Cartiss ft.Artee
Věř tomu,že čím víc na sobě budeš dřít , taky o To víc ze života budeš mít.
Žít jenom pro To , mít pořád důvod žít.
Stačí jenom chtít , být na Tom líp než dřív.
Dá se jenom číst v Tom co dobře znám , dokud se nevzbudíš tak na To zbydeš sám.
Osud se nedá číst , zbývá Ti jenom snít.
Běž si pro svůj cíl , nenech si ho vzít.(CARTISSS)
Nikdo z nás neví náš osud , jak To všechno dopadne.
Někdy vstáváme v klidu i ve špatné náladě.
Nikdo neví co bude dál a jaký To bude , rodina , blízcí kolem mě To jediný mě naplňuje.
Proto v nás koluje cit , ale pomalu upadá v téhle době neexistuje pravej kamarád.
Nikdy nevíš co může se stát , osud se Tě neptá , ze dne na den se z Tebe může stát bezďák.
Někdy nevíme proč je všechno tak složitý.
Někdy jsme moc upřímný do huby si nikdo nevidí.
Sami nevíme , kdy přijdou Ty chvíle špatný.
Všem nám umírají blízcí , hodně nás To trápí.
Měli by jsme si blízkých vážit nejsou Tu napořád.
Užívat momenty s nima , být rád za To,že je máš.
Jaká je Ta pravá cesta ? ....Kam jít , To nikdo neví , na vrchol svýho snu se dostanou jen Ti vyvolení.R:
Věř tomu,že čím víc na sobě budeš dřít , taky o To víc ze života budeš mít.
Žít jenom pro To , mít pořád důvod žít.
Stačí jenom chtít , být na Tom líp než dřív.
Dá se jenom číst v Tom co dobře znám , dokud se nevzbudíš tak na To zbydeš sám.
Osud se nedá číst , zbývá Ti jenom snít.
Běž si pro svůj cíl , nenech si ho vzít.(ARTEE)
Dostal jsem sebe samotnýho z ničeho nic až do kouta.
Nemohl jsem se od Tama dostat , sundat z mejch rukou Ty pouta.
Drželo se mě To tak pevně , jsem Tím nasáklej jak houba.
Nejde se odlepit , dostat z nulovýho konta , který mě táhne ještě více ke dnu než těžkej kámen.
Všechny Ty chyby , problémy , který sami sebou táhnem.
Pořád nesmířený s Tím,že jsme seznámený s Tím právem , argumentovat ostatním To,že o To nemaj zájem.
Všichni chceme být ve předu , proplavat To rychlim kraulem.
No a když se nedaří ? ...Hned nezamávej bílím hadrem.
Nejde o To kolikrát za život na prdel spadnem , ale o To kolikrát zvednem se a znova zapřem.
Nikdy nevíš co bude dál , ani co může se stát, Carpe Diem žijem okamžikem už napořád.
Všechno má svůj čas i svoje místo , býval jsem často v depresích , ale teď jsem optimistou.R:(2x)
Věř tomu,že čím víc na sobě budeš dřít , taky o To víc ze života budeš mít.
Žít jenom pro To , mít pořád důvod žít.
Stačí jenom chtít , být na Tom líp než dřív.
Dá se jenom číst v Tom co dobře znám , dokud se nevzbudíš tak na To zbydeš sám.
Osud se nedá číst , zbývá Ti jenom snít.
Běž si pro svůj cíl , nenech si ho vzít.
ČTEŠ
Texty písní s překladem
AléatoireMoje nejoblíbenější písně a jiné které mě zaujali. Pokud máte nějaký skvělý song který by zde měl být zmíněn neváhejte a napište. Ráda ho sem zařadím. Já sama musím přiznat že už nemám co poslouchat.