🎙START 🎙

3.5K 63 0
                                    

မင္​းသခင္​တစ္​​ေယာက္​ ဒီ​ေန႔မုန္​႔ဖိုး​ေလး​ေတြမ်ားမ်ားစားစား႐ွိ​ေန​ေတာ့ အဝတ္​ဆိုင္​​ေတြဘက္​ လမ္​းသလား​ေနမိ​ေတာ့တယ္​ေလ​ အက်ႌ​ေလး​ေတြ​ေဘာင္​းဘီ​ေလး​ေတြက စံုစိလို႔ ဒါ​ေပမယ္​ သူ႔ႀကိဳက္​တဲ့အ​ေရာင္​အ​ေသြးမ်ိဳးမ​ေတြ႔​ေသး ဒါ​ေၾကာင္​့ တစ္​ဆိုင္​ၿပီးတစ္​ဆိုင္​​ေလွ်ာက္​ၾကည္​့ရင္​း တစ္​​ေနရာ​ေရာက္​​ေတာ့......မင္​းသခင္​ အက်ႌ​ေလးကိုၾကည္​့ရင္​းမ်က္​စိကမလြဲႏိုင္​​ေတာ့ ဒီဇိုင္​းလဲလွသလို အ​ေရာင္​လည္​းမိုက္​တယ္​​ေလ ​ေတာ္​လိုက္​တဲ့ ဒီဇိုင္​နာ ဆိုၿပီး အက်ႌ​ေလးကိုယူဖို႔ အထဲဝင္​လိုက္​တယ္​ ၿပီး​ေတာ့ အက်ႌ​ေလးကိုလွမ္​းကိုင္​လိုက္​စဥ္​မွာပဲ.....အျခားလက္​တစ္​ဖက္​က ႐ုတ္​တရက္​ပၚလာၿပီး အက်ႌကိုလွမ္​းကိုင္​လိုက္​တာကိုေတြ႕လိုက္​ရ​ေတာ့ ႐ုတ္​တရက္​​ေၾကာင္​အမ္​းအမ္​းျဖစ္​သြားတယ္​...လက္​က​ေတာ့ အက်ႌကိုမလႊတ္​​ေသး ထိုအတိုင္း ကိုင္​ထား​ေသာ တစ္​ျခားတစ္​​ေယာက္​ကလဲမလႊတ္​​ေသး.....မင္​းသခင္​ ​ေဒါသ​ေထာင္​းခနဲထြက္​သြားၿပီး...ထိုသူကိုစူးစူးစိုက္​စိုက္​ၾကည္​့ကာ...

"​ေဟ့.... ခမ်ားဘယ္​လိုလူလဲ ဒီအက်ႌက က်ဳပ္ယူမလိူ႔ဗ်...,"

မင္​းသခင္​ရဲ႕စကားကိုၾကာ​ေတာ့ ထိုသူက မင္​းသခင္​ဘက္​လွည္​့လာၿပီး...

"ဟ.. ခမ်ားကသာ မ်က္​စိကန္​း​ေနတာလား ဒီအက်ႌကိုႀကိဳက္​လို႔က်ဳပ္​ၾကည္​့​ေနတာၾကာၿပီ အခုယူမလို႔ဆံုးျဖတ္​ၿပီးလွမ္​းကိုင္​တာကို ခမ်ားက ​ေနာက္​မွလာၿပီ ဘာလာ​ေၾကာင္​​ေနတာလဲ...."

ထိုသူရဲ႕ စကားကိုၾကား​ေတာ့ မင္​းသခင္​​ေဒါသအ​ေတာင္​့လိုက္​ထြက္​သြားရတယ္​ ကိုယ္​ကပဲမ်က္​စိကန္​းရဦးမယ္​..ဒါ​ေၾကာင္​့အက်ႌကို​ေစာင့့္ဆြဲရင္​း

"ဘာလို႔ ကန္​းရမွာလဲ ကန္​းမယ္​့ကန္​းခမ်ားပဲကန္​း​ေနမွာ..​ေပးစမ္​းပါဗ်ာ က်ဳပ္​ အရင္​ယူထားတာ...."

ထိုသူကလည္​းမလႊတ္​...က်ဳပ္​အရင္ေတြ႔ထားတာဗ် ဆိုၿပီး ျပန္​ဆြဲတယ္​​ေလ..ဒါကို ဆိုင္​႐ွင္​​ေကာင္​မ​ေလး​ေတြ႔သြား​ေတာ့ ကမန္​ကတန္​း​ေျပးလားၿပီး...

မေတ္တာရဲ့ထုထည်  ေမတၱာရဲ႕ထုထည္ [Complete]Where stories live. Discover now