14.bölüm

413 16 54
                                    

Kapadokya gezisi.Evet gezi var.Ve hiç hazır değilim.
...

"Şu valizi hazırlamak işkence ya" dedim sinirli bir şekilde.

"Niye geziye valiz hazırlıyorsunuz ki abi" diyerek çantasını gösterdi berkcan.
Bu gece yola çıkacaktık. Her şeyin hazıe olduğuna emin olmak için tekrardan odaya gittim. Valizleri kontrol etmeye başladım.

Gri bir eşofman üzerine siyah bir sweat giymiştim.

"Gece 12 olana kadar nasıl bekleyeceğiz kanka"

"Valla Büşra inan ki ben de senin kadar heyecanlıyım"

O sırada sanki haftalardır uyuyormuş gibi görünen ve yüzüne yastığın izi çıkan Yusuf geldi odaya.

"İki dakika dinlen dedik enişte, hemen de kış uykusuna yatmışsın"

Büşra'nın bu lafı üzerine koluna vurup Yusufa döndüm.
O sırafa bir şey demek için dudaklarını aralamıştı;

"Napıyorsunuz" dedi. Sanki odaya girdiğinden beri hiç konuşma olmamış gibi davranarak.

"Hazırlanmaya çalışıyoruz" dedim.

Buz gibi ellerimi sıcacık yanaklarına götürdüm.Kokusunu içime çektim. Sonsuza kadar böyle kalabilirdim.

Hayır sen onla sevgili değilsin Gamze, kendine gel sadece flörtsünüz. Hatta... Belki de öyle değilsiniz...

Neredeyse ilk bakışta aşık olduğum kişi şu an eli belimde bana aşkla bakıyor.Şu an dünyalae benim oldu desem az kalır. O kadar mutluyum ki...

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°¦°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Gezi saatine yaklaştığımıza koltuğuna yapışıp kalan berkcan ile Yusufu zor kaldırdık.

"Şu koltuğu sevdiğiniz kadar bizi sevseydiniz şu an nikah masasında olurduk"

Ve sessizlik...
Sessizlik...

Sessizliği bozan tabiki de bendim.

"NE" diyerek ortamdaki sessizliği bozdum.

"Niye öyle bakıyosunuz şakadan da mı anlamıyosunuz be"

"He tamam kanka şakaysa sıkıntı yok" dedim alaylı bir sesle.

"İstersen gidelim nikah dairesine Büşra" dedi berkcan.

"Hadi geç kalıcaz gençler kalkın gidelim" dedi ve benim yanıma geldi yusuf.

BU AKŞAM SAAT 21.00 DA YENİ BÖLÜM GELİYOOOOORRR

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 13, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sonsuz Yağmur (Yazılıyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin