10

74 1 0
                                    

"Zach zajtra odchádzame na turné" vtrhol Jack do izby.
" Čože?!" Vyhŕkla som zo seba. " Pred chvíľou mi volal David, že nám vybavil turné po Európe a že zajtra odchádzame." Povedal Jack. " Do prdele, a to ho vôbec nezaujíma, že mám dcéru, ktorá má sotva týždeň?! Že teraz chcem byť s ňou a Améliou? Hope je ešte malá na to aby mohla ísť somnou. Bože ja ho raz vážne zabijem." Rozčuľoval sa Zach. Ja som len ticho sedela  Hope v náručí. Jack len pokrčil plecami a odišiel. " Zach, ja viem že teraz chceš byť s malou. Ale sľubujem ti, že len čo bude mať mesiac a doktor schváli, že už môže cestovať prídem za tebou." Rozprávala som a pritom hladila Zacha po chrbte. " Ja viem ale nie je jednoduché odísť od tohto pokladu." Dal jej pusu na čelo a išiel sa baliť. Ja som ho len v tichosti sledovala a sem tam mu pomohla niečo nájsť. Bolo okolo pol 4 keď sa dobalili všetci chalani. Ja som bola zatiaľ v kuchyni a varila večeru. Spoločne sme sa najedli, keďže všetci sme vedeli že minimálne pol roka spolu jesť nebudeme. Je ťažké si predstaviť, že Zach bude odomňa vzdialený niekoľko tisíc kilometrov cez oceán. Po večeri sme išli spať, pretože chlapci musia zajtra skoro vstávať. Ľahla som si do postele  a Zach má objal. Ráno som sa zobudila a Zach už vedľa mňa nebol. Už odišli. Vzdychla som si a išla vybrať malú z postieľky. Nakojila som ju a zišla dole. ( Teraz trošku preskočíme čas)
O 2 týždne:
Za tie dva týždne sa nič moc nestalo. Zo Zachom si voláme a skypujeme každý deň. Niekedy aj večer keď Zach nemá koncert. O dva týždne by mali mať pauzu. Takže by mali prísť domov. Práve je asi 6 hodín večer a s babami pozeráme telku. Práve dávali nejaké správy. Moc má to nebavilo ale keď som to chcela prepnúť počula som niečo čo by nechcel nikto.
Súkromné lietadlo slávnej americkej skupiny Why Don't We dnes okolo pol 5 havarovalo blízko Washington-u. Zrejme sa vracali domov z turné. Bližšie informácie o členoch skupiny a ich zdravotnom stave nie sú známe.
Vtedy sa mi zrútil svet. V hlave som mala len tie najhoršie scenáre. Baby začali plakať a ja s nimi. Aj Hope s Lav určite cítili že je niečo zle s ich ockami, pretože celú dobu plakali a nedali sa utíšiť. O pol hodinu mi zazvonil telefón. Vrhla som sa po ňom a rýchlo zdvihla. Volali mi s nemocnice vo Washingtone.
(D- doktorka, A- Amélia)
A: Prosím?
D: Dobrý deň pri telefóne doktorka Wheelova ste pani Swan?
A: Áno deje sa niečo?
D: Nie len sme chceli aby ste vedeli, že vo Washington memorial sa nachádza váš priateľ aj s kamarátmi.
A: Zach je vo vašej nemocnici?
D: áno
A: Mohla by som prosím vás vedieť ako je na tom a aj ostatný?
D: Pravdaže. Pán Herron je momentálne na sále mal krvácanie do mozgu a je možné že po operácii zostane v kóme. Pán Besson mal vnútorné krvácanie teraz ho operujú takže jeho stav ešte neviem. Pán Seavey má zlomenú ruku a porušenú miechu. Tiež ho operujú ale je tu riziko že ostane na vozíku. Pán Marais mal vnútorné krvácanie má pár odrenín a zlomenú nohu zatiaľ je v kóme. Šanca na to, že sa preberie je nízka. Pán Avery má narušenú miechu zlomenú nohu a ruku. Pár modrín a zlomené rebro. Ešte ho operujú.
A: Dobre ďakujem čo najskôr sa bude dať tak prídeme do Washington-u. Zložila som a pozrela sa na baby. "Tak čo ?" Spýtala sa hneď Tate. " Takže Zach je momentálne na sále mal krvácanie do mozgu a je možné že po operácii zostane v kóme. Corbyn mal vnútorné krvácanie teraz ho operujú takže jeho stav ešte nevedia. Daniel má zlomenú ruku a porušenú miechu. Tiež ho operujú ale je tu riziko že ostane na vozíku. Jonah mal vnútorné krvácanie má pár odrenín a zlomenú nohu zatiaľ je v kóme. Šanca na to, že sa preberie je nízka. Noa a Jack má narušenú miechu zlomenú nohu a ruku. Pár modrín a zlomené rebro. Ešte ho operujú." (Prepáčte ale všetky tie diagnózy ktoré som tam písala tak vôbec neviem či sa môžu stať pri havárii lietadla.)
Dievčatá na mna pozreli a ja som ich objala najhoršie na tom bol Daniel a Jack, pretože je tu riziko že sa už nepostavia. Potom Jonah ten je v kóme a nevieme či sa preberie. " Na čo čakáte ideme baliť odlietame do Washington-u." Povedala Tate. Ja som bola pobalená najskôr. Pobalila som len nutné veci pre mňa a Hope. Potom som nám zarezervovala letenky a hotel blízko nemocnice. "Dievčatá rýchlo letí nám to za hodinu." Zakričala som na ne a išla zatiaľ po autá. Ja som si zobrala Range Rover dala doňho autosedačku pre Hope . Do kufra som pohádala batožinu. Druhé auto som zobrala už len Audi A6. Ja, Tate a Hope sme išli v Roberi. No a Gabbie, Chickee a Lav išli v Audine. Na letisko sme dorazili sa 15 minut. Hneď sme išli na tú hlúpu kontrolu, ktorá nás len zdržiavala. Keď sme sedeli v lietadle celé sme sa uvoľnili. Čaká nás ešte cesta do Washington-u s tadiaľ do hotela a do nemocnice.
To be continue
★★★★★★★★★
Takže nová časť je tu. Trošku sa to zvrtlo nemyslíte? Ostane Daniel a Jack na vozíku alebo nie? A čo Jonah preberia sa? Píšte do komentárov. Love you guys❤️

Concert(WDW)Where stories live. Discover now