🎙 7 🎙

536 28 0
                                    

​ေနဘုန္​းခ...ကုတင္​​ေပၚ​ေရာက္​​ေနတာ​ေတာင္​...အိပ္​လို႔မရ...ဒါ​ေၾကာင္​့... ဖုန္​း​ေလးကိုဖြင္​့ၿပီး...တစ္​ခ်ိန္​က..ကားဝန္​ထမ္​း​ေလးစီက​ေတာင္​းခဲ့ဖူးတဲ့ photo​ေလးကို..ထိုင္​ၾကည္​့​ေနမိတယ္​...အဟက္​...အိပ္​​ေနတာကြာ...ခ်စ္​စရာ​ေလးလို႔လဲ​ေတြးမိလိုက္​ပါ​ေသးတယ္​....ၿပီး​ေတာ့...မနက္​က..သူခိုး႐ိုက္​ခဲ့တဲ့..ပံု​ေလး​ေတြကို​ေရား​ေပါ့....ႏႈတ္​ခမ္​း​ေလးက​ေတာ့ျပံဳးလို႔...အနာဂတ္​တစ္​ခုကို...အ​ေတြးထဲ..စိတ္​ကူးပံု​ေဖာ္​မိ​ေနတဲ့အျဖစ္​ပါ​ေလ...

မင္​းသခင္​လည္​း..ထိုအတိုင္​းပါပဲ....အိပ္​​ေပ်ာ္​​ေန​ေသာဖိုးကစ္​​ေလးကိုသာၾကည္​့ရင္​း...ကုတင္​​ေပၚမွာငုတ္​တုတ္​....သူလည္​းအိပ္​မရ...မင္​းသခင္​ကိုယ္​့ကိုကိုယ္​အ​ေျဖ႐ွာ​ေနမိပါတယ္​....ဘာျဖစ္​လို႔..​ေနဘုန္​းခနားကို​ေရာက္​တိုင္​း..သူ႔ရင္​​ေတြခုန္​​ေနမိလဲ​ေပါ့...အ​ေျဖကတစ္​ခုတည္​း...​ေနဘုန္​းခရဲ႕အၾကည္​့​ေတြ..သူရဲ႕အ​ေျပား​ေတြ...သူ႔ရဲ႕အျပံဳး​ေတြက..မင္​းသခင္​ရဲ႕ႏွလံုးသားကိုစိုးမိုးသြားၿပီ​ေလ....​ေတြ႔စက..ဘုနဲ႔​ေဘာက္​..ၾကည္​့မရၾက​ေသာ္​လည္​း..အခုအခ်ိန္​မွာ​ေတာ့...

ဒါ​ေပမယ္​..ႏွ​ေယာက္​လံုးရဲ႕ ရင္​ဘတ္​ထဲမွာ​ေတာ့..အ​ေတြးတစ္​ခုက စိုးမိုးႀကီးစိုးလ်က္​ပါပဲ...အဲ့ဒါက..မိဘ​ေတြ​ေလ...သူတို႔ခ်စ္​ၾကပါ​ေသာ္​လည္​း...မိဘ​ေတြကသ​ေဘားတူႏိုင္​မည္​​ေလာ....သား​ေမြးထားၿပီး​ေခြၽးမ မရပဲ သမက္​ရမည္​့အ​ေရး​ေတာ့...ဘယ္​မိဘကမွ လက္​ခံႏိုင္​မည္​မထင္​....​ေခတ္​အသိုင္​းအဝိုင္​းမွာ..ဘာမွ​ေတာ့မ​ေျပားၾက​ေတာ့​ေပမယ္​့...လိင္​တူခ်စ္​ျခင္​း​ေတြက..မိဘ​ေတြလက္​ထက္​တုန္​းကမ႐ွိခဲ့တဲ့အရာ​ေတြမိူ႔..​ေ႐ွး႐ိုးဆန္​အက်င္​့နဲ႔ လက္​ခံႏိုင္​မည္​မဟုတ္​တာ..လံုးဝ​ေသခ်ာတယ္​​ေလ...ၿပီး​ေတာ့..တစ္​ဦးတည္​း​ေသားသား​ေတြျဖသ္​ၾကျပန္​​ေတာ့..အ​ေမ​ေတြရဲ႕အသဲညႇာ...အ​ေဖ​ေတြရဲ႕အခ်စ္​​​ေတာ္​​ေတြကို..အခု​ေတာင္​...မိန္​းမ မလိုခ်င္​လို႔သာထြက္​​ေျပးလာၾက​ေပမယ္​့...မိဘ​ေတြဘာျဖသ္​​ေနၾကၿပီလဲလို႔​ေတာ့..​ေတြး​ေနမိတဲ့အျဖသ္​ပါပဲ.....
အနာဂတ္​ဆိုတာ႐ွိပါ​ေသာ္​လည္​း..အဲ့ဒီအနာဂတ္​အတြက္​ ႏွစ္​​ေယာက္​လံုးရင္​း​ေမား​ေနမိလ်က္​သာ....ၿပီး​ေတာ့..တစ္​ဖက္​စီကလဲ..သာမန္​သူငယ္​ခ်င္​းသံ​ေယာဇဥ္​ပဲလားဘာလားကမ​ေသခ်ာ..ကိုယ္​့ဘက္​ကသာတစ္​ဖက္​သက္​ႀကိတ္​ခ်စ္​​ေန​ေပသည္​မို႔..ဖြင္​့​ေျပားဖို႔လဲမဝင္​့မရဲ....အခ်စ္​ဆိုတာလဲဆန္​းက်ယ္​သား..သူနဲ႔​ေတြ႔ရင္​..ဘယ္​​ေလာက္​ပဲရင္​းနီး​ေနပါ​ေစ...​ေၾကာက္​စိတ္​က​ေတာ့အလိုလိုႀကီးစိုးသြားတတ္​သည္​ပဲ​ေလ..သက္​ျပင္​းကိုယ္​သာ..ဟူးကနည္​းကိုယ္​စီ..ခ်မိရင္​း...ဒီအတိုင္​း​ေလးပဲ​ေကာင္​းပါတယ္​လို႔သာ.......
...................................................................................
အခု​ေတာ့လည္​း...တစ္​​ေယာက္​နဲ႔တစ္​​ေယာက္​..ႀကိတ္​ခ်စ္​​ေနမိရင္​​းသာ..အဆင္​​ေျပ​ေနၾကပါ​ေတာ့တယ္​...မင္​းသခင္​လည္​း...သင္​တန္​းကိုဆက္​တတ္​​ေနသလို...​ေနဘုန္​းခကလည္​း..တစ္​ခါတစ္​​ေလ..အိမ္​မွာပ်င္​းရင္​း...သူ႔ကို..ဖို႔ကစ္​​ေလးနဲ႔အတူတူလာႀကိဳတတ္​တယ္​​ေလ...သင္​တန္​းအဖြဲ႔​ေတြကို..သူငယ္​ခ်င္​းပါလို႔​ေျပားထား​ေပမယ္​့...လိင္​တူခ်စ္​ျခင္​းဆိုတာ..အခု​ေခတ္​မွာအဆန္​းမဟုတ္​​ေတာ့တာ​ေၾကာင္​့...သိတဲ့သူ​ေတြကလဲ...စ​ေနာက္​တာကလြဲ..ဘာမွသိပ္​မ​ေျပားၾကပါဘူး....
အခုလည္​း...သင္​တန္​းဆင္​းခါနီးၿပီမို႔...​ေနဘုန္​းခနဲ႔ဖိုးကစ္​​ေလးက..အခန္​းတံခါးအျပင္​​ေတာင္​​ေရာက္​​ေနၿပီ..သူ႔ကိုတာ့တာ​ေလး​ေတြျပလို႔​ေလ...တစ္​ခါတစ္​​ေလ..အတန္​​ေဖာ္​..​ေကာင္​မ​ေလး​ေတြက..စတတ္​ပါတယ္​..."ဟိုမွာ..က​ေလးအ​ေဖ​ေတာ့လာၿပီ..ဒီကက​ေလးအ​ေမကို...စိတ္​မခ်လို႔​ေနမယ္​"္​ဆိုၿပီး​ေတာ့​ေလ....စစျခင္​းတုန္​းက​ေတာ့..႐ွက္​ၿပီး...မ်က္​ႏွာႀကီးနီ​ေန​ေပမယိ့..အခု​ေတာ့လည္​း..႐ိုး​ေနပါၿပီ.....ဒါ​ေၾကာင္​့..တာ့တာျပန္​ျပရင္​း..ခဏ​ေစာင္​့ဖို႔မွာလိုက္​မိတယ္​.....

မေတ္တာရဲ့ထုထည်  ေမတၱာရဲ႕ထုထည္ [Complete]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن