hoofdstuk 1

6 0 0
                                    

Het was een Maandag ochtend een groepje jongens was onderweg naar school. Het was zover het schoolreisje kwam. Ze gingen met de klas naar Colorado, VS toe om de bergen te bezichtigen en de cultuur te leren kennen. Samen gingen ze vanuit school naar het vliegveld. Een lange reis, Dat was het wel. Eenmaal op het vliegveld aangekomen moesten ze nog 2 uur wachten voordat ze het vliegtuig in mochten. De jongens Daan, Noah, Sem, Lucas en Jesse besloten even wat rond te lopen. Op het vliegveld ze moesten allemaal weer verzamelen bij de gate om 12.35uur. Sem en Daan moesten plassen dus besloten ze naar de toiletten te gaan. Toen ze in de in de toiletten waren zagen ze iets wat te angstaanjagend was voor woorden. Overal aan de muur hingen maskers. Na dat ze naar het toilet geweest waren gingen ze weer terug naar de rest van het groepje jongens. Het was 12.25uur tijd op terug te lopen naar de gate. De vliegreis naar Colorado kon beginnen.

Eenmaal aangekomen in Colorado was er al een raar gevoel, Er hing een hele nare sweer. De jongens bleven heel de tijd bij elkaar ze vertrouwde niets en dat was niet onterecht. Er liepen mensen op straat hun heel de tijd aan te staren en na te kijken. Ze liepen samen met de rest van de klas en de docente naar het hotel waar ze zouden verblijven. Het hotel zat in een klein straatje dat ook vaag was. Ook zo'n straatje dat niet te vertrouwen is. Het hotel heette Het Stanley hotel. Het hotel zag er van buiten en van binnen prachtig uit maar de sweer die er hing was heel apart. Het Stanley hotel zit dicht in de buurt van een gebergde dat ze daar ''lookout mountain'' noemen. De gebergde schijnt heel erg bezeten te zijn en ook wel heel bekend.

De eerste avond in het hotel hebben de jongens rare gebeurtenissen meegemaakt. Ze zaten in kamer 217. Nadat ze wat research hadden gedaan naar het hotel kwamen ze erachter dat dit hotel paranormaal actief is en dat kamer 217 de meest ''Bezeten'' kamer is. De jongens deden alsof ze het niet eng vonden maar van binnen waren ze allemaal geschokken.Deze nacht hebben ze heel weinig geslapen, Bijna niet zelfs. Na een paar uur was de nacht alweer voorbij. Het daglicht scheen al langzaam door de gordijnen heen. Tijd voor een nieuwe dag, Tijd voor een nieuw avontuur.

Het SchoolreisjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu