6.BÖLÜM: SÜRPRİZ KARAR💫 (MUCİZE DOKTORLAR👩‍⚕️🧑🏻‍⚕️👨‍⚕️🩺🥼 )

99 8 2
                                    

15/02/2020 CUMARTESİ

*****

"Kardiyolog adayımız. Doktor Ela Altındağ. " dedi gestapo Fikret ve gestapo hariç herkes şaşkınlıkla alkışladı. Gestapo, herkese her şeyi anlattı ve sunumu yaptı.

"Aldığımız karar Doktor Ela sayesinde ve bizim Umuttepe Hastane'miz ve Berhayat Hastanesi ortak çalışacak. Berhayat Hastanesi sahibi Beliz Hanım da avukat olarak bunu bizzat onayladı. Hatta fikir ondan çıktı. Yine her şey aynı devam edecek ama bazen doktorlarımız oraya gidecek, onlar buraya gelecek böyle devam edecek. Bu şekilde ortak çalışma yapacağız. " dedi gestapo Fikret. Bu kararı herkes şaşkınlıkla karşıladı ama sonra durumu anlayınca anlayış gösterip onayladılar.

Konferans bitince tüm arkadaşları Ela'nın başına toplandı ve ondan bilgi aldılar. "Önce ben bilgi alacağım. Ela, benim en yakın arkadaşım. " diye koşup herkesi ittirip Ela'nın yanına geçti Zenan. "Ela, bu olanlar... Tebrik ederim. Bana neden söylemedin? Her şeyi anlat. " dedi Zenan.

"Öyle sürpriz olması gerekti Zenan. " dedi Ela ve tüm olanları Zenan'a anlattı. Berhayat Hastanesi'nde olanları da anlattı.

Akşam yine konferans salonunda toplandılar çünkü ortak çalışmaya alışma ve başlangıç olarak birkaç günlüğüne Berhayat Hastanesi'nin cerrahi takımı Umuttepe Hastanesi'ne gelmişti. Belki bir süre daha bu durum devam ederdi. Konferans salonunda herkes birbiriyle tanıştı ve hemen işe koyuldular.

"Mucize Doktor Ali Vefa. Bizim takımla birleşti sizin ekip efsane olacağız. Mucize Doktorlar olacağız. " dedi gestapo Fikret.

Karanlık olduğunda mesai de bitmişti. Herkes vedalaşarak hastaneden çıkarken

"Ela, Ela Hanım. "

"Merhaba, Ferman Bey. Nasılsınız? " dedi Ela.

"İyiyim. Geçenlerde yaptığınız müthiş kalp ameliyatından sonra bu hastanede ortaklığı iyi oldu. "

"Bence de öyle oldu. " dedi Ela.

"İyi akşamlar. " dedi Ela.

"İyi akşamlar. "

"Ela! "

"Levent. "

"Seni evine bırakayım. "

"Tamam, iyi olur. " dedi Ela. "Aaa Zenan, Suat Bey. " dedi Ela.

"Ela, biz de çıkıyoruz canım. İyi akşamlar. " dedi Zenan.

"İyi akşamlar Levent. " dedi Suat.

"Yarın görüşürüz. " dedi Levent.

"Ela doktor. Siz benim hikayemi öğrendiniz, ben de sizin hikayenizi bugün öğrendim. Siz çok güçlüsünüz. " dedi doktor Ali Vefa. "Ben geliyorum. " diyen Ela'ya bakıp Zenan, Suat ve Levent beklemeye başlamıştı.

"Teşekkür ederim Ali. Nasılsın? "

"İyi değilim Ela doktor. "

"Aaa neden? Ne oldu? " dedi Ela.

"Sen her şeyi yoluna koymuştun ama sen gittikten sonra çok şey oldu. " dedi Ali Vefa ve her şeyi Ela'ya anlattı.

"Anladım. " dedi Ela. "Sen söylediğim gibi yapmışsın, çok güzel. " dedi.

"Bu iyi, beni anlamanız iyi. " dedi Ali Vefa.

"Sana yardım etmek istiyorum. Bir yandan sana yardım edeceğim. Bir yandan da her şeyi zamanı bırakacağız. Yarın çıkışta konuşalım, olur mu? "

"Çok iyi olur Ela doktor. Çünkü onu hiç anlamıyorum. Kafası karışıkmış. Ona gül verdim ama o hala net bir cevap vermedi. Korkuyormuş. "

"Bu kız, Nazlı değil mi? " dedi Ela.

"Ben gidiyorum Ela doktor. İyi akşamlar. " dedi Ali Vefa.

"Ali, nereye gidiyorsun? " dedi Ela. "Dur, tamam. " diye devam etti.

"Evet, Ela doktor. Nazlı o. Adı gibi nazlı davranıyor. " dedi Ali ve Ela, buna güldü.

"Buna bir çözüm bulacağız. Sen sakin ol ve bekle, sabret. İçinden geldiği gibi davran. Hatta içinden geçen her şeyi, yaşadıklarını, tüm duygularını bir deftere yaz. Eminim iyi gelecek sana. Ayrıca sana, sizin hastaneye geldiğimde söylediklerimi hatırlıyor musun? 'Eğer istersen, ne kadar değişebileceğine kendin bile inanamazsın. ' demiştim ve sen o zamandan bu yana çok şey aştın. Bu zorluk da geçecektir. " dedi Ela.

"Tamam. Çözüm bulacağız. Sen çok iyi bir doktorsun. " dedi Ali. "Söylediğin o sözü unutmuyorum. Dediğin gibi yazacağım. Hatta defterimin ilk sayfasına senin sözünü yazacağım. İyi akşamlar Ela doktor. " diye devam etti.

"Tamam, sana da iyi akşamlar. " dedi Ela.

"Bu kalp doktorluğu kesinleşti galiba. " dedi Zenan. Suat ile Levent buna güldüler.

Dördü birden kapıdan çıkarken tek başına karda oynayan Ali Vefa'ya baktılar bir süre. Ali Vefa'ya birisi kartopu attı ve Ali, arkasını döndü. Tam gideceklerken Ali'nin yanına gelen kişiyi görünce onları izlediler.

"Kim bana kartopu attı? Ben de sana kartopu atacağım. " dedi Ali ve karşısındaki kişiye bakmadan kartopu attı.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ali

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ali. "

*****

*NOT: Mucize Doktor dizisine Doktorlar Ela konuk oyuncu olarak gelmişti. Ela, Mucize Doktor'da kardiyolog olduğu için burada da kardiyolog olarak yazdım. Ela, asistan doktordu ve aradan zaman geçtiği için Mucize Doktor'da artık uzman bir doktordu. Mucize Doktor ve Doktorlar'ı birleştirmenin tek yolu buydu. Doğru ya da yanlış, bu orta yolu bulabildim. Ela, çok başarılı bir asistan doktor olup kalp ameliyatında başarılı olduğu için Mucize Doktor'daki hastaneye gitmiş gibi yazdım. Tek çözüm yolu buydu. Bence oldu.

*NOT 2: Söylediğim gibi Mucize Doktor ekibi de bu kitapta. Devamı sürprizlerle dolu. Severek okuyacağınıza ve beğeneceğinize eminim. Okumaya devam edin lütfen.

*NOT 3: Doktorlar&Mucize Doktor dizileriyle ilgili ayrıca tıp bilgileri verip okulumun tıp fakültesinden fotoğraflar ile videolar paylaştığım sayfamı da takip edebilirsiniz.

İnstagram: doktorlarmucizedoktorstetoskop
Facebook: Tıp Doktoru&Stetoskop&Doktorlar&Mucize Doktor

*NOT 4: Sizce kim geldi ve kime kartopu atıldı? Bir sonraki bölümler daha da güzel :) Bundan sonraki bölümü çok seveceksiniz :)

*****

MUCİZE DOKTORLAR🩺👩‍⚕️👨‍⚕️😷🥼 İKİNCİ ŞANS🌙💫 KALBİNİ DİNLE❤️🦋💖 İSTANBUL🦋 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin