Deel 1/intro
Hoi allemaal ik ben Anouk de jager. Ik woon in Amersfoort. En ben 13 jaar. Ik moet op schoolkamp ja je ziet het goed schoolkamp. Super leuk zou je denken nou nee dus. Mensen pesten mij waarom? Ja dat weet ik dus ook niet. Maar oké ik moet dus op schoolkamp en alsof het nog niet erg genoeg is gaan we samen met een paar andere scholen die onder mijn school vallen. Een uit Nijmegen, een uit Amsterdam en een uit Roosendaal.
Ik ben op school aangekomen en zie er allemaal mensen staan die ik niet ken. Vast van andere scholen denk ik en loop naar mijn begeleider. Ik meld me aan en ga in de bus zitten. Ik kijk een beetje naar buiten en zie een jongen staan. Ik denk in mijzelf ik ken hem ergens van maar kan nu niet zo 1,2,3 bedenken waar van. Volgens mij staar ik een beetje want hij kijkt nu ook naar mij en lacht lief naar mij. Ik kijk snel weg en volgens mij gaan we zo rijden want de bus stroomt op eens vol. En naast mij komt natuurlijk niemand zitten want waarom zouden ze? Die jongens staat nog steeds buiten en loopt mijn bus in. Hij gaat bij -denk ik- wat vrienden van hem zitten. De bus begint gelijk te rijden en ik val in slaap.
Na ongeveer 2 uur wordt ik weer wakker en merk dat ik tegen iemand lig. Ik schiet wakker en kijk wie het is. Het is die jongen weer van vanochtend. Waarom is hij naast mij gaan zitten en waarom lig ik tegen hem aan? Hij schrok zich er volgensmij een beetje van want hij is een beetje bleek geworden, ik biedt snel mijn excuses aan. Ik vraag hem naar zijn naam.
_____________________________________________________________________________
Hey dit is het eerste deel! Hij is een beetje kort maar hij wordt langzamer hand langer, ik heb nu vakantie dus ga vanacht door schrijven en hopen hem vandaag af te hebben en dit boek af. Stemmen is lief enne wie denken jullie dat de jongen is? Kusjes x
YOU ARE READING
How can i love you?
FanfictionHeyhey, hier is mijn eerste verhaal! Het is een verhaal over Niels dus enjoy it :) Anouk gaat op kamp met 3 andere scholen. Zelf word ze gepest maar misschien komt het toch nog goed? Krijgt ze vrienden... of iets meer als dat.. :) stemmen op mijn bo...