-1-

63 2 1
                                    

-din perspectiva lui Alle"
Este o zi de scoala obisnuita.. eu.. clasa a10-a.. 16 ani.. si ma plimb pe holurile scolii..
-din perspectiva lui Suga
Azi m-am trezit foarte somnoros.. ma indrept pe drum spre scoala.. sunt clasa 11-a, am 17 ani.. nu-mi place scoala mai deloc.. "bad boy, you know"
-povestitor"
Dimineata Alle fuge repede spre ora crezand ca a intarziat si da peste un baiat inalt, blond si slabut.
-Suga: Hei! Vezi pe unde mergi.
-Alle: Scuze, e vina mea.
-Suga: ugh.. fii mai atenta, proasto.
Si asa si-au vazut apoi mai departe de drum.

Dupa ore, Alle fiind noua in acea scoala, s-a dus sa-si faca noi prieteni, scoala fiind deschisa non-stop, pentru elevii care stateau sa invete in ea dupa ore, care nu aveau pisibilitatea de a invata acasa din diferite motive.
Ea a intalnit multa lume.. lumea parea obisnuita, trecea pe langa ea ca si cum ar fi un nimeni. Se simtea singura.. credea ca n-o sa-si faca vreodata vreun prieten sau o prietena cu care sa-si poate impartasii cele mai ascunse secrete.. sa se elibereze.

Trecand mai bine de 1-2 ore de plimbat prin curtea scolii, iese pe usa acel baiat, al carui nume inca nu-l stia. Acel baiat care a facut-o proasta in aceeasi zi, doar dintr-o mica greseala la care nu s-ar fi gandit vreodata ca i s-ar intampla din prima zi.. Oare si-a facut primul dusman?
Baiatul blond inainteaza spre poarta, Alle ramanand inca blocata de la aparitia acestuia.. nu-l ura.. dar nici nu-l placea.
-Suga: Ce te holbezi asa la mine?
Alle nici nu-l baga in seama, si se intoarse in cealalta parte, continuandu-si plimbarea prin curte.

Ceea ce nu stia Alle era ca baiatului nu-i placea sa nu fie bagat in seama decatre altii. Asa ca Suga isi aranja mai bine ghiozdanul in spate, si cu un avant mai mare, incepu sa fuga dupa Alle, pentru a o gasi, si a afla mai exact cine e aceasta.
Alle simtea ca este urmarita, asa ca grabi pasul, pana cand nu mai avea unde sa fuga, doar pe gazonul frumos aranjat al scolii, unde fantanile care il udau erau pornite. A stat pe ganduri cam 2 minute, timp in care Suga a reusit sa vina la ea.
-Suga: Hei, Tu!
Alle, facand contact vizual cu acesta, s-a intors dintr-o miscare, si a inceput sa alerge pe gazonul ud si alunecos din curtea scolii. Nu stia mai exact ce se intampla sau ce vrea baiatul din spatele ei.

Suga incepe sa o alerge prin tot gazonul ud, pana cand paza scolii ii prinde pe amandoi, cei doi fiind dusi in biroul directorului.
-paza: Domn director! Acesti doi elevi ai scolii alergau printr-un loc interzis.
-director: Hmmm... Pedeapsa, pedeapsa.. "ras murmurat"
-Alle: DAR.. dar eu nu am facut nimic, acest baiat a inceput sa ma urmareasca.. apoi sa ma alerge.. m-am speriat asa ca n-am mai avut unde sa plec..
-director: ATI ALERGAT? ati alergat.. detentie, maine dupa ore.
-Suga: dar nu e vina ei, domnule director.. ea nu merita.. e vina mea.
-director: nu-mi pasa.. deja am hotarat. Seara frumoasa amandurora!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 09, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

New school, new lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum