6: beszélj vele

242 14 0
                                    

Amikor Thiago egy órával később visszatért az öltözőbe, a buli még mindig tartott.

Volt aki tortát evett, beszélgetett, nevetett, szelfizett, de még olyan is volt, aki táncolt. Elmosolyodott, amikor meglátta Joshuát távol a többiektől a sarokban egy lánnyal: valószínűleg Demetria volt az. Végre randiznak, vagy legalábbis majdnem.

- Hol a faszban voltál? - ordibált Mats, Thiago pedig ugrott egyet ijedtében.

- Gondolom a cukrásszal flörtölt. - mondta Thomas.

- Nem. Valakinek el kellett vinnie a betegszobába.

- És az egy órába telt?

- Haza kellett őket vinnem, mert elaludt.

- Aw, milyen cuki. - mondta Mats irritálóan magas hangon, mire Thomas és Thiago úgy néztek rá, mint akinek teljesen elment a maradék esze is.

- Szükségem van az őszinte véleményetekre, srácok.

- Igen, randiznod kéne vele, dögös és..

- Hallottad már azt tőlem, hogy azt mondtam Cathyre, hogy dögös? - kiáltott fel Thiago, mire Mats megpöckölte az orrát.

- Bocs, nem tudtam, hogy ennyire odáig vagy érte. Illik hozzád, cuki. Így jobb? Most pedig gyerünk, mondjad.

- 8 év sok? - hadarta Thiago, Thomas pedig felhúzta a szemöldökét.

- Mi a fasz, tudom, hogy focisták vagyunk, de nem tudod hogyan kell számolni vagy mi? Ó, várjunk csak...

A spanyol lesütötte a szemeit.

- 18 éves? - suttogta Mats. - Az fasza.

- Milyen értelemben fasza? Túl sok? Nem randizhatok vele? Nem is tetszhetne?..

- Nem, úgy értettem, hogy nem gondoltam, hogy ennyi, de el kéne hívnod randira.

- Igaza van. - csatlakozott Thomas. - Mármint, egy kicsit bonyolult vagy a lányokkal, de valamilyen oknál fogva, Őt kedveled és nem mást. Az egyetlen dolog, ami miatt talán aggódnod kéne, az az, hogy mit fognak rólatok mondani az emberek...de tényleg érdekel ez?

- Tudod, hogy nem. - rázta meg a fejét Thiago. - De mi van ha Őt igen?

Mats elmosolyodott.

- Beszélj vele.

Beszélj vele.

Nem az a fajta ember, aki hallgat a csapattársai tanácsaira.

De most, nem volt jobb ötlete.


-


A következő nap elment a cukrászdába.

Egyedül volt.

És céltudatos.

- Szia Thiago. - köszöntötte mosolyogva Mark.

- Szia. Um...itt van a nővéred? Mármint Constanze, nem tudom, hogy van-e még nővéred vagy....

- Igen. - mosolygott vadul Mark. - Igen, itt van. És ő az egyetlen testvérem. Idehívjam vagy?

- Bemehetnék beszélni vele? - kérdezte, tekintetét a konyhai ajtón tartva.

- Persze. De lehet, hogy egy kicsit durva lesz, mert utálja ha valaki megzavarja, amikor süt.

Megvonta a vállát.

- Rendben van. - mondta, bár nem volt teljesen oké számára a helyzet. Nem akarta, hogy kiabáljon vele vagy ilyesmi, de látni akarta.

- Oké, akkor menjél nyugodtan. - mosolygott Mark, Thiago pedig bólintott. Amikor a fiú mellé ért, az megragadta a kezét. - Kedveled?

eight - thiago alcántara [hu] ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora