karakter tanıtımı

15 2 2
                                    


möMulti medyada  berra yani hayali ben varım
BERRA AKSU: 18 yaşındayım babamdanve annemden öldüm ölesi nefret ettim ardından ikiside öldü ben hep şeytanca ve kötülükle büyüdüm dayaksız dövmesiz bir günüm geçmedi  benim babam bir mafya aynı zamanda mimar annemde dans eğitmenydi kübra hariç herkese şeytan gibiyim soğuk ve sadisçe davranırım çok güçlüyüm benden daha güçlü kimse yok dans egitimi aldı bad girlim gri saçlıyım AKSU HOLDİNG  SAHİBİYİM demirel akademide yarın ilk günümüz su ve rüzgar elementi sahibiyim hipnoz ve elektirik gücüm var.

KÜBRA AKSU:18 yaşındayım o gün herşey çok kötü başladı evde otururken silah sesleri geldi hemen silahımız a sarıldık ve ateş etmeye başladık annem ve babam beni öne attılar ama ilk vurulan onnlar oldu  sonra önce babam sonra annem vuruldu  ikisininde kontrol ettim sonunda babamda nabız yoktu annemde ise son kez atıp durmuştu  berra gelmişti berranın anne babası ölmüştü bizde onunla kardeş olduk beni çekip aldı ve oturtup sorular sordu benim babam bir mafya aynı zamanda mimar annemde dans eğitmeni 3 yıldır berra dışında kimseyle konuşmadım ben hep şeytanca yetiştirildim bad girlim kahverengi saçlıyım AKSU HOLDİNG SAHİBİYİM demirel akademide yarın ilk günümüz  su ve rüzgar elementi sahibiyim hipnoz ve elektirik gücüm var.

MERİÇ DEMİREL:18 yaşındayım o gün herşey çok kötü başladı evde otururken annem ve babamın bağırma sesleri geldi hemen odaya koştuk babam annemin ağzını kanatmıştı annem bakmamamızı söyledi bende saklandım sonra önce babam sonra annem çıktı evden birdaha gememişlerdi telefonla duydum haber benide ümiti de bitirdi annem ve babam kaza geçirmişler geç kalmıştık babamda nabız yoktu annemde ise son kez atıp durmuştu bağırarak ağlamaya başladım ümit gelmişti   beni çekip aldı ve oturtup sorular sordu benim babam bir mafya aynı zamanda mimar annemde dans eğitmeni 3 yıldır dans egitimi aldı bad boy um siyah saçlıyım demirel HOLDİNG SAHİBİYİM demirel akademide yarın ilk günümüz su ve rüzgar elementi sahibiyim hipnoz ve elektirik gücüm var.

ARDA DEMİREL 19 yaşındayım o gün herşey çok kötü başladı evde otururken annem ve babamın bağırma sesleri geldi hemen odaya koştuk babam annemin ağzını kanatmıştı annem bakmamamızı söyledi bende saklandım sonra önce babam sonra annem çıktı evden birdaha gememişlerdi telefonla duydum haber benide arda yı da  bitirdi annem ve babam kaza geçirmişler geç kalmıştık babamda nabız yoktu annemde ise son kez atıp durmuştu bağırarak ağlamaya başladım ümit gelmişti beni çekip aldı ve oturtup sorular sordu benim babam bir mafya aynı zamanda mimar annemde dans eğitmeni 3 yıldır dans egitimi aldı bad boy um siyah saçlıyım demirel HOLDİNG SAHİBİYİM demirel akademisinde yarın ilk günümüz su ve rüzgar elementi sahibiyim hipnoz ve elektirik gücüm var.







Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 12, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KÖTÜLÜĞÜN ELLİ TONUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin