Married With a Stranger ✨

6K 351 79
                                    

•••••••

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.









" Takkan disebabkan benda kecil nii encik nak saman saya pulak ?"

" Hal nii bukan 'benda kecil' yaa ? kau dah tumpahkan air kat baju mahal aku , itu kau kata benda kecil ? kalau kau tak nak . Bayar balik 2 kali ganda dari harga asal " ujarnya  dengan nada suara yang serius .

Wajah dinginnya tetap tidak berubah riak . wajah kosong tanpa perasaan simpati .

" setakat tumpahkan air Encik nak sayaa bayar balik 2 kali ganda ? " soalnya lagi .

" Okay , saya tak boleh bagi cash , sebab sayaa perlukan duit sekarang nii tapi saya boleh bayar makan minum Encik tapi makan dekat sini sajaa " ujarnya dengan suara yang bergetar .

Petik nama duit sudah membuat gadis itu gelabah resah .

Jumlah ganti rugi membuatkan gadis itu mati kata . Perasaan takut serta geram bercampur baur .

Jika dibayar tunai mahu miskin terus diaa , Tadi sebut perkataan saman sudah cukup membuatnya bergetar takut .

" Nope "

" Tapi Saya tak adaa duit , macam mana saya nak gan-"

" Kahwin dengan aku "

_____

Bismillahirahmanirohim .

Dengan ini saya pub story baru but please support fanfic tak seberapa ni .

hope fanfic kali ni siap sepenuhnyaa , Vote and komen korang dialu - alukann .

T.A.N
- Akan diupdate setiap hari selasa tapi jika ada masaa lapang inshaAllah akan diupdate juga .

special tags
Lucidlassie
TaeKingdom
RaraNadirah
dadjeons
fatin_batrisyia
Bangtan_Euphoria97
nkshjr
Btsmylife841
Hoseokkie1802
yayakims-
Suhanbaekyeol
BananaLover-

START : 24.02.20
END : 21.06.2020

✔️ Married With a Stranger | [ 김태형] KTH Where stories live. Discover now