33.BÖLÜM

3.4K 198 378
                                    

Bu kitabı bölümsüz bırakmak olmaz :)

~

Lisa

Ryujin'in anlattıklarından sonra sinirle iki salağa döndüm, hala uyukluyorlar.

-Adamın biriyle mi öpüştün jennie.

Jisoo" adamın seni öpmesine neden engel olmadın"

İkimizde aynı anda bağırınca bizim salaklar uyandı.

Jennie şaşkınlıkla rose'ye baktı" tanımadığın biriyle mi öpüştün salak"

Rose" yuh jennie adamın seni götürmesine nasıl izin verirsin"

Tanrım..

Ryujin'e döndüm" bir daha bunların bu kadar içmesine izin verme sakın"

Ryu" bir daha değil bunlarla içmek ellerinde alkol görürsem kaçacağım"

Jisoo" keşke biraz da olsa dün geceyi hatırlasalardı, en azından rose için iyi olabilirdi"

Rose ayağa kalkıp jisoo'ya baktı" eve gidelim mi uyumam gerekiyor"

Jisoo göz devirdi" uyu bakalım" jisoo ayağa kalkıp bize öpücük attıktan sonra evden çıktılar.

Jennie ryujin ve yuna'ya baktı" lisa ile konuşmam gereken şeyler var, yaylanın ergenler"

Ryujin yuna ile beraber ayağa kalktı" dün gece gördük kim ergen kim değil" tripli tripli odadan çıkınca jennie bana döndü.

Gözlerini ovuşturdu" sana hala kızgınım lisa"

Gülümsedim" geçer"

Göz devirdi" o çekimi yapmayacaksın değil mi?"

Yine başlıyoruz" yapacağım"

Suratıma yaklaşınca yutkundum" buna izin veremem"

-Senden izin alan yok, dün dediklerimin arkasındayım. Bana karışmanı istemiyorum.

Ellerini eşofmanının cebine sokup bir iki adım geriledi" o zaman bende yokum"

Ne?

Yüzümü buruşturdum" bu ne demek?"

-Dik başlılığını çekecek halim yok, ayrılırsak işine gelir.

Ellerimi yanaklarına koyup dudaklarına kısa bir öpücük kondurdum" ayrılık filan yok jennie, çekimi yapıp geleceğim. Hiçbir şey olmayacak"

-O kadına güvenmiyorum.

Kollarımı beline sarıp başımı omzuna yasladım" bana güven güzelim"

:D?

•••

Suzy hanımla beraber beyaz bir stüdyoya girdik, kapıyı kilitlediğini görünce iç çektim.

Jennie'yi bizimkilerin başına atıp geldim, evden çıkmadan az daha dayak yiyecektim.

Neden bu kadar takıldığını anlayabiliyorum ama sevgilim varken patronumla yatacak değilim.

Olmasaydı yapardım tabi ki, suzy hanım gibi bir kadınla kim sevişmek istemez ki?

Hala istiyorum ama tabi ki bu sır bende kalacak.

Ceketini çıkartıp askılığa astıktan sonra elleri ceplerine sokup bana yaklaştı, topuklu ayakkabılarının çıkardığı sese odaklandım.

-Hazır mısın Lisa?

Başımı hafifçe sallayıp çantamda ki kamerayı çıkardım, heyecandan ellerim titriyor.

Bir de eve gidince olacakları düşündüğüm için korkudan..

Change~JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin