Canım chaennie çekiyor. One shot yazsam nasıl olur? Fikirlerinizi belirtin size göre yazacağım, daha önce hiç one shot yazmadım :((((
Aşırı modum düşük, yorum yapıp yükseltmeye ne dersiniz? Bölümler kısa oluyor çünkü modum düşük :') NEDEN DÜŞÜKSÜN EYY MOOD :'))
~
Ameliyat günüLisa
Mutfağa girdiğimde jennie'yi kahve yaparken bulunca arkasından sarılıp boynunu öptüm"günaydın bebeğim"
"Günaydın" kollarımın arasından kurtulup kahvesiyle birlikte masaya oturdu.
Bir kaç gündür böyle davranıyor, nedenini anlayabiliyorum ama bu kadar yeter.
-Yeter artık jennie.
Kahvesini yudumladıktan sonra üstüme baktı" metresinin yanına mı?"
Gülümsedim" evli gibi hissettim bir an"
Kaşlarını kaldırıp o da gülümsedi" öyle mi"
Başımı olumlu anlamda salladım" evlilik teklifi etsem ne yapabilirsin ki? "
-Hayır derim.Gülümsemem solarken göz devirdim" çok kötüsün"
Kendini gösterdi" ben kötüyüm öyle mi? Ameliyat günü bile o kadının yanına giden sen değil ben kötüyüm"
-Bir işim var, halledip geleceğim.
Dudak büzdü" istediğini yap manoban karışmıyorum"
Dudağını öpmek için yaklaştığımda geri çekilince kaşlarımı çatıp geri çekildim.
Jennie"git artık"
-Öpücük vermeden mi göndereceksin.
-Gittiğin yerde alırsın öpücüğünü.
Daha fazla uğraşamayacağım, son kez yüzüne bakıp mutfaktan çıktım.
•••
Suzy hanımın ofisine girince yanındakilere el hareketi yapıp gönderdi.
Nedensizce geriliyorum artık, jennie yüzünden elim ayağıma dolanıyor.
Gülümsedi" hoşgeldin lisa"
-Pek hoş gelmedim.
Gülümsemesi yerini ifadesiz bir surat ifadesine bıraktı, koltuğuna oturup bacak bacak üstüne attı" sorun ne?"
Aklıma jin'in dedikleri gelince özgüvenle konuştum" işten ayrılmak istiyorum"
Flashback başlangıcı
Soyeon ile birlikte sinirle mısır gevreği yiyen jin'i izlerken gülmemek için büyük çaba sarf ediyorduk.
Soyeon Kıkırdadı" sorun ne jin, mısır gevreğine savaş mı açtın"
Kızgın bakışları bize döndü" bu kadar kolay mı bir insanın kalbini kırmak"
-Ryujin meselesinde mi kaldın hala?
Gözleri dolunca yerimden kalkıp yanına oturdum" kendini çok çabuk kaptırmışsın, unuttuğun bir şey var.. "
Soyeon" ryujin de kim ailesinin bireyi"
Jin yüzüme baktı" sen niye bizdesin"
-Şu an seni konuşuyoruz.
Soyeon" aslında bende merak ediyorum, sevgili yapınca buraya gelmeyi bırakmıştın. Ne oldu da yine geri geldin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Change~Jenlisa
Fanfiction*TAMAMLANDI* Soyeon"gerçekten onun için değişecek misin lisa" Başımı olumlu anlamda salladım" onun için her şeyi yaparım" Jin"cinsiyet bile değiştiririm diyorsun" Gülümsedim"evet bunu yapacağım. Ama onun için değil kendim için." 1# girlxgirl 1#jenli...