Po pocałunku Granger z Shawnem nie wychodziłam przez jakiś czas z dormitorium, nie byłam w dobrym stanie psychicznym ani fizycznym. Ostatecznie wyszłam i skierowałam się do Wielkiej Sali gdzie tylko weszłam i już musiałam natknąć się na Draco. Chłopak spojrzał na mnie smutnym wzorkiem i już chciał coś powiedzieć, lecz szybko go pominęłam i usiadłam obok Notta. Po zjedzonym śniadaniu Blaise poprosił mnie o rozmowę po posiłku.
Melisa mam dwie wiadomości. Jedna jest dobra a druga zła.
Co? Nie jakie znów wiadomości nie chce nic wiedziec ! Odeszłam jak najszybciej. Nie chce żniw siedzieć w pokoju i przeżywać to sama. Nie będę udawała, że moje życie jest idealne bo takie nie jest. Nic nie jest na świecie. Chłopak, dziewczyna, mąż, żona, przyjaciele ... mogą nas zdradzić, gardzić nami a my tego nie świadomi dalej będziemy z nimi spędzać czas, którego jest mało patrząc na to jak życie może być krótkie. Ja Melisa Riddle oświadczam iż chce zapomnieć wszystko co się wydarzyło w Hogwarcie, wszystkie wspomnienia, miłości, rodzina i przyjaciele mają zniknąć z mojego życia chce zapomnieć by już nie cierpieć! Teleportowałam się do Riddle Manor i na widoku rodziców rzuciłam na siebie Obliviate...No wiec tak nie bardzo podoba mnie się ta książka wiec postanowiłam ja zakończyć, alee drodzy państwo spodziewajcie się niedługo nowej książki ( bardziej kontynuacji tej) następna książka bezie oparta na tej.
ZAPRASZAM
PREMIERA NOWEJ KSIZKI 30 Grudnia 2020r
M.P❤️