42-YÜZLEŞME

6.9K 256 154
                                    

Bölümün sonunda açıklamam var onu okuyun lütfen♥️

Bölümün sonunda açıklamam var onu okuyun lütfen♥️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ravi İncigöz - Acı Aşk


•Candan Erçetin - Meğer (bu şarkıyı öneren okuyucuma teşekkür ederim❤️)

Keyifli okumalar güzelliklerim

¦~YÜZLEŞME~¦

Günçiçek

Sırtım, sert ve sıcak bir tene adeta yapışmış gibiydi. Sıcak ve güvenli kollar bedenimi mengene altına almıştı. Uykumdan yavaş yavaş sıyrılmaya çalıştığım o dakikalarda bir şey farkettim. Asaf göğüslerimden birini sıkıca kavramıştı. Resmen uykusunda göğsümü avuçlamıştı. Buna gülsem mi, şaşırsam mı ya da bunu kınasam mı bilemedim. Kollarında kıpırdandığımda göğsümü daha sert avuçladı. Bu beni az kalsın kuvvetlice inletecekti. Son anda alt dudağımı dişlerimle kıstırıp engellemiştim gelen iniltiyi. Sertçe yutkunup onu uyandırmak için seslendim.

"Asaf."

Sesim boğuk, kısık ve çatlak çıkmıştı. Ayrıca şu an Asaf'ın beni duyduğundan da bir hayli şüpheliydim. Bir defa daha seslendim ve aynı sonuç yaşanırken bıkkınca oflayarak kollarında kıpırdandım. Asaf resmen üzerime abanıp beni engelledi.

Yok bu böyle olmayacak, diye içimden geçirdim. Aklıma bir hinlik gelirken munzır bir şekilde sırıttım. Daha sonra boğazımı temizleyip ciddileştim ve aynı anda güçlü bir çığlık attım. Asaf çığlığım sonrası öyle hızlı doğrulup beni bıraktı ki kahkahamı bastırmak için avucumu dudaklarıma kapattım ama gülmeme engel olamadım.

"Ne oluyor lan!" diye bağırmıştı. Asaf bir süre etrafını uykulu gözlerle süzdükten sonra başını yana devirip bana baktı. Ben hala daha gülmeye devam ediyordum. Asaf kısa zamanda durumu kavrayınca gözlerini tehditkar bir biçimde kıstı ve bana öyle baktı.

"Sen.." dedi pürüzlü bir sesle. "..beni kandırdın," diye ekledi sonra. Başımı onaylarcasına aşağı yukarı salladım. Gözlerini devirip, "Ben de bir şey oldu sandım!" diye homurdandı.

Ben gülmeye devam ederken Asaf birden bileklerimi kavrayıp üstüme çıkınca gülen yüzüm saniyeler içinde yerini heyecana teslim etti. Asaf beni iki bacağı arasında kıstırmış kollarımı ise bileklerinden sıkıca kavrayıp yatağa adeta çivilemişti. Çıplak göğüslerim ise bu konumda dikleşip daha bir göze batar olmuştu. Asaf'ın kısaca dikleşen göğüslerime baktığını hissettiğimde soluğum kesilir gibi oldu. Tekrar gözlerime baktı. Hızla mavinin en berrak tonundan laciverte geçiş yapan gözleriyle üstten bana bakışlar atmaya başladı. Gözlerim gözlerinde vurgun yedi, hem de defalarca kez..

Acı Sevda(Tutkun Serisi-2-) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin