למחרת, טיילר עמד מול דלת היועצת החינוכית של הפנימיה. הוא התלבט אם ללכת אליה או לא מאז שהגיע. בסופו של דבר טיילר מצא את עצמו מול המשרד שלה. הוא היסס תחילה, אבל אז הוא דפק על הדלת.
"גם אתה פה לפגישה?"
טיילר קפץ בבהלה כששמע את קולו של סאם. "..אתה עוקב אחריי או משהו?" הוא שאל.
"אתה לא היחיד שזקוק לייעוץ..." סאם נאנח. מאז שאנשים גילו את האמת עליו, סאם די פחד מזה שיציקו לו עוד פעם כמו בבית ספר הקודם.
טיילר בא להגיב, אבל היועצת בדיוק פתחה את דלת המשרד.
"כן?" היא שאלה כשראתה שסאם וטיילר סתם עומדים בכניסה.
טיילר התעשת ראשון. "...אני טיילר. אממ... אני די צריך לדבר איתך" הוא אמר במהירות.
היועצת הביטה בו. "תיכנס, אני עוד דקה איתך"
טיילר הנהן ונכנס למשרד.
"אתה אחריו?" היועצת שאלה את סאם.
"כן" הוא ענה.
טיילר התיישב על אחת הכורסאות שהיו בחדר. עבר זמן רב מאז שהיה בטיפול, והוא היה די לחוץ.
היועצת נכנסה לחדר והתיישבה מולו.
בהתחלה היה שקט מאוד מביך, בעיקר כי טיילר לא ידע מה להגיד.
"אם אתה לא רוצה לדבר זה בסדר" היועצת אמרה כדי לשבור את השקט.
"..זה לא אישי נגדך, הדבר הזה פשוט מורכב" טיילר משך בכתפיו.
היועצת לא אמרה כלום, ומבחינת טיילר זה היה בסדר גמור.
לאחר דקה בערך הוא המשיך. "..אני יודע שזה בגלל פוסט טראומה, אבל די קשה לי לסמוך על אנשים" הוא נאנח. טיילר לא ממש סמך על אנשים אחרי שאח שלו נהרג.
"אז בוא נראה אם הבנתי עד עכשיו: אתה לא מדבר כי אתה לא סומך על כל אחד בגלל פוסט טראומה,נכון?" היועצת שאלה.
טיילר הנהן. "..בגלל זה אני בבית ספר הזה. ההורים שלי חושבים שאולי פה אני אצליח להיפתח מחדש. ו..אני חושב שכן הצלחתי במידה מסויימת להיפתח, אבל רק לשני אנשים" הוא אמר. אולי הפגישה עם היועצת לא הייתה נוראית כל כך כפי שחשב בהתחלה.
"אני יכולה לשאול מי האנשים האלה?" היועצת שאלה.
טיילר הנהן. "סאם, מי שפגשת בחוץ והאנה"
היועצת הנהנה. היא לא אמרה כלום, אבל מסיבה מסויימת טיילר המשיך לדבר.
"...הם בסדר" הוא משך בכתפיו.
"תרצה להרחיב?" היועצת שאלה.
"סאם בסדר. אבל אני מרגיש שהוא מתאמץ להיות מישהו אחר...והאנה...היא סיפור אחר" טיילר אמר.
"אמרת שסאם מעמיד פנים, אז למה בדיוק מתכוון?" היועצת הביטה בו.
טיילר שתק לרגע. "...הוא פשוט...לא מתנהג כמו עצמו. אני לא ממש מכיר אותו באופן אישי, אבל יש לי הרגשה שאיך שהוא מתנהג עכשיו, זאת העמדת פנים..." הוא נאנח. במובן מסויים הוא לא טעה לגמרי.
"והאנה?" היועצת שאלה.
"האנה היא משהו אחר. היא יכולה להיות האדם הכי נחמד שיש, אבל היא יכולה להפוך לתוקפנית תוך כמה דקות" טיילר אמר.
היועצת הנהנה. "בתור מישהו שטוען שהוא לא מדבר, אתה דיברת די הרבה" היא ציינה.
טיילר חשב לרגע. "..את לא כמו הפסיכולוגית הראשונה שהייתה לי. היא הייתה די...מניאקית,סליחה" הוא אמר במהירות כשקלט מה אמר.
השיחה הייתה ארוכה, וטיילר היה קצת מופתע מעצמו. זאת הייתה בין הפעמים הנדירות שהוא דיבר.
"תזכור על מה דיברנו, בסדר?" היועצת שאלה בזמן שליוותה את טיילר לדלת.
הוא הנהן.
"סאם? תורך" היועצת אמרה לסאם שישב ליד המשרד.
סאם נכנס למשרד והיועצת אחריו.
בהתחלה, הוא לא אמר כלום, אבל בסופו של דבר סאם מצא את עצמו מדבר.
"..זה לא שאני מסתיר את העניין שהייתי פעם בת, אני פשוט לא מת לדבר על זה" הוא משך בכתיפיו.
היועצת לא הייתה נראית מופתעת. "אבל אתה עדיין מתלונן על התגרויות" היא אמרה.
"פשוט נמאס לי שאנשים יורדים עליי רק בגלל המגדר שלי. זה מה שקרה בבית הקודם שבו למדתי" סאם כבר למד להתעלם מחלק מהדברים שאנשים אמרו עליו, אבל היו דברים שעיצבנו אותו וגרמו לו להגיב.
"...אני מאמינה שיש פה אנשים שלא ישפטו אותך" היועצת אמרה.
"כן...רק שניים. טיילר והאנה. הוא שקט מידי והיא מוזרה" סאם גיכך.
היועצת נאנחה.
הם דיברו במשך מספר דקות. סאם, שלא ממש היה רגיל לדבר עם יועצת, די הופתע מעצמו כשהוא פרק את כל מה שעיצבן אותו בשיחה איתה.
בערב, כשסאם וטיילר ישבו להכין שיעורים, טיילר מצא את עצמו שואל את סאם על הפגישה עם יועצת.
"..אז איך היה?" הוא שאל.
סאם הרים את מבטו מהמחברת. "בסדר" הוא לא סיפר לטיילר את כל ההתלוננויות עליו. "לך" הוא שאל.
טיילר משך בכתיפיו. "היא הייתה יותר טובה מהפסיכולגית הקודמת שלי"
סאם הביט בו. "הפסיכולגית הקודמת הייתה יותר גרועה?"
טיילר הנהן. "...כל מה שהיא אמרה לי כדי לצאת מזה שאני לא מדבר הייתה "אולי פשוט תדבר על זה" זאת העצה הכי גרועה שאי פעם שמעתי"
סאם גיכח. "אני מסכים איתך לגמרי"
טיילר ניסה בכוח לא לצחוק. אבל זה לא היה אפשרי כל כך.
"אני חושב שזאת הפעם הראשונה ששמעתי אותך צוחק טיילר" סאם אמר בהפתעה.
"זאת בין הפעמים היחידות שצחקתי" טיילר אמר אחרי שנרגע מעט מהצחוק. מסיבה מסויימת הוא הרגיש בטוח לדבר עם סאם.
ואם הם חשבו שהימים הקודמים היו מטורפים, אז היום הבא יהיה יותר ממטורף.
YOU ARE READING
השקט של טיילר צ׳ייס
Non-Fictionלפני שלוש שנים, אחיו הגדול של טיילר צ׳ייס נהרג במהלך מבצע צבאי. מאז, טיילר הפסיק לדבר. הוא חי בבועה משלו, ואת הקושי שלו הוא מעביר בעזרת בלוג אינטרנטי שהוא כותב. סאם פרקר הוא נער שנולד בתור ילדה בשם סאמר שחווה בריונות בבית הספר. אבל יום אחד, שניהם נפ...