1. Bölüm hayat hikayesi

1.6K 55 15
                                    

Merhaba. İlk olarak birinci kitabımı yazıyorum umarım beğenirsiniz.
.
.

.

Ben (Y/N). 16 yaşında UA de okuyan bi öğrenciyim. Özgünlüğüm ;
•4 element kontrolü (ateş , su , hava ,toprak)
•Kedi özelliklerine sahip olabilme
•Her türlü elmas ve kristalimsi şeyi bükebilme
•insan beynini kontrol ve manipüle edebilme

Anlayacağınız baya güçlüyüm.
Annemde babamda karma (2 özgünlük birden)
özgünlüklere sahipti. Ondan dolayı benimde çok güçlü 4 özgünlüğüm var.

3 kardeştik ve ben en küçüktüm. 2. Kahraman Endeavor'un çok yakın arkadaşı olan babam ve abim 1 sene önce bi savaşta hayatını kaybetti. Sırf All Might UA de öğretmenlik görevleriyle ilgilenip onlara yardım etmediği için.

Annem babamın ve abimin ölümünden sonra delirmeye başladı ablama çok kötü davranıyordu. Bir gün ablamı baya kötü dövmeye başladı. Bende çaresizce polisi arayıp annemi şikayet ettim. Şimdi akıl hastanesinde vr bende ablamla tek başımayım.....

Bu kadar hüzün yeter. Birazda fiziksel özelliklerden bahsedelim:):)
Saç rengi: Lilamsı mor( kısa omuza değmeyecek bi şekilde )
Göz rengi : gri (gözlerin içine doğru bakınca sisli bir denizi izliyormuş gibi hissediyorsunuz)
Boy:1.75
Ten rengi : buğday beyaz arası

Tatatatammm şimdi başlayabiliriz.

UA de okumaya başlayalı bir sene olmuştu. Ama ben zaten soğukkanlı ve asosyal bi kız olduğum için hiç kimseyle arkadaşlık etmemiştim. Hele babam ve abim gittikten sonra iyice hayattan uzaklaşmıştım. Sonunda 2. Sene başlamıştı. Karar vermiştim çok iyi hatta All Might'dan bile iyi bi kahraman olacaktım.




*1. Bölüm bitti. İlk kitabım olduğundan dolayı hatalarımı makul görürseniz çook mutlu olurum. Lütfen isteklerinizi yorumlara yazın ve vote atmayı unutmayın öptüm aşkolarr

~•Sevgi Fazla Acıtır •~ TODOROKİ X READERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin