Hayata farklı bir pencereden baktırdı bana okuduğum bir kitabın satırları. Herşeyin sanıldığı gibi olmadığını gördüm.
Bunca zaman boşu boşuna üzüldük, ağladık büyük bir ihtimalle.Yapılan şeyler bizi üzmek için değil iyiliğimiz içindi belkide. Çok yıprattık kendimizi çoğu zaman, sevdiklerimizi de üzdük bu yüzden..
Hayatta böyle işte ne yaparsın?
Ön yargıyla yaklaştığımız şeylerin belkide geleceğimizi planladığını belli etmeye çalışıyor. Çoğu kez başaramıyor ama er yada geç belli ediyor...
Önemi olmayan şeyleri ciddiye almak yerine artık gerçekten ciddi olan şeyleri önemsememiz lazım..
Hangi kitabı okumak sana iyi hissettirir, kimlerin yanında kendini huzurlu hissediyorsun, hangi meyve veya sebze daha sağlıklı, saat kacta uyanırsan daha enerjik olursun, gününü daha verimli nasıl gecirebilirsin. Senin bunları ciddiye alman gerekiyor.. Kim kiminle nerede gülüyor, ne yapıyor, ne konuşuyor, ne yiyor ne içiyor bunları önemseyip kafanı doldurma artık sen istediğin gibi yaşa onlar inanmak istediklerine inansınlar...
Hayatta hiçbirşeyin garantisi yok. Belkide yolda her zamanki gibi yürürken (Allah korusun)kafana birşey düşecek ve oracıkta bütün hayallerine veda edeceksin. Peki bu son dakikalarını başkaları benim hakkımda ne diyor diye düşünerek mi sonlandıracaksın? HAYIR!
Bunların hepsini kafandan sil. Harekete geç ve kendin için birşeyler yap.. Hayatta senden, kendinden değerli kimse yok bunu iyi bil. Hayatında birkez olsun bile böyle yaparsam onu kaybederim diye düşünme gitmek isteyeni 40 halatla da baglasan gider çünkü hep bir bahanesi vardır. Kalmak isteyen ise her zaman yanında durur..
Hayatını başkaları için değil kendin için yaşa kendin için gül,
kendin için eğlen, yeri gelince kendin için ağla ama hayatını başkaları uğruna harcama. Başkalarının istediği gibi yaşama şu 3 günlük dünyayı. Başkalarının eline verip hayatını oyuncak etmesine izin verme. Kendine, seni bekleyen güzel geleceğine bunu yapma. Senden degerlisi yok unutma..
Kendine ihtiyacın var. Bu yüzden kendine iyi bak, kaybetme hicbir zaman kendini, kaybolma karanlığında, ışığın sana lazım bunu aklından çıkarma..Selamm :))
Bu yazıları dün 10/02/20 saat gecenin 2'sine doğru yazmaya başladım.Sırf içimden geldi diye yazdım çünkü daralmıştım.
Kısa çok kısa belki biliyorum ama ilk deneyimim burada bu yüzden kısa tuttum ama birileri tarafından keşfedilip yazdıklarım begenilirse daha uzun ve daha güzel bir şekilde yazar ve motivasyon sağlarım umarım.Belki birçok kisi için böyle yazılar boş ama insanın mutlaka bir yerde motivasyona ihtiyacı vardır.Banada bazen sıkıcı geliyor ama ihtiyacımda bir o kadar oluyor tabi başka şeylerde yazarım romantik kitap okumayı severim ve bu yüzden buna yönelik şeyler yazabilirim ama öncelikle birilerinin beni keşfetmesi gerekiyor.p #kendineinan