Snel sla ik de handdoek rondom mijn lichaam die ik vastknoop onder mijn oksel "ik ga douchen" zeg ik simpel terwijl ik de rest van mijn spullen pak en weg loop.
Ik laat het warme water over mijn gezicht stromen terwijl ik zachtjes op mijn wang bijt.
Waarom was ik nu weggelopen?
Gefrustreerd blaas ik uit terwijl ik shampoo in mijn haren begin te doen en dus eerst de douche uit zet.Ik heb de douche gepakt die het meest van het zwembad af, zodat ik háar niet hoefde te zien.
Aangezien ik toch nog nat was van het water en shampoo en conditie had meegenomen, kon ik dat net zo goed meteen doen.
Er is toch niemand hier, althans dat dacht ik.Zachtjes masseer ik mijn hoofdhuid terwijl de shampoo begint te schuimen.
Waarom was ik nou weggelopen? Hoe ze naar me keek? Nee toch, dat is juist positief. Wat maakte het dan zo akward dat ik wegliep? Mijn ogen die zich niet konden focussen op haar ogen zeer waarschijnlijk. Maar haar lichaam en de bikini die ze aanhad,behoefte kon iemand zo mooi zijn.
En ik sluit mijn ogen als ik de shampoo uitspoel en mijn hoofd onder het water doe.Dan valt de douche uit.
Zachtjes vloek ik terwijl ik mijn ogen gesloten houdt en naar achteren tast met mijn hand, op zoek naar de knop.
Als ik hem niet kan vinden draai ik om en natuurlijk stoot ik hierbij met mijn teen tegen de rand.
Een schelle gil is het gevolg terwijl ik naar mijn teen grijp.
Nog steeds mijn ogen gesloten natuurlijk.Dan voel ik opeens een hand op mijn onderrug en ik verstijf.
"Alles goed Tesero?" klinkt een warme stem een tikkeltje bezorgd, een stem die ik meteen herken.
Ik slik even en laat mijn teen los "eh ja" zeg ik dan twijfelend "zou je misschien de douche willen aanzetten?" want ze stond er nu toch.Even is het stil en dan haalt ze haar hand van mijn rug en ergens vind ik dat jammer.
Dan gaat de douche weer aan en hoor ik een zacht gegrinnik.
"Wat?"
"Nee niks"
Ik klem mijn kaken op elkaar terwijl ik de shampoo uitspoel, maar dan opeens een prikkend gevoel in mijn teen voel en ik slaak een pijnlijk kreetje en wil onder de douche vandaan stappen.Meteen voel ik twee handen op mijn heupen "nee wacht eerst moet je de zeep eruit spoelen" zegt ze streng terwijl ze dan zachtjes mijn been weer onder de straal duwt.
Ik slik even en knik dan toch.
Ik bal mijn handen tot vuisten als ik het prikkende gevoel weer voel."Je haren" zegt ze terwijl ze mijn heupen loslaat en de laatste shampoo resten uit mijn haar spoelt en misschien haar handen iets langer door mijn haar haalt dan nodig, niet dat je mij hoort klagen.
Vervolgens spoelt ze mijn wond schoon tot het niet meer prikt en doet dan de douche uit.
"Je kan je ogen openen hoor" zegt ze geamuseerd aangezien de shampoo al uit mijn haren is.Mijn wangen, die al rood waren, worden nu nog roder en ik open ze terwijl ik even knipper door het felle zonlicht.
"Eh j-ja, dankje" stotter ik zachtjes, want wat moest ik anders zeggen.Haar mondhoeken staan een tikkeltje omhoog gekruld en haar ogen nemen me geamuseerd op.
Ze staat nog in haar bikini en snel kijk ik weer in haar ogen als ik merk dat mijn ogen naar beneden glijden.
Toch een tikkeltje beschermend sla ik nu mijn armen om mijn lichaam heen, om me wat minder naakt te voelen."Je teen moet je wel even behandelen" zegt ze dan opeens en ik kijk naar beneden.
Mijn teen is wat dikker en er zit nog een klein beetje bloed op.Opeens lijk ik uit een trance te ontwaken en ik knik snel "zal ik doen" en snel loop ik naar mijn handdoek die ik om mijn middel sla en zonder verder iets te zeggen pak ik de rest van mijn spullen en loop weg.
Ik voel haar ogen in mijn rug brandden, maar kijk niet achterom en loop stug door.Pas als ik voor mijn deur sta durf ik over mijn schouder te kijken, de gang is leeg.
Opgelucht adem ik uit en loop mijn kamer in en sluit de deur.
De kamer is ook leeg en ik trek verbaasd een wenkbrauw op terwijl ik rondkijk, waar zijn die twee lawaaischoppers heen?Dan zie ik het briefje op de bank liggen
Anouk
Wij zijn lunchen, we konden je niet vinden en je nam je telefoon niet op.
-M en PIk had toch gezegd dat ik was zwemmen? Ugh die twee idioten.
Ik gooi het briefje weer terug op de bank en loop de badkamer in aangezien ik mijn teen even moet verzorgen.
De pleisters liggen in een zwart toilettasje die vol zit met paracetamol, pleisters hoestdrank en andere geneesmiddelen.Al de gewone zijn natuurlijk op, dus ik pak er een met hartjes erop.
Eerst even snel ontsmetten en daarna pleister erop.
Prachtig resultaat.Dan wordt er zachtjes op de deur geklopt.
Zo zachtjes dat ik het eerst niet zeker weet en stil blijf staan.
Als er vervolgens wat harder wordt geklopt, loop ik, nog steeds in mijn bikini, richting de deur die ik voor een kiertje opent.Eerst zie ik alleen de achterkant van haar hoofd en dan draait ze om.
"Hey"
"Eh hey"
Een tikkeltje verbaasd open ik de deur verder.
"Je eh was dit vergeten" en ze laat de shampoo en conditioner zien die ze in haar handen vast heeft.
"Oh" en ik pak ze twijfelend aan.
Mijn handen raken de hare en mijn lichaam schokt even, dus trekt ik snel terug.De flessen druk ik tegen me aan terwijl ik zachtjes op mijn onderlip bijt.
"Niet doen" verbaasd kijk ik op en ik zie haar naar mijn lippen kijken.
"Wat?" vraag ik twijfelend.
"Dat" fluistert ze zachtjes terwijl ze me meteen aankijkt in mijn ogen en dan knippert.
"Ik eh moet gaan" zegt ze terwijl ze een pluk haar achter haar oor doet.Verbaasd kijk ik toe hoe ze zich omdraait en voordat ik doorheb wat ik doe pak ik haar pols vast terwijl ik met mijn andere hand de flessen tegen me aangedrukt houdt.
Haar huid, zo zacht en warm.
Ze kijkt me een tikkeltje nieuwsgierig aan "is er iets?".
"Eh eh" stotter ik zachtjes.
Dan laat ik alle onzekerheden los "wil je iets gaan doen?"Even kijkt ze me verbaasd aan.
Dan krullen haar mondhoeken omhoog, die glimlach, ik zou alles doen om die glimlach te kunnen zien.
"Natuurlijk Tesoro" en ondanks dat ik nog steeds niet weet wat dat betekent, glimlach ik ook.Leuk? Niet leuk? Let me know.
Op dit moment heb ik geen idee of iemand anders behalve ikzelf het lees dusja. Anyway here is a new stuk enjoy.
JE LEEST
Dreamgirl
Romance"Truth or Dare?" Twee uitdagende ogen kijken me aan "Truth" zeg ik vrijwel meteen terwijl mijn mondhoeken omhoog krullen, het was misschien saai maar wel de veiligste keuze. "Ben je gay?" een tikkeltje geschrokken kijk ik haar aan "eh wat bedoel je...