"........וזה בערך מה שקרה" סאם משך בכתפיו. טיילר, האנה והוא ישבו בספרייה. האנה התעקשה שהוא יספר למה טיילר הרביץ לנער ההוא.
"..זה לא כזה סיפור" טיילר משך בכתפיו וכתב תשובה לשאלה במחברת.
"חשבתי שאתם בריב" האנה אמרה.
"מסתבר שלא" סאם אמר והביט לרגע על טיילר. "הוא הצליח להבהיל את הנער ההוא" סאם הוסיף.
האנה לא נראתה מופתעת. "טוב, תמיד אפשר לגלות על אנשים דברים חדשים" היא אמרה.
סאם הרהר בכך. "לגלות...דברים חדשים?"
"..מה אתה מנסה להגיד בעצם?" טיילר הרים את מבטו מהמחברת.
סאם חשב אם לספר להם או לא, הוא קצת פחד מהתגובה שלהם.
"שמתי לב שאתה די מעופף סאם. הכל טוב?" האנה שאלה.
סאם נשם עמוק. 'הנה זה בא' הוא חשב. "אני מניח ששמעתם את הדיבורים עליי, אבל אני רוצה שזה יגיע ממני"
"..למה אתה מתכוון?" טיילר שאל.
"בואו נגיד בגדול שמה שקרה בשירותי בנים זה לא במקרה. הייתי בת פעם" סאם אמר במהירות.
"אז?" האנה אמרה בשלוה.
"...לזה לא ציפיתי...חשבתי שתתרחקו ממני, או-" סאם נקטע על ידי טיילר.
"..אז היית פעם בת, מי ישמע? אתה באמת חושב שזה משנה למישהו? סאם, אתה הבן אדם הכי טיפש שאי פעם פגשתי"
"מה?" סאם לא הבין.
"אתה מפחד ממה שאנשים חושבים עליך, וזאת בעיה. אם באמת חשבת שנפנה לך עורף בגלל המגדר שלך, אז טעית. סאם, לכל אחד יש משהו משהו שהופך אותו לחריג" האנה נאנחה.
"לא סיפרתי את זה כמעט לאף אחד. זה לא נושא שאני מת לדבר עליו" סאם משך בכתפיו. הוא לא שיקר לגמרי.
"..בגלל זה אתה פה?" טיילר שאל.
לסאם לקחו כמה שניות להבין שטיילר מדבר על הפנימיה. "כן ולא. הגעתי לפה בעיקר כי השתעממתי בבית ספר הישן שלי ורציתי משהו שיאתגר אותי לימודית. אבל אחת הסיבות העיקריות שעברתי, הייתה כי חוויתי שם בריונות מקרב תלמידים מסויימים" סאם אמר די בטבעיות.
"בריונות?" האנה כמעט איבדה את הסבלנות שלה.
"בעיקר התגרויות, או אמרות מפגרות כמו- "אתה לא בן אמיתי" או- "אתה לא יכול לשחק איתנו כי תמיד תישאר בת". דברים כאלה. בשלב מסויים לא יכולתי להבליג יותר" סאם השפיל את מבטו. קצת כאב לו לדבר על זה.
"אם הם שפטו אותך רק בגלל מי שאתה, אז הם אידיוטים" האנה אמרה.
"..תמיד יהיו אנשים שידברו מאחורי הגב, אבל צריך ללמוד להתעלם מזה" טיילר אמר בשקט.
האנה הניחה יד על כתפו של סאם. "זה שהיית פעם בת לא מונע מאיתנו להסתובב איתך" היא אמרה בעידוד.
סאם גיכח. "אז כולנו חברים עכשיו?"
טיילר נאנח. "...אם אתם אומרים"
YOU ARE READING
השקט של טיילר צ׳ייס
Non-Fictionלפני שלוש שנים, אחיו הגדול של טיילר צ׳ייס נהרג במהלך מבצע צבאי. מאז, טיילר הפסיק לדבר. הוא חי בבועה משלו, ואת הקושי שלו הוא מעביר בעזרת בלוג אינטרנטי שהוא כותב. סאם פרקר הוא נער שנולד בתור ילדה בשם סאמר שחווה בריונות בבית הספר. אבל יום אחד, שניהם נפ...