Dopis jsem si strčila do tašky a jen protočila očima,večer ji odepíšu.Když jsme dojedli vstali jsme a vydali se na první hodinu.
Jakmile jsme vešli do učebny,sedla jsem si vedle Hermiony.
,,Dneska budeme pracovat ve dvojicích,do kterých vás rozdělím"Sladce se usmál duch Cuthbert Binns,ještě ani nezačala pořádně hodina a vím že tenhle předmět mě bavit nebude.,,Takže Grangerová,Longbottom.
Potter,Weaslly."Oh,takže budu s někým koho ještě neznám..Merlin,prosím ať to je někdo normální.,,Diggory a Trix"Řekl znuděně a já sbystřila. (Budeme dělat že Cedric Diggory,je ve stejném ročníku okey?😂)
Porozhlédla jsem se. ,,Ty jsi Trix?" Usmál se na mne mile,chlapec s hnědými vlasy,kývla jsem na souhlas a sedla si k němu,poté jsme dostali téma o kterém jsme měli měli zjistit co nejvíce informací já a Cedric jsme dostali války s obry,zajímavé že?
Hodina utekla poměrně rychle,a tak když skončila vydala jsem se na další Lektvary.
,,Trix!Přátelé?"Zeptal se Cedric když jsem zacházela do učebny lektvarů,otočila jsem se a spatřila udýchaného chlapce,chudák musel za mnou běžet. ,,Proč ne"Úsměv jsem mu oplatila.
,,Musím jít,tak na večeři?"Ten kluk má sakra hezkej úsměv! ,,Jasně"Uculila jsem se a zašla do učebny.
,,Kde jsi tak dlouho byla?"Zeptal se mě hned Harry,jak už jsem jednou zmiňovala je fakt zvědaví!
,,Zastavil mne Cedric"usmála jsem se a sedla si vedle něj,najednou mu úsměv zmizel že tváře,ale ani ne po chvilce nahodil falešný.
,,Co se děje,Harry?"
,,Nic.."Řekl zadumaně,nechala jsem to být když mi to nechce říci,nebudu ho nutit.
,,V mých hodinách bude ticho!" Křikl profesor Snape,jakmile se objevil v učebně,bylo vidět že z něj mají všichni respekt,vlastně se ani vůbec nedivím.Bylo mi i řečeno že Snape ubírá body za každou kravinu,jen Zmijozelu vždy nechá.
,,Slečna Trix..Mocná hvězda,něco jako Potter že?A to jen protože nikdo krom profesorů neví vaše pravé příjmení.
Měla byste být v Zmijozelu,proč ste si jej nevybrala?"Řekl dost ledovým hlasem,na první pohled jsem viděla že má pouze masku,bylo vidět jak se na Pottera kouká někoho mu připomínal,určitě to byla jen přetvářka.,,Možná protože Zmijozel nemá dobrý kolektiv?..Možná protože nehraje férově?Neříkám že všichni,ale alespoň polovina žáků že Zmijozelu nadávají žákům kteří nemají čistou krev,ale upřímně záleží na tom?Podle mne ne,raději bych byla v jakékoliv koleji ale nikdy bych nechtěla Zmijozel..Klidně,ať mě teď nenávidíte je mi to jedno,přeci jenom je to můj názor..Jen si myslím že vy víte o čem mluvím,mimochodem byla bych docela ráda kdyby jste mi nelez do hlavy"Řekla jsem také ledovým hlasem a sledovala jeho reakci,nijak se nezatvářil ale ovšem pár Zmijozelů se buď uchechtlo nebo vypadali docela udiveně.
,,Vím o vás skoro všechno Trix,jste dost podobná vašim rodičům jak povahově tak vzhledově,myslím že by jste se více hodila do Zmijozelu.."Takhle naše konverzace skončila,jsem dost podobná?Musím zítra za Brumbálem.
***
ČTEŠ
Pán Zla má dceru?! POZASTAVENO
AventuraŽije mezi mudly..Do nedávna ani nevěděla že je čarodějnice,obzvlášť tak mocná..Ovšem netuší po kom by mohla mít všechny schopnosti,schovává se zatím jedno velké tajemství..?