#မနက္ခင္းကအစျပဳလို႔ ညၪ့္နက္အထိတိုင္လဲ
အခ်စ္နဲ႔သာဆို ရင္ခုန္သံေတက တစကၠန႔္ေလးမွ ၿငိမ္သက္မေနခဲ့ဘူး~~~
ဘ၀တခုလံုး ေနရာယူပါေစဦးးး အခ်စ္နဲ႔သာဆို~"ငယ္"
"ငယ္ေရ ကေလးေလးေရ "
ေကြးေကြးေလး တေစာင္းလွဲအိပ္ေနရာက လူးလြန႔္လာေပမဲ့ စူပုတ္ပုတ္ေလးနဲ႔ မ်က္ေမွာင္ေတေတာင္ ကုပ္သြားေသး ၫွို႔ယူတတ္တဲ့ မ်က္၀န္းၾကည္ၾကည္ေလးကပြင့္မလာ....
ရွပ္အက်ီအညိုေရာင္ေဖ်ာ့ အကြက္အပါးေလးကို ၾကယ္သီး၃လံုးဆင့္ျဖဳတ္ထားပီး ဖရိုဖရဲဆံပင္ပြပြေလးေတနဲ႔ အိပ္ေနတာေတာင္ ငယ္ကတကယ္လွတာပါ...အထူးသျဖင့္ ငယ္အိပ္ေနတဲ့အခ်ိန္က ကေလးေလး ပူတူတူးေလးလိုပါပဲ....
"ထေတာ့ကြာ ပူတူတူးေလးးးး ထေတာ့..လို႔"
"ကိုယ့္ရဲ့ပူတူတူးေလး ေက်ာက္ကပ္ေလး ကလီစာေလး အသည္းတံုးေလးးး"
သူအိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့အခ်ိန္မို႔သာ အားရပါးရ ေခၚလို႔ရတာပါ...ကိုအေခ်ႀကီးက ကေလးအရာသြင္းရင္ နည္းနည္းမွႀကိဳက္တာမဟုတ္...ခက္တာက သူကအခု တကယ့္ပိစိေလးလိုျဖစ္ေနတာ....
သူ႔အေပၚ ေမွာက္မအိပ္ရံုတမယ္ အတင္းကပ္စကားေတေျပာပီး ကိုယ့္ဟာကိုယ္သေဘာတက် ၿပံဳးလိုက္မိေတာ့... မို႔တက္သြားတဲ့ ပါးေဖာင္းေဖာင္လံုးလံုးကို လွစ္ခနဲျမင္ျဖစ္ေအာင္ ျမင္လိုက္သည္.....
"ႏိုးရင္ထေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ကေလးေလး"
ငံု႔မို႔းကာစိုက္ၾကၫ့္ရင္း ျဖည္းျဖည္းေလးေျပာေတာ့ ပြင့္လာတဲ့မ်က္၀န္းေတဟာ ၿပံဳးေယာင္သန္းလို႔ ....လ်ွာနဲ႔သပ္လိုက္လို႔စိုသြားတဲ့ ပန္းေရာင္ေဖ်ာ့ေဖ်ာ့ ႏႈတ္ခမ္းေဖာင္းေဖာင္းေတက ဖူးငံုေနတာျမင္ေတာ့ အာခံတြင္းထဲထၫ့္ထားခ်င္စိတ္ေတဆိုတာ~~
"ဖယ္ ေစာေစာစီးစီး "
"ကေလးေလးရွက္ေနတာ ၾကၫ့္စမ္း"
"မ်က္ႏွာေျပာင္မေနနဲ႔ Perth'~"
ရင္ဘတ္ေပၚ ေခါင္းတင္မီလာပီး ၿပံဳးၿပံဳးႀကီးနဲ႔လာစ,ေနေတာ့ ဘလိုမွမေနႏိုင္စြာပဲ ကိုယ့္ေအာက္ႏႈတ္ခမ္းကိုယ္ သည္းတယားယားကိုက္ထားမိသည္......
YOU ARE READING
Be in love❤️🖤
Literatura FemininaPinson ?? Sonpin?? ..you can feel both! Nge & his naughty boy...