Επεισόδιο 27 Είσαι δικιά μου

123 14 4
                                    

Brooke pov 

'Εκανα ακόμα εξάσκηση στην σκοποβολή, άρχισα να τα πηγαίνω πολύ καλύτερα, μου αρέσει όλο και πιο πολύ.Ανέβηκα επάνω για να ξεκουραστώ, ξαφνικά άκουσα ένα κινητό να χτυπάει και ήταν του Jake, πλησίασα να δώ ποιος είναι, ένιωσα θυμό κατευθείαν. 

Amanda 

Ποια είναι αυτή;Μιλάει με άλλες;Δεν έχω καλό προαίσθημα και καλεί επίμονα η σκρόφα!Το κοιτάζω έντονα αλλα δεν το σήκωσα, όταν σταμάτησα, άκουσα το ηχομήνυμα που άφησε. 

"Έλα μωρό μου, ήθελα να ξέρεις οτι μίλησα στον μπαμπά και συμφωνεί στο να παντρευτούμε και μην ανησυχείς για την Brooke, θα την τακτοποιήσει!Τα λεμε μετά μουά!"

ΤΙ!

Παραλίγο να μου πέσει το ποτήρι με το νερό απο το χέρι, ο Jacob παντρεύεται; Με αυτην την Amanda;Θα τρελαθώ, δεν μου έχει πει απολύτως τίποτα για αυτή τη τύπισσα και τα νεύρα μου δεν πάνε καλά αυτη τη στιγμή, ποιος είναι ο μπαμπάς της; Τι στο διάλο συμβαίνει; 

Προσπαθώ να φανώ ψύχραιμη αλλα δεν είμαι!ΘΑ ΤΟΝ ΣΚΟΤΏΣΩ! 

Ξαφνικά άκουσα πόρτα, κάθισα βιαστικά στον καναπέ και άρπαξα ένα βιβλίο. Εκείνος ήρθε στο σαλόνι, ήταν μέσα στον ιδρώτα, η μπλούζα ήταν κολλημένη πάνω του και οι κοιλιακοί του αγνοφαίνονταν πίσω αλλα αυτό δεν ήταν το θέμα εκείνη τη στιγμή. 

"Ήρθα, πως ήσουν μόνη εδω;Τι έκανες;" ρώτησε αφήνοντας τα κλειδιά στον πάγκο.

"Εδώ μωρέ, τα ίδια, σκοποβολή έκανα" κράταγα τόσο δυνατά το βιβλίο που απορώ πως δεν το έσκισα, η φωνή μου προσπαθούσα να ακούγεται όσο πιο νορμάλ γινόταν. Ενω το μυαλό μου ήταν στο οτι ο Jacob ίσως ήθελε αλλη και απλα με κορόιδευε, έβραζε το αίμα μου.

Με κοίταξε και παρατήρησε οτι κρατούσα το βιβλίο ανάποδα, σταύρωσε τα στιβαρά του μπράτσα κοιτάζοντάς με σηκώνοντας ένα φρύδι καχύποπτα. 

"Το κρατάς ανάποδα" είπε και τότε το παρατήρησα.

Το γύρισα απο την σωστή μεριά, δεν ξέρω τι με έχει πιάσει έχω νεύρα και δεν μπορώ να ηρεμήσω. 

"Brooke, τι συμβαίνει;" με ρώτησε διακρίνοντας την νευρικότητά μου. 

"Τίποτα" απάντησα και κοιτάζω ξανά μέσα στο βιβλίο. 

 "Brooke" είπε και με κοιτάζει πιο έντονα, ξέρει πολύ καλά οτι κάτι έχω, δεν θα με αφήσει ήσυχη μέχρι να μάθει 

"Σε πήρε τηλέφωνο μια Amanda..." είπα και τον κοίταξα απο την άκρη του ματιού μου. 

Ξεροκατάπιε, ήξερε οτι δε θα την γλυτώσει απο μένα τώρα. 

Shades of BlackDonde viven las historias. Descúbrelo ahora