24.Bölüm 🍂

1.5K 83 14
                                    

Görkemle o romantik yemekte sevgili olmuştuk.Herşey çok güzel ilerliyordu.Şirkette çok belli etmiyorduk ilişkimizi ama çoğunlukta beraber çıkıyorduk.İş yerine beraber geliyorduk.

Odamda yine randevuları ayarlarken Görkem odaya girdi.Kafamı kaldırdığımda gülümseyerek bana doğru geldiğini gördüm.Yüzündeki sıcak gülümseme benim de gülümsememe sebep oldu.Her zaman yaptığı gibi yanıma kadar gelip kalçasını masaya dayadı.Elimi tutup avucumu öptü önce.Sonra dudağıma bir öpücük kondurdu."Günaydın sevgilim."dedi."Günaydın."diyebildim gülümseyerek."Bugün toplantı varmı?"diye sordu."Ben ayarlayıp gelecektim odana şimdi.Sen benden önce davrandın."dedim.Elim hala elindeydi.
"Seni görmek istedim de."

"Bugün toplantı yok.Rahatsın." dedim kafasını salladı.Düşünceli görünüyordu."Neyin var senin sevgilim?"diye sorunca gözlerime baktı."Kayra annen beni biliyor mu?"diye sordu.Tamam,bunu beklemiyordum.
"Henüz bahsetmedim."

"Bahsetmeyi düşünüyor musun peki?"

"Tabiki.Gizli saklı biseyler yaşamak istemiyorum." dedim ve muhteşem gülümsemesini bahşetti bana.

"Beni de tanıştır o halde."

"Hm?"diye anlamsız bi ses çıkardım.Anlamadığım için değildi.Doğru mu duydum diye test ediyordum sadece.

"Annenle tanışmak istiyorum."

"T-tabiki olur.Ama önce tanışmanı istediğim başka biri var." dedim.Tabiki de Umuttan bahsediyordum.

"Kim?"

"En yakın arkadaşım Umut."

"Tamam bitanem.Tanışalım." dedi ve dudaklarıma uzun bir öpücük bıraktı."En kısa zamanda."dedi tekrar öptü ve çıktı odadan.Az önce tam olarak ne olmuştu hiçbişey anlamamıştım.Ama yüzümde aptal bi gülümseme olduğunun farkındaydım.

Boş nedir ve nasıl yapılır?

İşte böyle yapılır.

Çok kısa oldu biliyorum ama geçiş bölümü diye şey edin 🙏🏻

Yakında final yapıcam fazla uzatıp tadını kaçırmak istemiyorum.Tadında bitirmek en iyisi olur.Arada bir özel bölümle taçlandırırım.

İsterseniz tabii...

İster misiniz?

Sizleri seviyorum 💜

İyi okumalar 🍂

AŞK ve NEFRET (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin