"אלה, אלה קומי" שמעתי מישהו קורא לי ומלטף את ראשי, פתחתי את עיניי וזה היה ליאם "דין ביקש שאעיר אותך ואומר לך שהמשפחה שלכם מגיעה עוד שעה וחצי אז שתתעוררי" ליאם אמר והנהנתי בעייפות, ליאם יצא מהחדר ואני קמתי לשטוף פנים "או מיי גאד, סליחה סליחה סליחה" אמרתי במהירות כשהבנתי שליאם השתמש בשירותים רק אחרי שפתחתי את הדלת "הכל טוב, תרגעי" ליאם אמר כשיצא מחדר השירותים ואני האדמתי מהמבוכה ונכנסתי במהירות למקלחת לשטוף פנים.
לאחר התלבטויות רבות החלטתי ללבוש מכנס קטר מחויט בצבע ורוד עתיק בשילוב עם גופייה לבנה משוררת שהכנסתי לתוך המכנסיים, התאפרתי עם קצת מייקאפ, מסקארה ואייליינר ולבסוף הוספתי אודם ורוד עתיק,עשיתי קוקו גבוהה שהחמיא לשיערי הארוך והשעה הייתה כבר רבע לשש ובשש כולם מגיעים אז במהירות הוספתי עקבים לבנים ועדינים וירדתי למטה "יפה שלי" אמא אמרה מהמטבח ואני הלכתי אליה "את צריכה עזרה?" שאלתי "כן, אני צריכה שתתחילי להוציא את האוכל לשולחן בחוץ" אמא ביקשה ואני לקחתי זוג פשטידות ויצאתי לחצר "קטנה, את יפה היום" דין אמר כאילו מופתע "אני יפה תמיד" אמרתי והוצאתי לו לשון, ליאם לא נראה באופק ואחרי המפגש שלנו מקודם העדפתי את זה ככה, הוצאתי עוד כמה מאכלים לשולחן ואבא גם עזר לי, אני מחכה שהמשפחה שלי תגיע כבר לא נפגשנו כבר הרבה זמן והתגעגעתי, כשדפיקות נשמעו בדלת רצתי לפתוח אותה, טוב לא באמת יכולתי לרוץ עם העקבים האלו אבל הלכתי מהר "הילי" אמרתי בשמחה והתכופפתי לבת דודתי בת החמש "אלה" היא אמרה בשמחה גם וקפצה עלי בחיבוק "לי לא מגיע חיבוק?" אוסנת דודתי שאלה, אוסנת בת 29, היא נכנסה להריון בגיל 22 והתחתנה בתחילת ההריון וכן היא קטנה מאימי בעשרים שנה בערך, התרוממתי כדי לחבק אותה למרות שהחזיקה את בן הקטן בן החצי שנה "איפה ירון?" שאלתי לגבי בעלה "הוא לא יכל להגיע" היא אמרה וזה היה נשמע מוזר אך התעלמתי מזה ונכנסנו הביתה, אחרי כמה דקות הגיע גם אח של אבי דויד עם ילדיו נויה בת השתיים עשרה ונווה בן הארבע עשרה ואישתו מרים ובזה הסתכמה משפחתינו הקטנה וכולנו יצאנו למרפסת בחוץ, ליאם כבר הספיק להצטרף והיה נראה טוב כרגיל הוא לבש חולצה מכופתרת בצבע לבן וג'ינס שחור, החולצה הלבנה הבליטה את שריריו "דין, דין" יולי קראה לדין והוא התכופף אליה "כן יפה?" הוא שאל "מי זה?" היא שאלה והצביעה על ליאם שעמד ממש לידנו ולא יכל שלא לשים לב לשיחה בינהם "זה חבר שלי מהצבא, הוא בא להתארח אצלינו" דין הסביר לה "ודין? הוא יכול לשחק איתי?" נויה שאל בקולה החמוד "את יכול לשאול אותו" דין אמר לה והיא נגשה אל ליאם "ליאם? אתה רוצה לשחק איתי" "בטח" הוא ענה לה והיא תפסה בידו והם הלכו לשחק על המחצלת שנפרשה על הדשא ואני לקחתי את בן הקטן והתיישבתי על אחד הכסאות ליד השולחן ושיחקתי עם בן.
"יאללה בואו לאכול" אמא שלי צעקה לכולם ומיד לאחר מכון ביקשה שאכנס להביא את כלי ההגשה כי היא שכחה וכשיצאתי בחזרה החוצה ראיתי שהמקום היחיד שנשאר פנוי היה ליד ליאם בקצה השולחן ומול אוסנת, התיישבתי לידו והתחלנו לאכול תוך כדי שיחה על נושאים שונים, זרם לא ברור פגש את רגליי והורדתי את מבטי אליה רואה את ידו של ליאם עליה, הזרם שעבר בגופי הפתיע אותי והנחתי את ידי על שלו והורדתי אותה מרגלי והיא לא חזרה לשם והודיתי לו על כך המשך הארוחה עבר בכיף הקינוחים של אמא תמיד היו הכי טעימים בעולם וכולם נהנו מהם וכמובן שגם מהמנות העיקריות.
YOU ARE READING
my american boy
Romance"אהבת אמת היא כשאתה לא מצליח להירדם כי המציאות שלך טובה מחלומותיך" (ד"ר סוס) האם אלה שבירה כמו שהיא חושבת? מי זה אור? מה יקרה כשליאם ואלה יפגשו?