Şarkılar: Lana Del Rey, Born To Die
Sezen Aksu, Begonvil🍂Keyifli okumalar🍂
"Neden senin evine geçiyoruz?" Aramızda görünmez bir duvarın varolduğundan şüpheleniyordum. Yüzü ifadesiz olduğu gibi sessizdi de. "Doğukan!" Abisinin gelişinden haz etmemişti. Selim'in anlattıklarını anımsarken buna çokta şaşırmamıştım. Birbirlerinden nefret eden insanlar karşılaştıklarında sevinmezdi. "Eve gitmiyoruz." Ağzı dakikalar sonra ilk kez açılırken bende somurtma kararı aldım. "Ne yapıyorsan yap ya!" Bedenimi cama doğru çevirip ona bir set çekerken, düşüncelerimin beni bu kadar hızlı içine çekmesi beklenmedik olmuştu. Günü geçirmek için yaşadığım günlerin sonucu hiçbir yere varmıyordu. Babamı öldürmüşlerdi ve ben bir piyon gibi sıkışıp kalmış, ne ileriye, ne geriye gidebiliyordum. Sığınabildiğim tek insan düşmanımdı. İhanetimin başrolüydü. Her şeyin sonunda tetiği çekecek ellerin sahibiydi. "Yavrum, seninle ilgili değil." Bacağımı tutmak için uzanmasına eline vurarak engel oldum. "Beni ilgilendirmiyor, ne yaparsan yap." Bir süre daha yüzüme baktığını hissedip onunla ilgilenmediğimde arabanın hızı arttı. Tepki vermem için bilerek yapıyordu. "Kasis var önüne bak." Sert bir frenle arabayı zor yavaşlatırken sağ kolu benim önümde emniyet kemeri rolü görmüştü. "Sen olmasan ne yaparım? Yardımcı pilot." Ani fren yüzünden saçılan saçlarımı geriye toparlayıp başımın tepesini sevdi. "Bırak ya, kedi miyim ben? Görmezden gel sonra istediğinde sev." Gülümseyip ilgisini yola çevirdi. "Kedisin tabi." Büyük bir marketin önünde durduğumuzda kollarımı göğsümün üstünde bağladım. "Hadi Alya, kedi maması almamız lazım." Arabadan inip benim tarafıma geldi. Kapımı açıp inmem için sabır içerisinde beklerken bacağının tam kemiğine tekme atıp arabadan çıktım. "Kediyi kızdırırsan tırmalar biliyorsun değil mi?" Acıdığı yüzünden belli olurken onu umursamayıp önden yürüdüm. "Ah Alya'm ah."
Bana yetişip diretmeme rağmen belime sardı kolunu. "Evime geçmek istiyorum çünkü Okan'ı görmeye tahammülüm yok. Ve sana olan bakışlarını hiç sevmedim." Bir alışveriş arabası alıp markete girdiğimizde, farkında olmadan beni sevdiğim bir aktiviteye getirdiği için ona minnettar oldum. "Seninle olduğumu gördü. Muhtemelen evdekiler de bahseder." Reyonlara girmeden önce beni kendine çevirdi. Anlayış ve sevgiyle bakan gözleri kendini içime işledi. "Bebeğim, Okan'ın ne kadar pisleşebileceğini biliyorum. Ve seni ondan korumak istiyorum." Alnımdan öpüp bir şey söylememe ihtiyaç duymadan yeniden yanına aldı beni. "Okan'dan neden bu kadar nefret ediyorsun?" Muhtemelen bildiği marketin şarküteri bölümüne doğru sürdü arabayı. "Ben ondan nefret etmiyordum Alya. Tüm içtenliğimle, babama rağmen kardeşi olmaya razıydım. Ama o benim gibi saf düşünceli değilmiş. Kötü bir tecrübeyle öğrendim." Buz dolabını açıp yoğurt ve kahvaltılık birkaç peyniri arabaya attı. "Bence şu an Okan'ı siktir etmemiz lazım. Evimize alışveriş yapıyoruz." Gözlerinin içine bakıp dayanamayarak tebessüm ettim. "Bu seninle yaşamamı istiyorsun mu demek oluyor?"
"Zaten benimle yaşamayacak mısın?" Kıkırdayıp kendim için arabaya bir avuç dolusu süt burger attım. "Düşünme aşamasındayım. Neden seninle yaşamayı tercih edeyim mesela? Beni ikna et." Ağzı birkaç saniye açık kaldıktan sonra kaşları çatıldı. "İyi yemek yaparım, kıyafetlerini yıkar, ütüler, dolaba yerleştiririm. Eğlenceliyim, komiğim. Arabam var, gezip tozmayı severim. Sana her konuda zevkli ve renkli bir hayat yaşatabilirim." Kahkaha atmamak için kendimi sıktım. "Peki SSK mı Bağ-Kur mu?" Onunla alay ettiğimi anlayıp kalçama bir şaplak attı. "Bağ-Kur canım. Kendi işimin sahibiyim. Evim var, arabalarım var. Daha önce hiç evlenmedim. Yeşil gözlerine talibim." Başımı göğsüne bastırıp kahkahayı koyverdiğimde o da benimle gülmeye başlamıştı. "Benim üç evliliğim oldu Doğukan bey. Sıkıntı olur mu?" Saçlarımı öpüp yürüdüğünde ona yapışık olduğum için bende yürümüştüm. "Yok Alya hanım. Beş çocuklu da kabulümsünüz." Birkaç paket makarna da arabaya atarken ben en değişik şekilli olanları seçmiştim. "Bunları da alalım tatları daha güzel."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM MEVSİMİ ( TAMAMLANDI)
Romance#romantizm 🥉 Kim katlanabilirdi ki buna? Önce ailesini, sonra onu hayata bağlayan insanı kaybedince kim dik durabilirdi? Şimdiki mücadelem bana bunları yapan herkese hesap sormaktı. Çırpınışımın, onlarla el sıkışmamın tek nedeni içimdeki intikamdı...