3. Bölüm

28 5 1
                                    

Azra sabah kalktığında okul için hazırlanıp okuluna gitmişti. Okul çıkışı ise koşabildiği kadar hızlı koşup eve erkenden varmaya çalıştı, öyle oldu da.

Hemen ablasının yatağına yatıp yastığın altından ablasının günlüğünü alıp kaldığı yerden okumaya başladı

Bir gün kalktım, o gün o kadar çok heyecanlıydım ki yerimde duramıyordum. O gün lisenin ilk günüydü. Korkak adımlarla okulun bahçesinden içeri girip 9/C sınıfına ilerledim.

Sınıfa girdiğimde yanı boş olan bir kızın yanına oturdum. Çağla'ymış ismi. Daha ilk günden içim ısınmıştı ona.

Azra'a kaşlarını çattı. Ablası Çağla'dan bahsederken 'gerizekalı, salak, hain' diye hitap ederdi. Bu işte bir iş vardı. Dikkatini günlüğe verip okumaya devam etti.

Yaklaşık bir hafta sonra sınıf artık tamamen bir birini tanıyordu. Herkes birbirinin ismini biliyordu, çok çabuk kaynaşmıştık sınıfla. Bu beni çok mutlu etmişti.

Bir süre sonra sınıfımızda ki Kaan isimli bir çocuktan etkilenmeye başladım, bu etkilenme zaman geçtikçe hoşlanmaya dönüştü, bir süre sonra ona gerçekten aşık olduğumu anlamıştım.

Çizimim iyiydi, boş zamanlarımda Kaan'ın instagramda paylaştığı fotoğraflarını çizerdim.

Bunu bir tek Çağla biliyordu, bir tek ona güveniyordum çünkü.

Bir gün yanlışlıkla Çağla'nın en sevdiği kalemini kırdım. Bunu ona annesi almıştı, ve onunda benim gibi annesi vefat etmişti.

Ondan çok özür diledim, o kadar ağladım ki gözlerim kızardı. Ama onun yaptığı tek şey bana nefretle bakmaktı.

'Bunu ödeyeceksin!' Diyip gitmişti, birdaha da benimle konuşmadı. Onun gibi bir arkadaşı kaybettiğim için üzgündüm.

İki gün sonra benim Kaan'ı sevdiğimi bile bile Kaan'la çıkmaya başladı. Bu çok canımı yakmıştı.

Bunu yapması gerekmezdi...

Azra yine göz yaşlarını tutamamıştı. Günlüğü yastığın altına koyup komodinde duran ablasının çerçeveli resmini aldı ve okşamaya başladı...

"Ben hiç aşık olmadım ki?! Ne hissettiğini anlayamıyorum abla. Özür dilerim"

Ölü Kızın Gizli GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin