ΠΟΛΥ ΞΑΦΝΙΚΟ

6 0 0
                                    

Μια μερα πηγαινα στο σπιτι ενως φιλου μου να παιξουμε στον υπολογιστη του καρη περιεργο συνεβει.Εκει ξεκινησαν ολα
Αχιλλεας:Γεια σου Αγγελε ποστευω να ηρθα στην ωρα που ειχαμε κανονισει.
Αγγελος:Γεια Αχιλλεα ναι πανω στην ωρα ηρθες.Μην ανχωνεσε.Παμε πανω στο δωματιο μου να παιξουμε στον υπολογιστη οπως ηπαμε.
Αχιλλεας:Δεν ηξερα οτι ειχες και αλλον οροφο αλλα οκ.Παμε τη περιμενουμε λοιπον.
Εκει ολα αρχιζαν.Καθως ο Αγγελος και ο Αχιλλεας επεζαν στον υπολογιστη αρχισε ο υπολογιστης να ηλεκτριζεται και ρουφιξε τα δυο παιδια μεσα στο παιχνιδι.
Αχιλλεας:Ρε που ημαστε, τη εγεινε, γιατι φοραω τα ρουχα του gohan του χαρακτηρα μου.
Αγγελος:Ρε που θες να ξερω εδω εγω δεν εχω καταλαβει τη γινετε που θες να σου εξηγησω!!
Αχιλλεας:Ενταξει ηρεμησε!!Και επισης και εσυ φορας τα ρουχα του trunks του δικου σου χαρακτηρα.
Αγγελος:Οχ δεν το προσεξα αλλα αυτο που μαρεσει ειναι το οτι εχω σπαθη.
Αχιλλεας:Ελπιζω να ξερεις να το χρησιμοποιησης
Αγγελος:Ε στο περιπου να εισαι μακρια μην σου κοψω κανα χερι και εχουμε αλλα.
Η δυο ηρωες μας μπηκαν σε εναν κοσμο τελειος διαφορετικης διαστασης και εχουν ηκανοτιτες της οποιες ακομα δεν ξερουν οτι της κατεχουν.
Αχιλλεας:Ρς κατη βλεπω εκει περα κατω στο τελος αυτου του περιεργου δρομου κατη σαν σταδιο.
Αγγελος:Ωραια παμε να κατσουμε και να ξεκουραστουμε.
Αχιλλεας:Παμε εχεις δικιο περπαταμε για ωρες και δεν εχουνε κεκουραστη καθολου πολη καλη ιδεα.
Οταν φτασανε η δυο ηρωες μας ο Αχιλλεας καταλαβε τη ηταν αυτο το σταδιο.
Αχιλλεας:Ρε αυτο ειναι ενα gravity room.
Αγγελος:Αν ναι!!Το εχω ξαναδει αυτο το gravity room.
Η ηρωες μας μπηκαν μεσα στο gravity room και ηταν κατασπρο με μπλε μαζη

Η ηρωες μας μπηκαν μεσα στο gravity room και ηταν κατασπρο με μπλε μαζη

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Αγγελος:Ωραια και τωρα που βρηκαμε το gravity room τη να το κανουμεε??.
Αχιλλεας:Δεν ξερω εσυ αν θες κατσε ξεκουρασου εγω παω να βρω καποιον η κατη να φαμε.
Καθως περπατουσε ο Αχιλλεας ξαφνικα μια μεγαλη λαμψη φωτος εστραψε και εμφανιστικε η Kamer.
Αχιλλεας:Ρι εγεινε μολης τωρα και απο που ηρθες εσυ???
Kamer:Ειμαι η Kamer και ηρθα να σου πω οτι εσυ και ο φιλος σου εχετε δυναμεις που κανεις δεν θα μπορουσε να φανταστει.Πολυ σηντομα θα εμφανιστουν και αλλη γνωστη σας.
Αχιλλεας:Μα τη λες μολης τωρα!Θες να μου πεις οτι εχω της δηναμης του Gohan και ο Αγγελος του Trunks!!
Kmer:Ακριβως πρεπει να φυγω τωρα θα τα ξαναπουμε καπια στιγμη στο μελλον αντιο
Αχιλλεας:Περιμενε και πω...
Παλη αυτη η λαμψη εστραψε και η Kamer εξαφανιστηκε.
Ο Αχιλλεας γυρισε πισω στο gravity room.
Αγγελος:Λοιπον τη βρηκες Αχιλλεα. Βρηκες κατη χρησιμο.
Αχιλλεας:Ο δεν βρηκα απλα κατη χρησιμο νρηκα κατη καλητερο.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 16, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑWhere stories live. Discover now