Rei szemszög:
Kicsit sem tetszik nekem ez a túlélő verseny vagy mi..Tiszta röhely. Másnap reggel gyülekezünk és elmondják a részleteket, komoly kárt nem tehetünk egymással de kiütni ki lehet a másikat hogy nagyobb esélyünk legyen a győzelemre. 4 zászlót kell megkeresni ami minden csapatnak más színű, ami nekünk kék, meg 4 bizonyos tárgyat ami a közeli erdőben van elrejtve, a 4 tárgy a csapat 4 tagjának egyik holmilya.. Mindenkitől eltünt valami. Ha minden megvan el kell jutni vissza az iskolába..
A csapat nem valami jó.. Én, Dimitri, Buch és Natsu kerültünk egy csapatba. Mondhatom szép kis összeállítás.Kíváncsi leszek mi fog ebből kisülni.. Lehetőleg nem egymást fogjuk öldökölni hanem teljesítjük a feladatot.Dimitri szemszög:
Én és Buch nem vagyunk lent Thomson telefonon értesített mindet így van időnk össze pakolni Buch már a konyha raktárában van míg én késeket tőröket pakolok el kötelet sátrat ruhát, kis adag benzint . Minden csapatot elvisznek az erdő különböző pontjára. Több nap is lehet amíg elvagyunk.
Remek. Még azt a két nyomit is életben kell tartani. Mire mindenki elindul össze szedni azt amit vinni akár, én és Buch már megszereztünk minden hasznosat, meg fontosabb dolgokat eldugtuk, hogy már ezzel is hátráltassuk a csapatott.
-Mi ez a nagy kapkodás? - kérdezem Thomsont aki szintén siett kikerülve a mi négy megpakolt táskánkat.
-Van egy óránk, kávé? - fordulok Buch felé
-Nem kéne szólni a Nyomiknak....
-De szólj nekik, kint találkozunk - mondom majd elindulok a táskákkal
Buch elindul a srácokért szerencsére egy kupacba találta őket
-A mi csapatunknak, meg van mindene- mondja Buch - egyetek amíg időtök van, pihenjetek - mondja egyáltalán nem ellenségesen, hiszen mi egy csapatt vagyunk
- Ha felkészültetek Dimitrivel kint várunk titeket tartunk, egy kis megbeszélést.- Jó reggelt - mondom mielőtt bele kortyolok a kávémba. Majd végig nézek a hármason, időközben rá jöttem, hogy mit vettek el tőlem, a méreg drága gyújtomat amit apámtól kaptam
- Két csapatban fogunk dolgozni. Az erdő nagy - végig nézek megint rajtuk. Natsu nem tűnik túl mozgékonynak míg Buch se ki mondottan, a nagydarabsága miatt.Rei szemszög:
- Öhm. Rendben - mondom Buchnak mikor jött szölni nekünk majd mikor elmegy egymásra nézünk Natsuval. Furcsa hogy nem is volt ellenséges velünk meg semmi.. Most egész jó fej. Mondjuk igaz, a maffiázóknál a csapat az fontos dolog. Nekünk nem voltak valami nagy túlélő eszközeink. Én kaját, innivalót, kötszert meg fertőtlenítőt hoztam ha megsérülne valaki.. Hoztam zseblámpát is, egy kis kést, gyufát a tűzrakáshoz.. Meg hasonló dolgokat amik túrákra vannak. Mikor mindennel kész voltunk reggeliztünk majd mentünk a találkozó helyre.. Én is már rá jöttem mit vettek el tőlem. A számomra oly fontos megálom amit anyámtól kaptam. Dimitri is megjelent majd magyarázni kezdett.
- Mennyit bírsz futni egyhuzamban? - pillant Dimitri Natsura miközben rágyújt.
- Hát.. Igazából nem is tudom.. De alapjáraton egész jól fotok - válaszolja Natsu elgondolkozva.
- Na és te, Rei? - pillant most rám bele szívva a cigibe
- Hát szerintem én se vagyok rossz futó - válaszolom mire bólint.
BINABASA MO ANG
Rei élete egy fiú iskolában
FanfictionEgy lányról szól aki bekerül egy fiú suliba, ahol a jövő ifjű bűnözői tanulnak. De a többi majd kiderül ha elolvassátok 😜 Ez az első írásom, szóval bocsi ha béna lesz egy kicsit 😄😅