Tragédia jelentése

42 0 0
                                    

A tragédia után kettő nappal megkezdték a nyomozást. Éjszakai táboroztatás van, és Béke Biztosítók, valamint a helyi rendőrség emberei, járőrözik a környéket. Nyomozó csapat indult felkutatni a bázis környékét, és próbálják megállapítani a támadás milyenségét.

Egy csapat most tér vissza az istenek templomába. A polgármester már várja a jelentést.

-Mondja! Mondják már, mire jutottak?! Jack? Találtál valamit?

-Figyelj Attila. Azzal szeretném kezdeni, hogy az ügyészségen zavargás volt. Már mint likvidálni kellett pár újságírót. Az én hibám. Elszóltam magam, a régi tetteidről.

-A bombázások?! ...Héj. Semmi baj. Ez nem is igazi gond. Tusoljátok el. Intézzétek busz balesetnek, vagy mit tudom én. De, a bázis körülményei tisztázódtak?

-Vannak pletykák. Bla bla bla, meg Oroszok. Tudod, de ezek egyik sem igazak. Csak pletykák. Sok nyom van, de még keressük az összefüggést.

-Mondj már valamit! Akármit! Mit találtatok?

-Fényjelző rudak. Nem tudjuk, hogy a mienk használták, vagy azok, akik támadtak. De van itt valami fura is.

-Mi az?

-Ki három szögelték a bázisunkat a szárazföldön. Találtunk jelzéseket a fákon is. De ami még furább, hogy a támadás az nem kívülről jött. A bázist belülről zúzdák szét. De jelek... a víz felől is támadhattak ránk. Fehér zászlót találtunk a kikötő felőli oldalon, és a bázis központban is volt fehér zászló. Talán a bázis adta meg magát, ezt nem tudhatjuk. A pusztítás teljes körű volt.

-Ez így olyan furán hangzik. Négy oldalról is támadhattak volna. De ez akkor egy belső viszály?

-Ez amolyan rajta ütés volt. Vagy az is lehetett. Most már semmiben sem vagyok biztos. De! Azért áll fent a rajtaütés gyanúja, ugyanis a mieink nem lőttek. Semmit nem lőttek. A falakban pedig hatalmas lyukak vannak. De a mieink fegyverei, legalábbis amiket találtunk, még csak csőre sem voltak töltve.

-A faszomat...

-De van még rosszabb is. A zászlónkat meggyalázták. A bázis kong az ürességtől.És ami még fura, az az, hogy a falak szétdőltek, le lettek rombolva, de a szobákban minden szék a helyén volt. És láttunk még...

-Mit? Mit láttatok még?

-Nincs túlélő. És... Nem csak a katonák páncélját találtuk... És nem csak elhagyott bakancsokat. Női cipőket, és gyermekek papucsait is megtaláltuk a környező erdőkben. Elvétve a nyugati parton. A keleti most megközelíthetetlen.

-Nők, és gyermekek menekültek?! Kong az ürességtől a bázis?! De a székek, a helyükön?! A zászlónkat pedig meggyalázták?! Miféle barbár nép tehet ilyen? Kiforralt bosszút a népünk ellen?

-Pár szakértő azt mondta, hogy nem civilizált nép tette. Ők jelentettek volna politikai viszályt. Lehettek barbárok, vikingek, a víz miatt a kalózok is lehettek. De még fontolóra kell vennünk a kiirtottnak hitt népet is.

-Bla bla bla... De ők nem lehetnek. Meg kell várnunk a külső erősítést.

-Várjál, figyelj kicsit.- Jack félre hívja a polgármester egy nyugodtabb sarokba. -Elszóltam magam a bombázásokról, de ha jön külső segítség, akkor az már a másik világ lesz. Ott ezek nem történtek meg.

-Nem. Látom nem érted. A bázis a közös világban bukott el. A bombázást csak mi tudjuk, illetve ti. Én oda már nem megyek vissza hisz meghaltam. De ti még össze tudjátok vonni egymást, és tudtok együtt működni.

-Nem akarok puha pöcs lenni, de...

-Várj. Majd a következő részben!


A 24 éves szűzWhere stories live. Discover now