13.02.2020 PERŞEMBE
*****
"Mira abla, benim manevi ablam. Ailem de onu tanıyor ve çok seviyor. " dedi Gizem Serenay.
"Evet, Gizem Serenay benim kardeşim. Onun da kız kardeşi Zerda Defne var ve bir de Minnie Mouse ile Mickey Mouse'miz var ayrıca Ecenaz'ımız, Bal Melis'imiz ve Öykü Buğlem de var. " dedi Mira.
"Güzel. " dedi Zenan ve Ela. "Tanıştığımıza memnun olduk. Kardeşlerinizle de tanışmak isteriz. " dediler Gizem Serenay'a.
"Ben de memnun oldum ama ben sizi tanıyorum. Mucize Doktor'u da tanıyorum. Tabi olur. " dedi Gizem Serenay. "Tüm yaşadıklarınızı biliyorum. Zenan ve Ela efsanesi. Siz çok güçlüsünüz. Birkaç yıl önce sizin öykünüzü konuşmuştuk biz. O zamanlar 8 yaşında olan tatlı kız kuzenim, yollarda hep Levent'e saydırmıştı. Özellikle tramvayda herkes duyup ona bakmıştı. "Cağnım kızı Ela'yı, bıraktı zampara Levent" demişti. Bunu dedemin yanında bile söylemişti ve dedem, çocuk diye bir şey dememişti. " diye anısını anlattı Gizem Serenay.
"Ne? Çok komik. Çocuk bile Levent'e saydırmış. Zampara ha. " dedi Zenan.
"Normalde bu yaşananlara üzülüyorum ama bu konuda beni güldürmeyi başardın. " dedi Ela.
"Bu anımı bir gün size anlatmak ve sizinle tanışmak istemiştim. Doktor olmak istediğim an, sizler beni motive ettiniz ve vazgeçmedim. İşte tüm hedeflerime ulaşmış bir şekilde buradayım. İkinci şansımı iyi değerlendirdim. " dedi Gizem Serenay.
"Gerçekten mi? Ne mutlu bize. Harikasın Doktor Gizem Serenay. " dedi Zenan ve Ela.
"Ne Mucize Doktor'u? Hani az önce söylemiştin ya. " dedi Zenan.
"Orası sürpriz. Değil mi Gizem? " dedi Ela.
"Evet. " dedi Gizem Serenay.
"Hadi kar oynayalım. " dedi Mira.
"Evet. " dedi Gizem Serenay ve dört doktor Gizem Serenay'ın yaptığı kardan adamın yanına arkadaş olacak bir kardan adam yaptılar ve kartopu oynayıp fotoğraf çektiler. Güzel anlar sonrasında Gizem Serenay ve Mira, Gizem Serenay'ın doktor olma öyküsünü Zenan ile Ela'ya anlattılar. Zenan ile Ela, bu öyküyü şaşkınlıkla ve merakla dinleyip sonunda sevindiler. Gizem Serenay'ı tebrik ettiler.
"Bence sen bu öyküyü yeri ve zamanı gelince bu hastanedeki herkese söyle. Üniversite sınavına girecek öğrenciler de bilsin ki onlara umut ol. " dediler Ela ve Zenan. "Senin mucizen, ikinci şansından vazgeçmemek olmuş. Her meslek çok güzel. Sen de bunu başarmışsın. Zamanı gelince anlat. Bir süre bu öykü gizemli kalsın, adın gibi... " diye devam ettiler Zenan ile Ela.
*****
*NOT: Gizem Serenay'ın doktor olma öyküsü hepinizi etkileyecek. O sadece bir doktor mu acaba? Tüm bu soruların cevabını ilerleyen bölümler sürpriz bir şekilde öğreneceksiniz. Adı gibi gizemli bir karaktere de bu yakışır. Okumaya devam edin lütfen.
*NOT 2: Doktorlar&Mucize Doktor dizileriyle ilgili ayrıca tıp bilgileri verip okulumun tıp fakültesinden fotoğraflar ile videolar paylaştığım sayfamı da takip edebilirsiniz.
İnstagram: doktorlarmucizedoktorstetoskop
Facebook: Tıp Doktoru&Stetoskop&Doktorlar&Mucize Doktor*****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUCİZE DOKTORLAR🩺👩⚕️👨⚕️😷🥼 İKİNCİ ŞANS🌙💫 KALBİNİ DİNLE❤️🦋💖 İSTANBUL🦋
General FictionMasallar gibi ikinci şans çıkarabiliyor hayat insanın karşısına ve hiç beklemediğin bir anda yeniden başlayabiliyorsun. Eğer istersen, ne kadar değişebileceğine kendin bile inanamazsın. Sen yeter ki çabala ve umut et. İkinci şansını iyi değerlendir...