(Taehyung)
Perdenin arasından sızıp gözüme ulaşan hafif ışık daha çok ayılmamı sağlamıştı. Hala yataktayken iyice esneyip doğruldum. Yüzümü yıkamak için banyoya gitmek için kalmıştım ki komidinin üstündeki kağıt dikkatimi çekti.
'Sevgilim, günaydın, üzgünüm sabah yanında değilim hastaneye gitmem gerekti. Bugün için bol şans, sana da bize de.. Sorun olursa beni hemen ara olur mu? Olmasa da ara.. Bu arada odanı bulmak için tüm odaları gezmek zorunda kaldım, biraz odalarınızı toplayın çok dağınıksınız. Her neyse çok uzattım sanki bir daha konuşmayacağız. Seni seviyorum.... '
Okuduğum notla gülümsemeni engelleyemedim. Dün oldukça kötü görünüyordu. Benden sakladığı bir şeyler olduğunu biliyorum, bilmekten çok hissediyorum ama emin olmadığım için de hesap soramıyorum,öğreneceğime de hiç şüphem yoktu. Umarım sakladığın ne varsa bizi bitirmez Mira, yıllar sonra kalbimi birine açmışken hayal kırıklıkları tekrar kalbimi yaralamaz.
Yatağımın kenarında duran pijamalarımı gördüm, dün Mira'ya verdiğim. Elime aldıp kokusunu içime çektim, ona vermeden önce ben gibi kokuyorken artık o gibi kokuyordu, sanırım yıkamayacağım.
Hazırlanıp diğerlerinin yanına kahvaltıya oturdum.
"Mira nerede kalkmadı mı?"
"Hastaneye gitmiş bana not bırakmış hyung. Haa bir de odaları toplamamızı söylemiş"
"Hıı?"
"Beni ararken sizi bulmuş ne kadar dağınıksınız diyor."
"Haa Namjoon'adır o."
"Haklısın hyung, hyung çok dağınıksın."
"Toplarım bir ara."
Ortaya söylediğim bir lafla başlarını alıp gittiler. Ben de tabağımdaki mısır gevreğini yiyip şirkete gitmek için hazırlandım. Malum PD-nim ile çok önemli meselelerim var.
"Ben çıkıyorum."
"Nereye hyung?"
"Şirkete PD-nim ile konuşucam ya."
"Bizi de bekle senin yanında duralım. İkna etmene yardımcı olalım."
"Tamam hızlı olun o zaman erkenden olup bitsin."
Onları gerçekten seviyorum, ailem gibiler, gibi değiller onlar benim ailem. Beni her şartta destekleyen ailem...
Şirkete girdiğimizde beni saran gerginlik hareketlerine de yansımaya başladı.
"Sakin ol Taehyung biz yanındayız, hep de olacağız."
"Sağ ol Jimin"
"HADİ GRUP MOTİVASYONU.."
Halka oluşturup ellerinizi ortada birleştirdik.
"BANGTAN-BANGTAN.."
"BANG-BANGTAN.."
Ayrılıp PD-nim'in odasına gittik ben de kapıyı tıklatıp içeri girdim.
"Gel Taehyung, bir sorun mu var?"
"Şey.. sorundan çok söylemem gereken var tabi bu sorun da olabilir."
"İlk önce otursana neden ayakta bekliyorsun. "
Dediğini yapıp önümde duran siyah koltuklardan birine oturdum.
"Evet seni dinliyorum."
"Aslında.. şey şöyleki.. Şey "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzü ๛ KTH
Fanfiction" Biri sana uçabilmek için kanatlarını nasıl kullanacağını öğretir. Uçmaya onunla devam edersin. Ama sonra etrafına bir bakarsın ki kanatlarını senden koparıp gitmiş. İşte o zaman sen hızla yere çakılırsın, ve kendini düşmekten kurtaramazsın. " Başl...