Гледната точка на Ник
-Джейк идиот такъв прибрах се.
Отидох и седнах при него в хола.
-А, къде беше цяла вечер, ако мога да попитам?
-Не е твоя работа мамо-заядох се.
-Отново ли беше при Никол мислех, че всичко е било за една вечер.
-Не бях при Никол, а при Мегън.
-Как така?-учуди се той.
-Еми ето така.
-Знаеш ли мисля, че стигна твърде далеч.
-Защо не си гледаш работата?
-Спри да си играеш с нея Ник, тя не е Аманда по дяволите!
Когато каза това име усетих силна болка.За първи път от толкова време отново усетих същата болка като тази преди 2 години.
-Не смей да споменаваш това име-започнах да крещя.
Взех чашата от масата и я хвърлих на земята.
-Какво искаш да стане същото ли? - и той започна да крещи.
-Както ти каза тя не е Аманда.-станах и застанах точно пред него.
Изглеждаше нямаше какво да ми каже за това млъкна.Бях на косъм да го ударя, но се стърпях.Качих се в стаята си и затръшнах вратата.Бях едновременно наранен и разярен,имах нужда да се успокоя Обадих се на Мегън.
-Много нахален човек си все едно преди 2 часа не беше в стаята ми.
Харесва ми нейното заяждане винаги успява да ми оправи настроението.
-Какво да ти кажа няма отърване от мен, мила.
-Щом казваш, мили.
-Ти ще ходиш ли на училище?
-Нямам избор.
-Значи ще се видим там.
-Добре.
Да си призная честно въобще нямах намерение да ходя на училище.Гледната точка на Мегън
-Е,ще ми кажеш ли какво стана вчера с Райли?-попитах доста любопитно Еди.
-Ще ти кажа, но вчера защо изчезна така?
Значи Еди нищо не знае ако разбере, че Ник ме е прибрал ще ме убие.Не искам да крия от него винаги всичко сме си казвали.
-Ник ме прибра-казах плахо.
-Какво!?
-В дискотеката видях Итън и се напих с целия си акъл исках да отида и да му призная чувствата си, но Ник застана пред мен-разказах му набързо всичко.
-Защо не ми каза, че си видяла Итън щях да бъда до теб-сложи си ръката на рамото ми.
-Ейдриън това са глупости ти и Райли толкова се забавлявахте постоянно ви занимавам с моите драми.
-Винаги ще бъда до теб,бисквитке-прегърна ме.
-И аз до теб Еди.
-Но няма да ти размине конското за Ник.
-Знам-засмях се.Разбира се конското включваше неща като "Той е много съмнителен", "Ами ако ти направи нещо", "Убеден съм, че е като онези разбивачи на сърца ", "Ляга си с различни момичета всяка вечер то му личи от далече" и още много такива безумни неща.
Радвам се, че щом пристигнахме в училище той спря.
ESTÁS LEYENDO
It always makes sense
Romance"Преди него имах само: Несбъднати мечти и желания; Предизвикателства, които ме беше страх да поема; Чувства, които никога не бях изпитвала; Скучен и еднообразен живот. А, след него: Всичко вече е различно...."