*Az inszomnia pszichológiailag diagnosztizálható, kóros álmatlanság.Deku:
Itt is van már megint az este 03:16 de én csak zseblámpával a kezemben írogatok jegyzeteket füzetembe.
Majd már 04:00-kor a fürdőszobába indulok hozzá teszem nagyon halkan és gyorsan le is tudok tusolni majd fogatmosom, felöltözöm és átfutom a mára kellő anyagot mind ezzel 05:30 -ra végzek és ekkor már a korán kelősök zajongani is kezdenek általában Ida kun az "első" ébredő aki mindenkit észhez térít ekkor megvárom míg hozzám is bekopogtat ébresztés gyanánt ilyenkor mindíg vissza bújok az ágyába hátha egyszer benyitna ki ki kiabálok neki hogy fenn vagyok majd kiszállok az ágyból és ekkor kezdem bevetni azt amit kicsit sem sietek el. Aztán reggelizni megyek.Na így indul egy átlagos napom vagy inkább így nem ér véget.
( Írói megj:😆na jó ez értelmes volt)Na ne higgyétek hogy azért egy szem hunyásnyit sem alszom ez úgy szokott történni, hogy lefekszem 10 órakor és úgy hajnali ketőig szakadozottan alszom vagyis egyhuzamban a legtöbb olyan negyed és fél órákat aztán felébredek és 02:00-től egyeltalán nem megy az alvás. Négyszem közt beszéltem Recovery Girl-el aki azt mondta vannak rá gyógyszerek persze ezek nem használtak mivel célzottan nem tudtam mit is kellene szednem voltak itt nyugtatók, antidepresszánsok de mivel nem tudni a fő okot tanácstalan vagyok a szerekkel kapcsolatban. RG azt is mondta hogy ha nem hatnak szóljak neki így amíg rá nem jövünk a gondra hanyagolni kellene a sulit. Természetesen mikor ezt meghallottam már három nap elteltével szaladtam is hozzá hogy bevált az egyik kotyvalék és már teljesen jól vagyok ennek már lassan két és fél hónapja azóta még mindig szenvedek az inszomniától.