"Arkadaşlarına bundan bahsettin mi?"
Clint olumsuzca başını salladı."Hayır ama şu andan itibaren anlatmayı düşünüyorum."
"Sana inanırlar mı?"
"Tabii ki inanırlar."
"Bundan ne kadar eminsin?"
"Oldukça eminim Wanda."
"Sana güvenebilir miyin?" Clint gözlerini kısıp kıza baktı.
"Bir şey mi saklıyorsun?" Wanda ne kadar fikir ayrılığı yaşasa da tek başına kafa yormaktan bıktığı için çantasından bulduğu resim defterini Clint'in önüne koydu.
Clint üzerinde Vision'un adı yazan deftere baktı.
" Sen bunu nerden buldun?""Sabah okul dolabımın altında buldum sadece içine bak."
Clint sayfaları yavaş yavaş çevirmeye başladı. İleriki sayfalara gelince durdu. Belli ki çizimler onu da korkutmuştu."Tüm bunlar ne anlama geliyor?"
"Bilmiyorum kafayı yemek üzereyim. "
"Bunu bizimkilere anlatmalıyız Wanda." Genç kız tereddütle Clint'e baktı.
"Bu sefer de adım deliye çıkar herhalde.""Onlar öyle insanlar değil. Belki birlikte polisleri inandırmanın bir yolunu buluruz "
"Peki o zaman ne zaman anlatıyoruz."
"Okul çıkışı bir yere kaybolma tamam mı?" Wanda tamam anlamında kafasını sallayıp resim defterini tekrar çantasına attı.
●●●
"Bize anlatacağın önemli şeyi şimdi anlatsan olmaz mı Clint ?"
"Hayır Bruce birkaç dakika daha bekle birazdan Wanda burda olur." Onlara doğru çekingen bir tavırla yanlarına gelen Wanda karşılaştığı gülümsemelerle biraz olsun utangaçlığını atmıştı.
"Ekip tamamlandığına göre ne konuşacağımızı biri söyleyebilir mi meraktan çatlamak üzereyim de.""Pekala öncelikle konuşacak sessiz bir yer bulmalıyız."
" Şeye ne dersiniz bizim evin karşısındaki ağaç eve küçükken Bucky ile birlikte yapmıştık orası boştur ?"
"Oldu olucak bir de kulüp toplantısı yapalım ayrıca Barnes'ın adının geçtiği hiçbir yerde bulunmak istemiyorum."
"Daha iyi bir fikrin var mı Tony?"
"Sizin kafeyi bugünlük kiralamama ne dersiniz?" Tony'nin fikrine herkes göz devirmekle yetindi.
"Tamam hepimiz ağaç eve gidiyoruz."
●●●
"Ne düşünüyorum biliyor musun Barton? Saçmaladığını." 7 genç ağaç evin içinde oturmuş Clint ve Wanda'nın anlattığını dinliyordu. Clint arkadaşlarının ona koşulsuz inanacağını düşünmüştü ama şuan hayal kırıklığına uğramıştı.
"Öyleyse bu resimleri nasıl açıklıyorsun Tony.""Bak küçük cadı kafanın içinde hangi tuhaf düşünceler dönüyor bilmiyorum ama belli ki Barton'un da kafasını karıştırmışsın. Uyuşturucı kullanan birinin öyle resimler çizmesi normaldir, siz ise gelmiş burda aniden ortadan kaybolan mor çiçeklerden ve siyah gözlerden bahsediyorsunuz. Bu defteri polise vermeyi düşündünüz mü acaba?"
"Ben kimsenin aklını falan karıştırmadım Stark. Clint de ben de ne gördüğümüzü biliyoruz. Ortada tuhaf şeyler dönüyor. Ayrıca polise anlatmayı denedim ama bana inanmadılar"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shadows of Marvel》Avengers (Ara Verildi)
Misterio / SuspensoSırlarla ve gizemlerle dolu bir kasabada liseye giden ve başlarına geleceklerden habersiz yaşayan bir grup genç.Onları bir araya kader mi getirdi dersiniz... Saintfour Gölgeleri adlı oyundan esinlenilmiştir..