted a gyerekkorom és elvettél tőlem mindent, ami fontos volt nekem. Tönkre tettél. Magamtól kellett felállnom és most hogy végre boldog lennék megint előkerültél, hogy folytasd azt amit elkezdtél. Hogy megkeserítsd az életem. - kiabáltam már sírva és megtörve engedtem el Chanyeolt, aki lecsúszott a fal mentén. Nagyon sok ütést kapott tőlem...

- T..Taehyung terhes - suttogta a szavakat miközben fejét a falnak döntötte.

Könnyeim törölgetve néztem a másik alfára. - Mit mondasz? - mentem elé és a nyakánál megfogva a gallért, néztem fájdalomtól elködösült íriszeibe.

- Taehyung terhes - ismételte meg. - A..a gyereketek - motyogta, majd eszméletét veszve hullót kezeim közé.

- Jin ...Jin - kiabáltam a férfinek, akit azóta nem láttam mióta haza értem. Biztos voltam benne, hogy erről is Chanyeol tehetett. A béta fiú a konyhából kisietve jött oda hozzám és nézett le a szétvert alfára. - Hívd fel kérlek Sehunt. Muszáj hogy orvost hívjunk hozzá és korházba nem vihetjük, mert a rendőrök biztosan megtalálnának ott - néztem fel alkalmazottamra, aki átvette tőlem a mostohatestvérem miközben elkezdte hívni Sehunt.

Azonnal Taehyung után indultam, aki eltűnt mint a kámfor ahogy elkezdtem verni Chanyeolt. Az alsó fürdőből halk öklendezést hallottam, így azonnal oda nyitottam be. Taehyung a wc felett görnyedt és mikor meglátta hogy bejöttem, könnyes meggyötört szemekkel nézett fel rám.

Leguggoltam hozzá és egy wc papírral megtöröltem ajkait.

- Gyere mossuk meg az arcod és a szád - segítettem fel az Omegát, aki remegve kapaszkodott a kezembe, még eltámogattam a mosdóig.

- Miért nem mondtad el hogy ő az? - kérdezte, miközben ajkait és arcát töröltem meg egy törülközővel.

- Tudtam hogy nagyot csalódnál benne. Bármennyire is gyűlölöm, neked fontos és ezt szerettem volna tiszteletben tartani - öleltem magamhoz.

Singularity •Vkook•Where stories live. Discover now